Tämähän ei ole sinänsä yhteistyöhuoltofirman vika, vaan mustanpekan, joka toimittaa varaosat _erittäin_ pitkällä viiveella huoltofirmalle.
Nyt on läppäri ollut huollossa jo puolitoista viikkoa, eikä loppua näy. Ensiksi mustapekka oli asentanut halvan kovalevyn läppäriin, jollaista Apple ei itse käytä koneissaan. Tämä selittää halvemman hinnan kuin applen omilla sivuilla. Vika vaan oli siinä, ettei kyseinen levy toiminut yhteen muun läppärin kanssa ja lopputuloksena oli jatkuvaa käyttiksen sekoilua ja muutaman kerran koko kovalevy meni niin jumiin, ettei kone käynnistynyt.
Tällä hetkellä kovalevy menisi vaihtoon, mutta huolto odottaa edelleen vaihtolevyä mustapekka-firmalta. Kuinka kovalevyn toimitus huoltoon voi kestää yli viikon? Miksi huoltosoppari on niin kehno, että huoltofirma ei voi itse asentaa vastaavaa levyä ja laskuttaa mustapekkaa... Enää en osta ikinä mitään kyseisestä firmasta, enkä voi suositella kenellekään muullekaan.

AMA-EDIT: Ketju erotettu omakseen Mac Pro -ketjusta