Yritän... Mutta kun täällä koko ajan käsketään ostamaan se ja se. Hulluksihan tässä tulee..mluhtala kirjoitti:Älä osta, pysy siinä Lexuksessa!arttula kirjoitti:Se on minusta jotenkin sammakkomaisen näköinen. En siis osta...mluhtala kirjoitti:Meinasin juurikin kirjoittaa, että ei kai se ny niin ruma ole, mutta google-kuvahaun jälkeen mua alkoi vähän häiritsemään ne ilmanottoaukot siinä edessä.Macco kirjoitti: Tätä ei voi Cayennen kohdalla korostaa riittävästi. Se on ruma. Voi herrajjumala kun se osaakin olla ruma auto!Liikenteessä niihin ei ole kiinnittänyt huomiota.
Mikä auto Audin tilalle ?
-
arttula
Re: Mikä auto Audin tilalle ?
Viesti Kirjoittaja arttula »
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
ER
Viesti Kirjoittaja ER »
arttula kirjoitti:Ja ulkonäköasiat eivät minua kiinnosta autoissa. Pääasia, että toimivat silloin, kun pitää.
Ulkonäköasiat eivät minua kiinnosta autoissa. Pääasia, että eivät näytä sammakkomaisilta.arttula kirjoitti:Se on minusta jotenkin sammakkomaisen näköinen. En siis osta...
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Eli pysytään kaukana tästä tuoreemmasta nissan micrasta. Sitä lähemmäksi sammakkoa ei pääse.ER kirjoitti:arttula kirjoitti:Ja ulkonäköasiat eivät minua kiinnosta autoissa. Pääasia, että toimivat silloin, kun pitää.Ulkonäköasiat eivät minua kiinnosta autoissa. Pääasia, että eivät näytä sammakkomaisilta.arttula kirjoitti:Se on minusta jotenkin sammakkomaisen näköinen. En siis osta...
-
mluhtala
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Ai ei vai?M.P.T kirjoitti: Eli pysytään kaukana tästä tuoreemmasta nissan micrasta. Sitä lähemmäksi sammakkoa ei pääse.

-
Sherukka
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Anna olla. Älä ala sotkemaan todellisuutta tähän mukavaan keskusteluun. Tuskin mies on missään firmassa, ainakaan hyvissä hommissa. Vastahan se oli pitkän jakson sairaalassa, taitavat nämä tämän hetkiset kuvitelmat liittyä niihin vaivoihin. Ei nähtävästi lääkitys ole vielä alkanut puremaan täysillä.Sherukka kirjoitti:Hiukan ihmettelen että missä firmassa saa nykyään valita noin vapaasti työsuhdeautonsa? Nykyään jopa johtajien autojen on päästävä tiettyyn CO2 rajaan. Onko oma firma?
Ehkä tässä on takana vain hoidon tueksi annettu kehotus ajatella mukavia asioita. Ja mikäs sen mukavampaa kuin suunnitella hienon auton hankintaa? Joten autetaan miestä mäessä ja mietitään nyt vaan sitä autoa!
-
Sherukka
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Lada Nivaa ehdottaisin minä. On tilaa, melua ja tunnelmaa, mitä muuta kukaan voisi haluta autostaan?
Ehdottakaa minullekin autoa koska kuumetta alkaa pukkaan, budjetti on noin puoli-milliä näin aluksi (kaatuuhan Euroopan pankit, eikö?).
-
KunkkuJ
No, tämä on vielä epävirallista, eli älä kerro tästä muille. Kovasti kyselevät nyt niihin modehommiin, mutta palkkapuoli on vielä vähän epäselvä. Muilta modeilta joudutaan luultavasti vähän laskemaan palkkoja, että saavat maksettua minulle pyytämäni korvauksen. Toinen vaihtoehto on, että muutama laiskin mode saa potkut ja minä niiden palkan. Fifti-siksti on tämän hetken mahdollisuudet.Sherukka kirjoitti: Joko olet saanut kutsun moderaattorien kerhoon?
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
KunkkuJ
Miksi minun pitäisi täältä minnekään päästä jos yhteydet pelaa näin hyvin?hatey kirjoitti:^Olet sinäkin päässyt sieltä suljetulta avohoitoon?
-
s1970
Viesti Kirjoittaja s1970 »
-
carrbon
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Isompi XC90 oli jo arttulan mielestä ahdas..s1970 kirjoitti:Suosittelen XC70:stä, vaikka kaikki sitä traktoriksi kutsuvatkin. Meillä kamaa reisuilla todella paljon mukana ja bouvier (koira), eikä kertaakaan ole tila loppunut takakontista. Eikä kakaratkaan ole valittanut tilanpuutteesta takapenkillä, vaikka kuskin paikalla istuu aina 192 cm, lihava faija. Ja ei kertaakaan olla jääty mihinkään kiinni ja kyllähän traktorilla jaksaa päristellä tiellä kuin tiellä.
-
arttula
Joo, kolmisen vuotta sitten käytiin tuo koeajamassa. Ahdas oli. Ja lisäksi automyyjä oli niin ylimielinen k*sipää, että vannoin, etten koskaan osta Volvoa.carrbon kirjoitti:Isompi XC90 oli jo arttulan mielestä ahdas..s1970 kirjoitti:Suosittelen XC70:stä, vaikka kaikki sitä traktoriksi kutsuvatkin. Meillä kamaa reisuilla todella paljon mukana ja bouvier (koira), eikä kertaakaan ole tila loppunut takakontista. Eikä kakaratkaan ole valittanut tilanpuutteesta takapenkillä, vaikka kuskin paikalla istuu aina 192 cm, lihava faija. Ja ei kertaakaan olla jääty mihinkään kiinni ja kyllähän traktorilla jaksaa päristellä tiellä kuin tiellä.
-
dem0
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Olet ajanut jollain vanhalla kierroskääkkä imprezalla? Näin ainakin tekstisi perusteella käsitin. Jos vaikka ajaisit niillä muillakin malleilla, jotka ovat ajettavuudeltaan ihan toista tasoa kuin impreza (eikä niissä tuollaisia määriä heppoja pellin alla ole), voisit sitten sanoa ajaneesi Subarulla.M.P.T kirjoitti:Subaru on ehdottomasti huonoin japanilainen mitä olen ajanut. Hakee tietä ja on erittäin hervoton ajossa. Jos tietenkin tykkää repivästä menosta ja rouheasta rääkynästä niin subaru sopii. Jos hivenenkään tahtoo mukavuutta niin subarun jättäisin kaupanhyllylle. Olen erittäin järkyttynyt noiden uudempien japanilaisten ajomukavuudesta yms. Vanha Hi-Lux pieksee mukavuudelta nämä monet uudet nipponit. Itseäni ei kiinnosta vaikka kuinka olisi 300-400 heppaa pellin alla.dem0 kirjoitti:Minulla on kokemusta uudesta ja sitä edeltäneestä Outbackista. Mukava ajaa ja on sisätiloiltaan iso farkku. Maavaraa on riittävästi, on nimittäin tullut ihan mielenkiintoisia metsäteitä ajettua noilla, eikä ole vielä kiinni jäänyt. En ole moitittavaa löytänyt.Erño kirjoitti:Joko subaru on mainittu? Minulla ei ole henkilöhtaista kokemusta, mutta olen kuullut positiivista lätinää.
e. sanamuotoja.
Mutta koska tuo merkki ei tule kysymykseen, niin sitten minä ainakin suosittelisin jo aikaisemminkin täällä mainittua Toyotan Land Cruiseria.
-
Salamijakk
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
- Salamijakk
-
arttula
Good point. Eiköhän tuommoinen löydy lähempääkin, kuin VTT:ltä... Tuo RX 450h Technology puhuttelee minua enemmän.Salamijakk kirjoitti:Tähän väliin sellainen dilemma? Että jos tähän parhaaseen ratkaisuun koeajonkin jälkeen päädyt, eli Lexus RX 450h LUXURYYN, niin kannattaa ottaa säteilymittari mukaan (lainata vaikka VTT:ltä), sillä nämä autot valmistetaan vain Japanissa.
