Peittelen itseni. Pelaan itseni kanssa jalkapalloa rannalla ja syön itsekseni näytön loisteen edessä.hatey kirjoitti:Erñollahan on se avokkipeittelijä, jonka kanssa Erño käy rannalla ja kynttiläillallisilla.

Viesti Kirjoittaja Erño »
Peittelen itseni. Pelaan itseni kanssa jalkapalloa rannalla ja syön itsekseni näytön loisteen edessä.hatey kirjoitti:Erñollahan on se avokkipeittelijä, jonka kanssa Erño käy rannalla ja kynttiläillallisilla.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja hatey »
No niitähän löytyy vaikka kuinka.Kain kirjoitti:^ Ahaa, siis nettityttöystävä?
En! Mulla on vaan sellaisia naispuolisia(?[!]) virtuaalikavereita, jotka vuodattavat ongelmiaan mulle. Prkl. Mikä minä olen niitä neuvomaan? Mulla ei ole mitään kokemuksia ongelmista.hatey kirjoitti:^ Erño on rakastunut! Erñolla on tyttö/poikaystävä! Erño seukkaa!
Erñolla on paljon tyttöystäviä?Erño kirjoitti:En! Mulla on vaan sellaisia naispuolisia(?[!]) virtuaalikavereita, jotka vuodattavat ongelmiaan mulle. Prkl. Mikä minä olen niitä neuvomaan? Mulla ei ole mitään kokemuksia ongelmista.hatey kirjoitti:^ Erño on rakastunut! Erñolla on tyttö/poikaystävä! Erño seukkaa!
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Varo vaan, jos tulet ihmisten ilmoille sieltä pölyisten papyrusarkistojen parista, näytän sinulle tarttuma-, tai oikeammin puristusotteen!arttula kirjoitti:On siellä kiviä, mutta evoluutio ei luumäkeläisten kohdalla ole edennyt vielä sille asteelle, että niille olisi kehittynyt tarttumaotteeseen kykenevä käsi.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Taas? Et taida olla mikään jalat maassa -tyyppi.Anniel kirjoitti:Lähden hakemaan uusia silmälaseja ja sitten Helsinkiin Kaisaniemeen Dinner in the Sky-nostoon
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Sinä?hatey kirjoitti:Aloitin epäsosialisoitumisen ja yhteiskunnasta vieraantumisen.
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Sama. Taidan tosin jättää leffat väliin ja nautin vain hyvästä musiikistatuomaril kirjoitti:Nautin perjantai-illasta. Vois katsoa jonkun leffankin.
Viesti Kirjoittaja Kain »