4.3.5 unlock Geveyllä
-
4.3.5 unlock Geveyllä
Viesti Kirjoittaja -lt- »

-
Re: 4.3.5 unlock Geveyllä
Viesti Kirjoittaja Perunka »
Eli minulla on iPhone 4 4.3.5 ja 04.10.01 bb, ja ostin eilettäin Gevey supreme plus (red) simin, mutta monen tunnin yrityksistä huolimatta ei tunnu onnistuvan unlockaus! Eli siis Puhelin ei tunnista SIMiä geveyn kanssa (yläpaneeliin tulee No Sim), eikä geveyn welcome ikkunaa ilmesty. Olen yrittänyt tehdä youtube videoiden ja kirjallisten ohjeiden mukaan, mutta tuloksetta. Apuja!
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Voit unlockata puhelimen asentamalla siihen iPadin basebandin mutta silloin menetät GPS:än.-lt- kirjoitti:Joo elikkäs tuollanen Iphone 3GS pitäis saada aukaistua. Puhelimessa on 4.3.5 firmis ja 05.16.02 baseband. Joten saakos tuota aukaistua jollain Geveyn kortilla? Jos saa niin millä kortilla mahdollista ja ohjeitakin vois linkata myös. Kun mitä nyt täällä foorumilla olen lueskellut niin ultrasn0wlla ei vielä ainakaan saa sitä auki?? Joten jeesatkaa alottelevaa näissä hommissa
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Apple n berryn mukaan gevey supreme ei ole heidän tuotteensa, joten toimivuus tuskin on hyvä.. Ja eikös tolle basebandille voi tehä unlockin ultrasn0willa?Perunka kirjoitti:Laitan ongelmani tähän topicciin, ettei tule toista samasta aiheesta;
Eli minulla on iPhone 4 4.3.5 ja 04.10.01 bb, ja ostin eilettäin Gevey supreme plus (red) simin, mutta monen tunnin yrityksistä huolimatta ei tunnu onnistuvan unlockaus! Eli siis Puhelin ei tunnista SIMiä geveyn kanssa (yläpaneeliin tulee No Sim), eikä geveyn welcome ikkunaa ilmesty. Olen yrittänyt tehdä youtube videoiden ja kirjallisten ohjeiden mukaan, mutta tuloksetta. Apuja!
-
EiTR8 kirjoitti:Ja eikös tolle basebandille voi tehä unlockin ultrasn0willa?Perunka kirjoitti:Laitan ongelmani tähän topicciin, ettei tule toista samasta aiheesta;
-
Niinhän se on, mutta täytyy tuota ainakin yrittää.TR8 kirjoitti: Apple n berryn mukaan gevey supreme ei ole heidän tuotteensa, joten toimivuus tuskin on hyvä.. Ja eikös tolle basebandille voi tehä unlockin ultrasn0willa?
Löytyykö keinoa saada tuo gevey toimimaan ?
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Mites tää RedmondPien artikkeli..?tuomaril kirjoitti:EiTR8 kirjoitti:Ja eikös tolle basebandille voi tehä unlockin ultrasn0willa?Perunka kirjoitti:Laitan ongelmani tähän topicciin, ettei tule toista samasta aiheesta;
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
http://www.redmondpie.com/unlock-iphone ... -dev-team/
Eikös Redmondpie sentään ole luotettava sivu?
Tuskin saat toimimaan, kun toi on feikki toi supreme. Joudut ostaa Gevey Ultran jos Geveylla haluut homman toimimaan..Perunka kirjoitti:Niinhän se on, mutta täytyy tuota ainakin yrittää.
Löytyykö keinoa saada tuo gevey toimimaan ?
-
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja ay4488 »
jos aina on NO Sim, laita pincode kysely pois päältä, ja sen jälkeen, kokeile unlock ohjeen muukaan.Perunka kirjoitti:Laitan ongelmani tähän topicciin, ettei tule toista samasta aiheesta;
iPhone XS
-
KIITOS! Nyt alkoi jotenkuten toimimaan! Netti ei vielä suostunut lähtemään toimimaan, pitää kai data asetukset asettaa uudestaan.ay4488 kirjoitti: jos aina on NO Sim, laita pincode kysely pois päältä, ja sen jälkeen, kokeile unlock ohjeen muukaan.
