Perskutarallaa. Tää huomasi kellon olevan paljon. Justiinsa sopivasti sain päivän työt tehtyä. Sitten kiillottamaan hampaat ja sänkyyn makaamaan silmät kiinni. Tiedä sitten jos vaikka nukahtaisi. Toisaalta mitä sitä turhaan, kun pitää aamulla taas herätä. Lupasin Helsinkiläiselle kollegalle vielä olla aamulla ajoissa häntä vastassa. (voisin tietysti mahdollisen myöhästymisen tapahtuessa vedota eri aikavyöhykkeeseen)
Löysin eteisestä uuden käyttämättömän DVD-soittimen avaamattomassa pakkauksessa - mint condition. Tarkemmin muistellen olen ostanut se viimevuoden lopulla.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
hatey kirjoitti:Löysin eteisestä uuden käyttämättömän DVD-soittimen avaamattomassa pakkauksessa - mint condition. Tarkemmin muistellen olen ostanut se viimevuoden lopulla.
Jos aiot myydä sen täällä, kaiva kuitti esille, tai mie käyn kimppuun. 8)
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Piti sataa vettä siellä, missä tämä kuva on otettu. Koko päivän oli pilvetön taivas. Ei nyt heti tule mieleen koska olisi tänä kesänä sääennusteet pitäneet paikkansa...
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
hatey kirjoitti:Löysin eteisestä uuden käyttämättömän DVD-soittimen avaamattomassa pakkauksessa - mint condition. Tarkemmin muistellen olen ostanut se viimevuoden lopulla.
Jos aiot myydä sen täällä, kaiva kuitti esille, tai mie käyn kimppuun. 8)
En myy!
Siirsin sen eteisestä keittiön lattialle. Siellä se varmaan on ensi kevääseen, jolloin taas löydän sen ja siirrän sen sitten ehkä saunaan.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
hatey kirjoitti:^Tuleeko sinulle kuva antenneista korviin?
Ei vaan netistä iMacin kautta silmiin ja korviin. Tai hätätapauksessa tietokoneen DVD-asemasta. Jos omistaisin jonkun telkkarin, niin ehkä siihen olisi pakko hankkia Mini. Ai niin, paitsi ei niissäkään ole enää DVD-asemaa.