Kohta kolme vuotta tullut, enkä ole yhtään lukenut. Ne on kaikki mint condition.Säästän niitä, ja sitten voin lukea ne kaikki yhteen menoon. Pahuksén ovelaa.

Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Kiitos.Kain kirjoitti:^ Olette hieno persoona.
Viesti Kirjoittaja Morhange »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Saman ne asiat siellä suurinpiirtein maksaa, mitä muuallakin. Paitsi perus suodatinkahvi on kalliimpaa. Onhan siellä jotain tietty sellaisia merkkituotteitakin, joita ei Mikrokulmasta saa. Hyvää palveluakin (ainakin Turun Stockalla) saa.tuomaril kirjoitti:^Sitä juuri tässä pähkäilenkin että mitä ostan sillä 100 eurolla. Ja se ylihinnoittelu ei tässä tapauksessa haittaa koska kyseessä on lahjakortti.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Mutta saako Stockalta satasella mitään ? Ja eikös sisäänpääsymaksukin sinne jo ole korkeampi ?tuomaril kirjoitti:^Sitä juuri tässä pähkäilenkin että mitä ostan sillä 100 eurolla. Ja se ylihinnoittelu ei tässä tapauksessa haittaa koska kyseessä on lahjakortti.
Juu, meille ostettiin Stockalta juuri kahvia, joka maksoi 156 €/kg. NamiNami...Tauvo kirjoitti:Paitsi perus suodatinkahvi on kalliimpaa. Onhan siellä jotain tietty sellaisia merkkituotteitakin, joita ei Mikrokulmasta saa. Hyvää palveluakin (ainakin Turun Stockalla) saa.
Olen ollu töissä (tavararyhmävastaavana) stokkalla ja suurta kusetusta ja mielikuvamarkkinointia koko kauppa. Samaa kampetta saa halvemmalla muualta ja stokkan herkku on varmaan suurin mielikuvahuijaus mitä on.Tauvo kirjoitti:Saman ne asiat siellä suurinpiirtein maksaa, mitä muuallakin. Paitsi perus suodatinkahvi on kalliimpaa. Onhan siellä jotain tietty sellaisia merkkituotteitakin, joita ei Mikrokulmasta saa. Hyvää palveluakin (ainakin Turun Stockalla) saa.tuomaril kirjoitti:^Sitä juuri tässä pähkäilenkin että mitä ostan sillä 100 eurolla. Ja se ylihinnoittelu ei tässä tapauksessa haittaa koska kyseessä on lahjakortti.
Pakko se lahjakortti kuitenkin on käyttää jotenkin vaikka se kauppa ois kuinka huono. Ei viitti ainakaan jättää sitä lahjakorttia pölyttymään kaappiin.hatey kirjoitti:Olen ollu töissä (tavararyhmävastaavana) stokkalla ja suurta kusetusta ja mielikuvamarkkinointia koko kauppa. Samaa kampetta saa halvemmalla muualta ja stokkan herkku on varmaan suurin mielikuvahuijaus mitä on.Tauvo kirjoitti:Saman ne asiat siellä suurinpiirtein maksaa, mitä muuallakin. Paitsi perus suodatinkahvi on kalliimpaa. Onhan siellä jotain tietty sellaisia merkkituotteitakin, joita ei Mikrokulmasta saa. Hyvää palveluakin (ainakin Turun Stockalla) saa.tuomaril kirjoitti:^Sitä juuri tässä pähkäilenkin että mitä ostan sillä 100 eurolla. Ja se ylihinnoittelu ei tässä tapauksessa haittaa koska kyseessä on lahjakortti.
Ääh... Et sinä sillä mitään tee. Anna se minulle ! (ainakin tuo onnistui, kun pikkusiskoni 4-vuotiaana löysi 5 mk setelin maastatuomaril kirjoitti: Pakko se lahjakortti kuitenkin on käyttää jotenkin vaikka se kauppa ois kuinka huono. Ei viitti ainakaan jättää sitä lahjakorttia pölyttymään kaappiin.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Osta pölynimurin pölypusseja? Niistä voi tehdä vappuhattuja.tuomaril kirjoitti: Pakko se lahjakortti kuitenkin on käyttää jotenkin vaikka se kauppa ois kuinka huono. Ei viitti ainakaan jättää sitä lahjakorttia pölyttymään kaappiin.
Se on ihan hyvä kauppa. Iso valikoima nuorille vaatteita ja elektroniikkaa... Pimppaustarvikkeita iPhoneen ja vaikka mitä, mikä saa nuoren henkilön onnelliseksi.tuomaril kirjoitti: Pakko se lahjakortti kuitenkin on käyttää jotenkin vaikka se kauppa ois kuinka huono. Ei viitti ainakaan jättää sitä lahjakorttia pölyttymään kaappiin.
Mutta olit tuhlannut monta tonnia stokkalle, että sait exclusive kupongin?Thoth kirjoitti:Saa sieltä Stockalta sentään Applen tuotteita. Itse roudasin sinne lahjakortin ja niput Exclusive-asiakkaan -20e -etukuponkeja, kun ostin Air 11":n. Itse asiassa tilasin sen heidän kauttaan. Se oli hieman kalliimpi kuin Storessa, mutta etusetelien kanssa halvempi.
Stokkassa ei ole mitään hyvää, muutakuin se, että se pysyy siellä länsi-Suomessa.Tauvo kirjoitti: Se on ihan hyvä kauppa. .....
Viesti Kirjoittaja Thoth »
En minä tiedä, miksi ne minulle sellaisen Exclusive-kortin/asiakkuuden ovat antaneet.hatey kirjoitti:Mutta olit tuhlannut monta tonnia stokkalle, että sait exclusive kupongin?Thoth kirjoitti:Saa sieltä Stockalta sentään Applen tuotteita. Itse roudasin sinne lahjakortin ja niput Exclusive-asiakkaan -20e -etukuponkeja, kun ostin Air 11":n. Itse asiassa tilasin sen heidän kauttaan. Se oli hieman kalliimpi kuin Storessa, mutta etusetelien kanssa halvempi.
Damn ! Jos olisin kotona, voisit poiketa siinä matkalla, Kårlaxin ohi ajaessasi, kahville. Toiste sitten...Tauvo kirjoitti: Huomenna saa olla koko päivän ruotsinkielinen, kun olen työkeikalla Paraisilla.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Voihan Tauvo poiketa vaikket sinä olisikaan paikalla?arttula kirjoitti:Damn ! Jos olisin kotona, voisit poiketa siinä matkalla, Kårlaxin ohi ajaessasi, kahville. Toiste sitten...Tauvo kirjoitti: Huomenna saa olla koko päivän ruotsinkielinen, kun olen työkeikalla Paraisilla.