-
Leader dog
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
FC-pilviWeikot.
http://www.youtube.com/watch?v=D8Z1SYJ6Lbo
Malmin lentokentän puolesta; www.youtube.com/watch?v=ytaCH19R1cY
-
KunkkuJ
Mitä se tuo 450h tarkoittaa? Suunniteltu 450 tunnissa? Kestää ainakin 450h? 450 tunnin kuluttua olet kypsä vaihtamaan sen pois?arttula kirjoitti:[ Tuo RX 450h Technology puhuttelee minua enemmän.
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Japanilaisia Newtoneita, 1 eurooppalainen vastaa 17 itämaista?KunkkuJ kirjoitti:Mitä se tuo 450h tarkoittaa? Suunniteltu 450 tunnissa? Kestää ainakin 450h? 450 tunnin kuluttua olet kypsä vaihtamaan sen pois?arttula kirjoitti:[ Tuo RX 450h Technology puhuttelee minua enemmän.
-
Hunssi
Viesti Kirjoittaja Hunssi »
Tätä minäkin ehdottaisin Q7:n tilalle. Ajelin 350 CDI 4Maticilla muutaman sata kilometria ja pidin kovasti. "Pakollisten" lisävarusteiden kanssa on tosin siinä ja siinä jääkö alle sadantuhannen euron.jomppeli kirjoitti:Mercedes-Benz R ?
-
Leader dog
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
h : olisko hybridi .KunkkuJ kirjoitti:Mitä se tuo 450h tarkoittaa? Suunniteltu 450 tunnissa? Kestää ainakin 450h? 450 tunnin kuluttua olet kypsä vaihtamaan sen pois?arttula kirjoitti:[ Tuo RX 450h Technology puhuttelee minua enemmän.
FC-pilviWeikot.
http://www.youtube.com/watch?v=D8Z1SYJ6Lbo
Malmin lentokentän puolesta; www.youtube.com/watch?v=ytaCH19R1cY
-
Aries
Viesti Kirjoittaja Aries »
Tähän täytyy hieman kuitata... (ei oteta tästä sitten hernettä minnekään, eihän)Leader dog kirjoitti:h : olisko hybridi .KunkkuJ kirjoitti:Mitä se tuo 450h tarkoittaa? Suunniteltu 450 tunnissa? Kestää ainakin 450h? 450 tunnin kuluttua olet kypsä vaihtamaan sen pois?arttula kirjoitti:[ Tuo RX 450h Technology puhuttelee minua enemmän.
Olin muutamia vuosia sitten koeajamassa uuden Lexuksen, GS450 muistaakseni. Faija oli saanut jonkin kutsun tilaisuuteen ja nakitti minut koeajolle ja syömään erittäin hyviä pikkusuolaisia. Olihan se pätevä auto.
Asiaan. Siinä sitten juttelin myyjättären kanssa esillä olevasta maasturista. Keskustelun kulkua:
- pääseekö tuolla maastoon?
- siinä on neliveto
- *heh*, niin on, mutta onko siinä esimerkiksi lukkoja tai alennusvaihteita?
- siinä on neliveto
- ...pohjapanssaria?
- siinä on neliveto
Ottamatta autoon sen enempää kantaa, niin hänet oli kommenteista päätellen raahattu uutena henkilönä paikalle tuomaan kauneutta tilaisuuteen
-
redhat
Viesti Kirjoittaja redhat »
http://sisainenaani.com
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Aries
Viesti Kirjoittaja Aries »
Tästä syystä en itse voisi koskaan kuvitella ostavani katumaasturia, crosoveria, tjsp. Mehmetti soikoon, jos auto näyttää maastoautolta sillä pitää tarvittaessa myös päästä muuallakin kuin kuoppaisella hiekkatiella.redhat kirjoitti:Hei, moniko katumaasturi omaa oikeasti hyvät maasto-ominaisuudet?
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka