Mikä auto Audin tilalle ?
Sana on (melkein) vapaa.
-
Re: Mikä auto Audin tilalle ?
Viesti Kirjoittaja kuokka »
Onkos Pajeroa tarjottu? Itsellä ollut pari Pajeroa ja olen tykännyt ajaa niillä. Peräluukkuun mahtuu helposti pari irlanninsusikoiraa ja niin huonoa mökkitietä ei ole, jonne tuolla ei pääse. Vetoautonakin tuo on aika mainio.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ettäkö Audin jälkeen Pajero?
Sehän olisi sama kuin jos isolla lehti-ilmoituksella Hesarin etusivulla myöntäisi taloudellisen ja henkisen konkurssinsa.

Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Pajero minulla on ollutkin joskus. Jäi vaan vähän huonot muistot siitä. Kun olin sitä myymässä, Pajeropa päätti olla käynnistymättä autokaupan pihassa, kun automyyjä sitä halusi koekäyttää. Starttimoottori vain rääkäisi. Kyseessä kuulemma sen vuosimallin tyyppivika, että startin hammaspyörästä katkeaa hampaita. Mutta, että pitikin juuri sillä hetkellä niiden katketa. Hinta putosi melkoisesti sillä sekunnilla.kuokka kirjoitti:Onkos Pajeroa tarjottu? Itsellä ollut pari Pajeroa ja olen tykännyt ajaa niillä. Peräluukkuun mahtuu helposti pari irlanninsusikoiraa ja niin huonoa mökkitietä ei ole, jonne tuolla ei pääse. Vetoautonakin tuo on aika mainio.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Onkos päätöksiä tehty suuntaan tai toiseen?
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
On tätä armeijapalvelua vielä hiukan jäljellä (Tj 4Viizei kirjoitti:Onkos päätöksiä tehty suuntaan tai toiseen?

Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Takuun kesto laitettu mallinimeen?arttula kirjoitti:On tätä armeijapalvelua vielä hiukan jäljellä (Tj 4Viizei kirjoitti:Onkos päätöksiä tehty suuntaan tai toiseen?), eikä iltalomia ole minulle myönnetty autonhankintaa varten. Joten en ole päässyt koeajamaan vielä mitään. Mutta tuo Lexus RX 450h vaikuttaa kyllä mielenkiintoisimmalta tähän mennessä.
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Missäs maassa olet?arttula kirjoitti:Eipä vielä. Olen edelleen ulkomailla, mutta Lexuksen myyjään olen ollut yhteydessä, ja sovin tarkemman ajan, jahka tiedän kotimaan aikataulujani tarkemmin. Jos tuo auto osoittautuu sellaiseksi, kun olen kuvitellut, se varmaan tulee.Aries kirjoitti:Missäs autorintamalla mennään? Onko mitään käyty koeajamassa?
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
MacBook Air M1
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Nyt alkoi valkenemaan. Sissikeikkasi meni pitkäksi, kun et kuullut käskyä lopettaa hyökkäystä? Minne saakka ehdit mennä? Ensi viikollako päästävät sinut takaisin Suomeen? Luuletko, että oman armeijan palvelusaika on tullut täyteen siinä samalla, kun olet viipynyt sissikeikalla ties miten kauan?arttula kirjoitti: Olen edelleen ulkomailla...
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
-
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Etkö tiedä että niiden valmistus (onneksi) on lopetettu?Radalle kirjoitti:Osta H2.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Viesti Kirjoittaja Radalle »
No, jos H2:sta ei valmisteta. Kait jotain Hummerin mallia valmistetaan. Niin sitten sellainen.kallekilponen kirjoitti:Etkö tiedä että niiden valmistus (onneksi) on lopetettu?Radalle kirjoitti:Osta H2.
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Ei, Hummerien valmistus lopetettiin tykkänään viime vuonna.Radalle kirjoitti:No, jos H2:sta ei valmisteta. Kait jotain Hummerin mallia valmistetaan. Niin sitten sellainen.kallekilponen kirjoitti:Etkö tiedä että niiden valmistus (onneksi) on lopetettu?Radalle kirjoitti:Osta H2.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Lexuksessa voi ostaa (päättää) itse takuun pituuden ja minkälaisen takuun aivan itse. Muistaakseni 7v. takuu oli jotain 700€.Lare kirjoitti:Takuun kesto laitettu mallinimeen?arttula kirjoitti:On tätä armeijapalvelua vielä hiukan jäljellä (Tj 4Viizei kirjoitti:Onkos päätöksiä tehty suuntaan tai toiseen?), eikä iltalomia ole minulle myönnetty autonhankintaa varten. Joten en ole päässyt koeajamaan vielä mitään. Mutta tuo Lexus RX 450h vaikuttaa kyllä mielenkiintoisimmalta tähän mennessä.
ELÄMÄN JA KUOLEMAN VÄLISSÄ ON AIKA, KÄYTITPÄ SEN MITEN TAHANSA
- Salamijakk
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Suburban ? Niin kuin kehitysmaassa joka tunnetaan nimellä USA, siellä pukumiehet käyttävät näitä autoja donitsien hakemiseen kahvilasta 

Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka