Erehdyin menemään, olin mielenhäiriössä.Kain kirjoitti:^ Kävit ulkona?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Erehdyin menemään, olin mielenhäiriössä.Kain kirjoitti:^ Kävit ulkona?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja Erño »
hah.kerabit kirjoitti:Stokka on kai ainoa kauppa jossa voi kassalta tai varastosta nousta johtoportaaseen. .....
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kyllä niitä muutkin katsovat kuin vain minä.hatey kirjoitti:^Nyt olet jo niin aikuinen, että voit lopettaa salkkareiden katselun, koska ei kukaan niitä katso. Ei kukaan.
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Älä nyt, sehän on opettavainen sarja. Prostituutiota, huumeita, salaviinan keitto-ohjeita...hatey kirjoitti:^Nyt olet jo niin aikuinen, että voit lopettaa salkkareiden katselun, koska ei kukaan niitä katso. Ei kukaan.
Ei katso.tuomaril kirjoitti:Kyllä niitä muutkin katsovat kuin vain minä.hatey kirjoitti:^Nyt olet jo niin aikuinen, että voit lopettaa salkkareiden katselun, koska ei kukaan niitä katso. Ei kukaan.
Juuri näin! 8) 8) 8) 8)Pomzzi kirjoitti:Älä nyt, sehän on opettavainen sarja. Prostituutiota, huumeita, salaviinan keitto-ohjeita...hatey kirjoitti:^Nyt olet jo niin aikuinen, että voit lopettaa salkkareiden katselun, koska ei kukaan niitä katso. Ei kukaan.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Foorumin nuoriso-osastolaiselle iloinen onnittelu!tuomaril kirjoitti:Mulla on tänään syntymäpäivä! 8)
Viesti Kirjoittaja Kain »
Onnea…tuomaril kirjoitti:Mulla on tänään syntymäpäivä! 8)
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Sama täällä. Pitäisi mennä töihin, mutta työajoista/-paikasta ei kuulu mitään tietoja.Aadee kirjoitti:Oon niin hyvä, että perjantaisin ei tarvii mennä kouluun. 8)
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Munkin piti, mutta ei tarviikkaan. Onneks on vielä namusetäilystä talvilomakäyttämättä niin tulleepi rahhoo. 8)Erño kirjoitti:Sama täällä. Pitäisi mennä töihin, mutta työajoista/-paikasta ei kuulu mitään tietoja.Aadee kirjoitti:Oon niin hyvä, että perjantaisin ei tarvii mennä kouluun. 8)
Viesti Kirjoittaja arttula »