harriba kirjoitti:Bemut ovat autoja, jotka on suunniteltu ihmisille jotka välittävät autoista. Muilta menee jossain vaiheessa hermot.
Näillä kommenteilla saadaan tarvittaessa isokin sota aloitettua... Itsehän esimerkiksi vaihdoin pikkubemarista Audiin 8)
Suoraan topikin ongelmaan en osaa ottaa kantaa, mutta tarvitseeko auton olla maasturi vai riittääkö neliveto(farkku)?
Ei tarvitse olla maasturi, mutta mielellään vähän korkeampi maavara, koska talvella usein aikaisin aamulla tuo tiemme on auraamaton, ja sinne jämähtää, ellei ole nelivetoa ja korkeampaa maavaraa. Kokeiltu on...
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
Kyllähän maasturit ja muut korkeat autot ovat kieltämättä mukavia linnakkeita. Ja mikäs siinä jos kerran taloudellinen- ja asennepuoli sallii ylväänkin ajokin. Onhan meidän asunnotkin eri hintaisia. Autohan harvoin on sijoitus jossa on edes jotain järkeä, ainakaan taloudellisesti ajateltuna. Mutta ei se minulta ole pois jos jollain on hieno auto.
Itselläni on ollut pari Audia, joista olen siirtynyt tähän vaatimattomampaan merkkiin ja kyllähän se laadun vaikutelma tuli niissä jo sisätilojen hiljaisuudessakin.
Nykyiseen vaihtaessani en kuitenkaan arvostanut hiljaisuutta parinkymmenen tuhannen euron arvoiseksi ominaisuudeksi, kun vastavilla tehoilla ja varusteilla oleva Audi olisi maksanut sen reilun 50000€. Ja toisaalta: kun on tällainen naama, on ihan sama millä autolla ajaa, ei ne tipuset kyytiin jonottaisi kuitenkaan...
Tauvo kirjoitti:Itselläni on ollut pari Audia, joista olen siirtynyt tähän vaatimattomampaan merkkiin ...
Seli seli... uusköyhä!
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Tauvo kirjoitti:Itselläni on ollut pari Audia, joista olen siirtynyt tähän vaatimattomampaan merkkiin ...
Seli seli... uusköyhä!
Tottahan sekin on. Ei minulla ole tilillä niin paljoa rahaa, että voin mennä autokauppaan ostamaan yli 50 000€ autoa. Ja kyllä sen hintaiset autot pitää ostaa kertasuorituksella.
... siis ei edes 50000€ ylimääräistä pankkitilillä? Millä tuollaiset ihmiset oikein tulevat toimeen? Sinäkin jos tekisit oikeita töitä edes sen ajan, mitä notkut täällä hompussa, tienaisit äkkiä moisen pikku summan.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Jos ihminen olisi tarkoitettu etenemään juoksemalla, ei evoluutio olisi kehittänyt meille liikkumista varten polttomoottorikäyttöisiä kulkimia, eikä fossiilisia polttoaineita. - Hatey http://sisainenaani.com
KunkkuJ kirjoitti:... siis ei edes 50000€ ylimääräistä pankkitilillä? Millä tuollaiset ihmiset oikein tulevat toimeen? Sinäkin jos tekisit oikeita töitä edes sen ajan, mitä notkut täällä hompussa, tienaisit äkkiä moisen pikku summan.
Minä olenkin hippi. Pyrin omistamaan mahdollisimman vähän. Ja senkin vaatimattomampanan sorttina.
Erño kirjoitti:Joko subaru on mainittu? Minulla ei ole henkilöhtaista kokemusta, mutta olen kuullut positiivista lätinää.
Minulla on kokemusta uudesta ja sitä edeltäneestä Outbackista. Mukava ajaa ja on sisätiloiltaan iso farkku. Maavaraa on riittävästi, on nimittäin tullut ihan mielenkiintoisia metsäteitä ajettua noilla, eikä ole vielä kiinni jäänyt. En ole moitittavaa löytänyt.
e. sanamuotoja.
Viimeksi muokannut dem0, 29.8.2011 klo 18.46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Erño kirjoitti:Joko subaru on mainittu? Minulla ei ole henkilöhtaista kokemusta, mutta olen kuullut positiivista lätinää.
Minulla on kokemusta uudesta ja sitä edeltäneestä Outbackista. Mukava ajaa ja on sisätiloiltaan iso farkku. Maavaraa on riittävästi, on nimittäin tullut ihan mielenkiintoisia metsäteitä ajettua noilla, eikä ole vielä kiinni jäänyt. En ole moitittavaa löytänyt.
e. sanamuotoja.
Subaru on ehdottomasti huonoin japanilainen mitä olen ajanut. Hakee tietä ja on erittäin hervoton ajossa. Jos tietenkin tykkää repivästä menosta ja rouheasta rääkynästä niin subaru sopii. Jos hivenenkään tahtoo mukavuutta niin subarun jättäisin kaupanhyllylle. Olen erittäin järkyttynyt noiden uudempien japanilaisten ajomukavuudesta yms. Vanha Hi-Lux pieksee mukavuudelta nämä monet uudet nipponit. Itseäni ei kiinnosta vaikka kuinka olisi 300-400 heppaa pellin alla.
e. sanamuotoja.
Subaru on ehdottomasti huonoin japanilainen mitä olen ajanut. Hakee tietä ja on erittäin hervoton ajossa. Jos tietenkin tykkää repivästä menosta ja rouheasta rääkynästä niin subaru sopii. Jos hivenenkään tahtoo mukavuutta niin subarun jättäisin kaupanhyllylle. Olen erittäin järkyttynyt noiden uudempien japanilaisten ajomukavuudesta yms. Vanha Hi-Lux pieksee mukavuudelta nämä monet uudet nipponit. Itseäni ei kiinnosta vaikka kuinka olisi 300-400 heppaa pellin alla.
Enpä voi kehua Subarulla ajaneeni. Mutta se mielikuva, mikä minulla tuosta merkistä on, ei innosta ostamaan.
Saakos tuota uutta A6:sta jo allroad-mallina... Siinähän olisi neliveto ja hiukan enempi maavaraakin. Syksyllä siitä ainakin tulee farkkuversio Suomeen.
Code kirjoitti:Saakos tuota uutta A6:sta jo allroad-mallina... Siinähän olisi neliveto ja hiukan enempi maavaraakin. Syksyllä siitä ainakin tulee farkkuversio Suomeen.
Miksei sitten saman tien Q-sarjan autoa ? Siinä olisi enemmän tilaa sisällä.
Macco kirjoitti:
Tätä ei voi Cayennen kohdalla korostaa riittävästi. Se on ruma. Voi herrajjumala kun se osaakin olla ruma auto!
Meinasin juurikin kirjoittaa, että ei kai se ny niin ruma ole, mutta google-kuvahaun jälkeen mua alkoi vähän häiritsemään ne ilmanottoaukot siinä edessä. Liikenteessä niihin ei ole kiinnittänyt huomiota.
Macco kirjoitti:
Tätä ei voi Cayennen kohdalla korostaa riittävästi. Se on ruma. Voi herrajjumala kun se osaakin olla ruma auto!
Meinasin juurikin kirjoittaa, että ei kai se ny niin ruma ole, mutta google-kuvahaun jälkeen mua alkoi vähän häiritsemään ne ilmanottoaukot siinä edessä. Liikenteessä niihin ei ole kiinnittänyt huomiota.
Se on minusta jotenkin sammakkomaisen näköinen. En siis osta...
Macco kirjoitti:
Se on minusta jotenkin sammakkomaisen näköinen. En siis osta...