E: Ei näköjään vastaanota puheluita tai viestejä.
-
tärkeä, tehdä unlock oikein. laita 3g, matkapuhelindata, data roamning pois päältä, ja tee unlock uudestaan. sen jälkeen, kun verkko on löydetty, voit laita kaikki päälle ja aseta data asetukset uudestaan. . jos avaat asetukset >puhelin> ja siellä näkee sim -sovellukset, unlock on tehty oikein.Perunka kirjoitti:KIITOS! Nyt alkoi jotenkuten toimimaan! Netti ei vielä suostunut lähtemään toimimaan, pitää kai data asetukset asettaa uudestaan.ay4488 kirjoitti: jos aina on NO Sim, laita pincode kysely pois päältä, ja sen jälkeen, kokeile unlock ohjeen muukaan.
iPhone XS
-
Yksien ohjeiden mukaan matkapuhelindataa ei tarvinnut kytkeä pois, ja niiden ohjeiden mukaan tein. Pystyn siis soittamaan mutten vastaanottamaan puheluita. Ja sim sovellukset näyttäisi olevan näkyvillä, soitonsiirto, koputus jne. Eli siis saunalahden liittymä.ay4488 kirjoitti:tärkeä, tehdä unlock oikein. laita 3g, matkapuhelindata, data roamning pois päältä, ja tee unlock uudestaan. sen jälkeen, kun verkko on löydetty, voit laita kaikki päälle ja aseta data asetukset uudestaan. . jos avaat asetukset >puhelin> ja siellä näkee sim -sovellukset, unlock on tehty oikein.Perunka kirjoitti:KIITOS! Nyt alkoi jotenkuten toimimaan! Netti ei vielä suostunut lähtemään toimimaan, pitää kai data asetukset asettaa uudestaan.ay4488 kirjoitti: jos aina on NO Sim, laita pincode kysely pois päältä, ja sen jälkeen, kokeile unlock ohjeen muukaan.
-
Jos kytket kaikki pois(3G, M.data, R.data) puhelut tulevat läpi. Onko sinulla käytössä mobililaajakaista? Ohje on yleinen ja ei sovi kaikille. Gevey kortit ovat erilaisia.Perunka kirjoitti:
Yksien ohjeiden mukaan matkapuhelindataa ei tarvinnut kytkeä pois, ja niiden ohjeiden mukaan tein. Pystyn siis soittamaan mutten vastaanottamaan puheluita. Ja sim sovellukset näyttäisi olevan näkyvillä, soitonsiirto, koputus jne. Eli siis saunalahden liittymä.
iPhone XS
-

-
Hyvä!Perunka kirjoitti:Nyt toimii puhelutkin, kiitos !Eli näköjään "feikkikin" toimii.
FEIKKI
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
iPhone XS
-
http://applenberry.com/store/imitation Ota siitä sitten selvää onko gevey supreme gevey vai ei, sitä tarkoitin feikillä.ay4488 kirjoitti:Hyvä!Perunka kirjoitti:Nyt toimii puhelutkin, kiitos !Eli näköjään "feikkikin" toimii.
FEIKKI
-
Joo, mä ymmärsin. Pääasia, että se toimii. Ultran kanssa oli ongelmia, vaikka ultra ei ole feikki, tämän sivun mukaan. Ultra on vain kalliimpi. Toiminnassa on ihan sama.Perunka kirjoitti:http://applenberry.com/store/imitation Ota siitä sitten selvää onko gevey supreme gevey vai ei, sitä tarkoitin feikillä.ay4488 kirjoitti:Hyvä!Perunka kirjoitti:Nyt toimii puhelutkin, kiitos !Eli näköjään "feikkikin" toimii.
FEIKKI
iPhone XS
-
Viesti Kirjoittaja mihkeli »
Jossain vaiheessa oli netissä että ios 5b2 ei enää hyväksy geveytä..??
-
4.3.5mihkeli kirjoitti: Eli mikä on tällä hetkellä uusin ios ,missä gevey toimii?? 8)
iPhone XS
-
Viesti Kirjoittaja Browser »
Ongelmana tässä on että furiousmod ei ainakaan toimi kun käyttää tetherediä, mutta en tunnu saavan Gevey Ultra-korttia (aito) toimiin muutenkaan. On tullu koitettua suurinpiirtein kaikilla tavoilla tätä millä keksin... Onko tässä ees muuta mahdollisuutta enään, kun poistaa luurista jailbreak. Vai johtuiskohan tää siitä kun on itse-leikattu sim kortti eikä sitä aitoa micro-simiä...
Ja nyt tää sit toimii ku tänne kirjotin jonkun 3 tunnin vääntämisen jälkeen ?

-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Eihän sen Jailbreak oo pakollinen, vaikkakin yks vaihtoehto saada noi Geveyt toimimaanBrowser kirjoitti:Noh vahingossa olin päivittäny iphone 4 4.3.5 versioks ja vedin siihen tethered jailbreakit.
Ongelmana tässä on että furiousmod ei ainakaan toimi kun käyttää tetherediä, mutta en tunnu saavan Gevey Ultra-korttia (aito) toimiin muutenkaan. On tullu koitettua suurinpiirtein kaikilla tavoilla tätä millä keksin... Onko tässä ees muuta mahdollisuutta enään, kun poistaa luurista jailbreak. Vai johtuiskohan tää siitä kun on itse-leikattu sim kortti eikä sitä aitoa micro-simiä...
Ja nyt tää sit toimii ku tänne kirjotin jonkun 3 tunnin vääntämisen jälkeen ?... Eli ei sitten mitään

-
Niinjoo, lisäykseksi vielä että kaikki 3G ja Data Networkit ja Wifit on pois käytöstä.
Koitin myös Data Network ja Roaming päällä kun jollain sivulla tälläin neuvottiin, mutta ei auttanut.
-
kokeile <nollaa verkkoasetukset>, sen jälkeen unlock uudelleen.Browser kirjoitti:Hohhoijaa... mukavasti tuo Gevey toimi 4.3.5 04.10.01 untetheredillä melkein viikon, noh nyt tänään menetin signaalin ilmeisesti ja oli ilmestyny "No Service" teksti yläpalkkiin. No siinä säätelin sit pari tuntii ja en onnistunu saamaan yhteyttä enää puhelimella ollenkaan. Siinä sit hermot palo ja heitin iluurista jailbreakit pois ja nyt oon yrittäny tässä jonkun aikaa saada tuota geveytä toimiin, mutta tuloksetta... Puhelin tekee kaiken ohjeiden mukaan niinkuin pitäisi, eli käynnistäessä puhelimeen tulee se welcome ruutu, painan cancel koska mulla ei ole untethered versioo luurista, asetuksista menen heittään ne instructionit ja accept, odotan et tulee 1 palkki näkyvii ja soitan sinne 112 ja lyön kiinni. Tämän jälkeen käyn heittään lentokonetilan päälle ja odotan että tulee "No Sim" viesti, sit heitän lentokonetilan takas päälle, tulee pari error viestiä niinkuin pitäisikin, mutta puhelin ei vain yksinkertasesti löydä yhteyttä (Saunalahti).Tän jälkeen yrittäny vähän kikkailla tuon lentokonetilan kanssa mutta ei se siihen Saunalahteen vain yhdistä... Onko kellään mitään valasevia neuvoja tähän? Käytössä on siis ihan aito Gevey Ultra.
Niinjoo, lisäykseksi vielä että kaikki 3G ja Data Networkit ja Wifit on pois käytöstä.
Koitin myös Data Network ja Roaming päällä kun jollain sivulla tälläin neuvottiin, mutta ei auttanut.
iPhone XS
-
Kokeiltu on ja ei tunnu auttavan. Puhelin on muutenkin perusasetuksissa ku palautin sen just itunesista, mitä nyt oon noita 3G ja Data Roamingei muutellu.kokeile <nollaa verkkoasetukset>, sen jälkeen unlock uudelleen.
-
laita kaikki pois käytöstä.Browser kirjoitti:mitä nyt oon noita 3G ja Data Roamingei muutellu.
kokeile sim-korttia toisessa puhelimessa, sitten iphonessa. Jos unlockin jälkeen näet <ei verkkoa>, valitse itse <Saunalahti>, operaat. asetuksessa.
iPhone XS
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka