Logic 9.1.4 päivitys julkaistu!
http://support.apple.com/kb/ts2565
Logic 9.1.4
Kaikki ääneen ja musiikin tekoon liittyvä.
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
Logic 9.1.4
Viesti Kirjoittaja amx1 »
Mac Pro 2x 2.4GHz Quad-Core Intel Xeon “Westmere” (8 cores), Logic Pro 9.1.5, Cubase 6.0.5, Macbook pro 15" 2,53ghz
RME Fireface 800, Iphone 5 16gb, Ipad 16gb.
-
Re: Logic 9.1.4
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Logic 9.1.5 julkaistu: http://support.apple.com/kb/TS2565
Harmi ettei vieläkään parantunut tuki Lion fullscreenin kanssa.
Harmi ettei vieläkään parantunut tuki Lion fullscreenin kanssa.
-
9.1.5
Viesti Kirjoittaja Ötsi Vik »
Latasin tämän uusimman päivityksen suoraan 9.0.0 -version päälle ja kaikki tuntuisi toimivan pikaisella testauksella oikein hyvin. Yksi asia kuitenkin vaivaa mieltäni:
Tähän päivään saakka olen käyttänyt Logic:ia 32-bittisessä tilassa. Nyt päivitin muistit 8 gigaan ja ajattelin alkaa käyttämään Logic:ia 64-bittisessä tilassa, koska se kai osaa nyt hyödyntää tuota ylim. muistia. Minulla on kuitenkin paljon plugareita, joista osa toimii vain 32-bittisinä. Tuleeko tästä ongelmia? Kannattaisiko minun jatkaa työskentelyä 32-bittisessä tilassa ja odottaa, että kaikki käyttämäni plugarit päivittyvät(jos päivittyvät) 64-bittisiksi?
Tähän päivään saakka olen käyttänyt Logic:ia 32-bittisessä tilassa. Nyt päivitin muistit 8 gigaan ja ajattelin alkaa käyttämään Logic:ia 64-bittisessä tilassa, koska se kai osaa nyt hyödyntää tuota ylim. muistia. Minulla on kuitenkin paljon plugareita, joista osa toimii vain 32-bittisinä. Tuleeko tästä ongelmia? Kannattaisiko minun jatkaa työskentelyä 32-bittisessä tilassa ja odottaa, että kaikki käyttämäni plugarit päivittyvät(jos päivittyvät) 64-bittisiksi?
Sanotaan ettei tyhmyydellä ole rajoja. On sillä: Kanada ja Meksiko.
-
Re: 9.1.5
Viesti Kirjoittaja amx1 »
Mielestäni sillä ei ole mitään väliä onko 32 vai 64mode päällä...Ne plugarit mitkä on 32bit niin käyttävät bridgeä toimiakseen(mikä on mielestäni todella ärsyttävää) ja muuten logic on 64bit... Koneen nopeudessa tai muistin toiminnassa en ole juuri eroa huomannut. Tosin en ole nyt ihan 100% varma...Ötsi Vik kirjoitti:Latasin tämän uusimman päivityksen suoraan 9.0.0 -version päälle ja kaikki tuntuisi toimivan pikaisella testauksella oikein hyvin. Yksi asia kuitenkin vaivaa mieltäni:
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mac Pro 2x 2.4GHz Quad-Core Intel Xeon “Westmere” (8 cores), Logic Pro 9.1.5, Cubase 6.0.5, Macbook pro 15" 2,53ghz
-
Viesti Kirjoittaja jpq »
Aina ei ole suostunut toimimaan täällä 64bit tilassa mutta jossain välissä asia muuttui mutta ongelmana vieläkin se että jos tarvitsen kahden 32bit plugarin guit kerralla
näkyviin ei onnistu kuten efektin ja synan mutta itsellä varsinkin oskilloskooppi softan tartten joskus synan jatkeeksi kun en haen ääntä jonkat tiedän miltä näyttää
tai muuten tykkään katsella sitä miltä joku ääni näyttää... ps. hyvä muistaa että 8gigaa vaatii 64bit version kun on tämä ongelma,
näkyviin ei onnistu kuten efektin ja synan mutta itsellä varsinkin oskilloskooppi softan tartten joskus synan jatkeeksi kun en haen ääntä jonkat tiedän miltä näyttää
tai muuten tykkään katsella sitä miltä joku ääni näyttää... ps. hyvä muistaa että 8gigaa vaatii 64bit version kun on tämä ongelma,
-
Viesti Kirjoittaja Blank^ »
Jos ne 32-bit plugarisi toimivat bridgen yli niin silloinhan niitä voi käyttää. Jos ne eivät toimi, niin ne eivät toimi ja tällöin ne pitää vaihtaa natiiveihin 64-bittisiin plugareihin. Jos plugarivalikoimasi on vakiintunut, eikä ole tapana etsiskellä erilaisiin käyttötarkoituksiin uusia erilaisia plugareita (joista vielä useat ovat vain 32-bittisinä, eivätkä välttämättä koskaan päivity), niin 64-bitiin voi ihan hyvin siirtyä.
