hatey kirjoitti:Vihaan tyhmiä asiakkaita.
Äskeistäkin teki mieli huitaista litsari poskelle ja sen jälkeen tunkea se vaikka vessanpönttöön pää edellä. Mikään ei ole niin tyhmä kuin asiakas. Vihaan niitä!
Hateysta ja hänen palvelualttiudestaan on näköjään juttua netissä. Ja kuvakin.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
Äskeistäkin teki mieli antaa pusu poskelle ja sen jälkeen tunkea se vaikka omaan kämppään pää edellä. Mikään ei ole niin ihana kuin asiakas. Rakastan niitä!
Jos ihmiset saisivat sateenkaaren eläintarhaan, niin he tekisivät sen.
Äskeistäkin teki mieli huitaista litsari poskelle ja sen jälkeen tunkea se vaikka vessanpönttöön pää edellä. Mikään ei ole niin tyhmä kuin asiakas. Vihaan niitä!
Hateysta ja hänen palvelualttiudestaan on näköjään juttua netissä. Ja kuvakin.
En Mä ole mikään mummo.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Äskeistäkin teki mieli antaa pusu poskelle ja sen jälkeen tunkea se vaikka omaan kämppään pää edellä. Mikään ei ole niin ihana kuin asiakas. Rakastan niitä!
Niin... jos asiakas olisi sellainen söötti rusettitukkainen.....
Veljeni löi välit poikki viikonloppuna, kun olen saikulla mielenterveyssyistä. Hän haukkui minut ja käski lähteä "viiden kilometrin lenkille ja lopettaa se ruususen uni", sekä epäili lääkkeiden vaikutusta. Tätä viestittelyä kesti välien poikki menemiseen saakka. Nyt mieli on todella matalalla.
Tällaisia henkilökohtaisia viestejähän ei ole tänne tapana kirjoitella, mutta tämä väylä on minulle niin tuttu juttu, että rohkenin sen tänne kirjoittaa. Kysymys ei kohdallani ole alkoholiongelmasta, sillä näiden lääkkeiden kanssa niitä ei sovi edes syödä.
Alkoholi ongelma sen sijaan saattaa olla veljelläni (isämme kuoli viinaan), sillä hän joka lauantai soittaa tai viestittää tekstareita noin kolmelta yöllä (minulla tietysti äänetön päällä). Hänellä on lapsia ja olemme molemmat avioerolapsia itsekin.
He kuuluvat jo ylempään sosioekonomiseen luokkaan kuin minä, heillä on äiti korkeasti palkattu ja veljenikin on jossain tarkasta ja totea työssä ns. helpoissa hommissa, mistä saa kunnolla hynää. Toki Helsingissä eläminen kyllä maksaakin.
Näin ne luokkaerot erottaa ihmisiä, tässä hyvinvointivaltiossa.
Toivon vain, että veli ei tee sitä perheelleen, minkä meidän isä teki meille.
ELÄMÄN JA KUOLEMAN VÄLISSÄ ON AIKA, KÄYTITPÄ SEN MITEN TAHANSA
- Salamijakk
Eikös mursun hampaat ole helppo huoltaa, kun ne muutenkin törröttävät suusta ? Miten veitsi voi lipsahtaa niin paljon, että tulee kieleen haava ? Puolen metrin lipsahdus, hupsista...
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
Laitoin pöydän ja hiiren väliin hiirimaton, nyt ei kursori sätki ruudulla randomina, mutta nyt se ei liiku sinne minne haluan, kun käsi liikuttaa hiiren mukana tuota prkl:n mattoa.
Pitäiskö tuo onneton läpyskä naulata pöydän pintaan kiinni.
(Ei ole hompun matto, on Patria Vehiclesin korruptiomatto. Ainakin siinä on kivoja panssariautojen kuvia, jos ei siitä muuta iloa ole.)
E: heitin se hiirimaton seinään, meni hermo.
Viimeksi muokannut hatey, 25.8.2011 klo 17.22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Heräsin tänään klo 18.00 puhelin kourassa. Ekan kerran silmä aukesi kello 13.00 ja jäin makoilemaan sänkyyn. Mitään hajua olenko kirjoittanut mitään tänne tai muualle. Olenko soittanut jonnekkin tai vastaavaa. Ei viitsi edes tarkastaa asiaa. Sapettaa kun päivä meni nukkuessa ja mitään ei ehtinyt tekemään tänään. Ruokaakaan ei ehtinyt tekemään ja nälkä kurnii.