Jos sille lisärammille ei ole polttavaa tarvetta, niin kannattanee tosin vitkutella sitä siirtymistä niin välttyy mahdolliselta säätämiseltä ja hiusten repimiseltä.
Jos sille lisärammille ei ole polttavaa tarvetta, niin kannattanee tosin vitkutella sitä siirtymistä niin välttyy mahdolliselta säätämiseltä ja hiusten repimiseltä.
Viimeksi muokannut Blank^, 28.8.2011 klo 17.51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Ötsi Vik »
Tärkeimmät työkalut(plugarit) vakiinnuttaneet paikkansa kauan sitten. Toki jatkuvasti uusiakin testailen ja silmäilen. Kaikkia plugareitani en ole vielä testannut bridgen yli, mutta jos niissä jotka vielä ovat 32-bittisiä ei ongelmia ilmaannu ja käyttö on sujuvaa, niin 64-bit "here i come!". Kiitos ajatuksistanne.Blank^ kirjoitti:Jos ne 32-bit plugarisi toimivat bridgen yli niin silloinhan niitä voi käyttää. Jos ne eivät toimi, niin ne eivät toimi ja tällöin ne pitää vaihtaa natiiveihin 64-bittisiin plugareihin. Jos plugarivalikoimasi on vakiintunut, eikä ole tapana etsiskellä erilaisiin käyttötarkoituksiin uusia erilaisia plugareita (joista vielä useat ovat vain 32-bittisinä, eivätkä välttämättä koskaan päivity), niin 64-bitiin voi ihan hyvin siirtyä.
Sanotaan ettei tyhmyydellä ole rajoja. On sillä: Kanada ja Meksiko.
-
Viesti Kirjoittaja Mulperi »
Mitenkäs ihmisillä toimii Logic Lionissa? Hyödyntääkös esim full-screen moodia tuo uusin versio?
Oon vasta harkitsemassa Logicin hankkimista ja pohdiskelen kovasti odotanko jotain Logic 10 versiota...
Oon vasta harkitsemassa Logicin hankkimista ja pohdiskelen kovasti odotanko jotain Logic 10 versiota...
-
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Tuolla ylhäällä olenkin jo maininnut asiasta. Osittain fullscreen toimii, mutta parempi jättää syrjään, koska esim screensetit ei toimi sen kanssa. Muuten Lionissa Logic toimii kyllä paremmin mitä esim Snow Leopardissa.Mulperi kirjoitti:Mitenkäs ihmisillä toimii Logic Lionissa? Hyödyntääkös esim full-screen moodia tuo uusin versio?
-
Viesti Kirjoittaja jpq »
Blank^ kirjoitti:Jos ne 32-bit plugarisi toimivat bridgen yli niin silloinhan niitä voi käyttää. Jos ne eivät toimi, niin ne eivät toimi ja tällöin ne pitää vaihtaa natiiveihin 64-bittisiin plugareihin. Jos plugarivalikoimasi on vakiintunut, eikä ole tapana etsiskellä erilaisiin käyttötarkoituksiin uusia erilaisia plugareita (joista vielä useat ovat vain 32-bittisinä, eivätkä välttämättä koskaan päivity), niin 64-bitiin voi ihan hyvin siirtyä.
Kyllä ne muuten toimii mtuta kaksi guita ei näy kerralla jota tarvitsen ja ikävä kyllä Lionin kanssa mukavan työnkulun takia ainakin varmaan tuo 8gigaa olisi hyvä olla. Nytkin monimutkaiset projektit kiitos mac os xän ja logicin oman kulutuksen takia äkkiä 3-4gigan luokassa aivan varmasti en ole ehtinyt noita projekteja tehdä yritän pian mutta tämä pohjaa tosiasioihin tämä laskelma. ps. osaa kontakt striimata mutta jos sen voi välttää soöto aina parempi sanoisin...
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka