Sivuhuomautuksena, mikä on hentai-asuhatey kirjoitti:^Niin tosiaan, nythän eletään 2009 jälkeistä aikaa. Kuopion tullin asiakas"palvelu" lopetettiin silloin. Siinä tapauksessa hentai-asusi on päässyt tullin ohi.

Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Sivuhuomautuksena, mikä on hentai-asuhatey kirjoitti:^Niin tosiaan, nythän eletään 2009 jälkeistä aikaa. Kuopion tullin asiakas"palvelu" lopetettiin silloin. Siinä tapauksessa hentai-asusi on päässyt tullin ohi.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Saadaan savuoluttaManiMicci kirjoitti:Porin oluttehtaalla.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Eikös se pitäisi seuranna mukaan (ilmeisesti pääset seuraamaan sitä seurantakoodin kanssa) näkyä milloin se on ns. noudettavissa?Kain kirjoitti:Uskaltaisikohan soittaa lähimpään Postitoimipaikkaan minne se saatetaan tuoda ja kysästä seurantakoodin perusteella onko se jo ilmestynyt sinne?
Ei siellä niin kuuma voi olla?IS: Ilkka Koski kirjoitti:- Täällä on pieni kattopalo…
Se tullee aina vähän myöhempään.tosikko kirjoitti:Eikös se pitäisi seuranna mukaan (ilmeisesti pääset seuraamaan sitä seurantakoodin kanssa) näkyä milloin se on ns. noudettavissa?Kain kirjoitti:Uskaltaisikohan soittaa lähimpään Postitoimipaikkaan minne se saatetaan tuoda ja kysästä seurantakoodin perusteella onko se jo ilmestynyt sinne?
Ei se tulipalo mua lämmitä vaan se että olen tottunut pitämään ikkunoita auki läpi vuorokauden pitääkseni kämpän viileänä. Nyt se ei ole sitä.Kain kirjoitti:Ei siellä niin kuuma voi olla?IS: Ilkka Koski kirjoitti:- Täällä on pieni kattopalo…![]()
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/olutp ... 23260.html
Viesti Kirjoittaja _marge_ »
Sielä mitää olutta enää tehdädarthmother kirjoitti:Saadaan savuoluttaManiMicci kirjoitti:Porin oluttehtaalla.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Vaiko vierotusoireita?Kain kirjoitti:Onkohan mulle tulossa nuha?
Sulla oli sentään evästä. Itse olen tehnyt monta työkeikkaa ilman evästä. Ilman palkkaakin.M.P.T kirjoitti:Eväät on syöty ja työvuoro ei edes puolessa välin. Ei kivaa ja masentaakin ihan urakalla.
Johtuiskoha se siitä, kun torstaina tuli heitettyä 16-18 km pyörälenkki vesisateessa.Erño kirjoitti:Vaiko vierotusoireita?Kain kirjoitti:Onkohan mulle tulossa nuha?![]()
Viesti Kirjoittaja arttula »
Silloin pitää lisätä rutiiniin jotain, tai jättää jotain pois.arttula kirjoitti:Laihduttaminen alkaa pidemmpän päälle todella ottamaan pattiin. Varsinkin, kun hyvin alkanut kehitys jämähtää paikoilleen.
Viesti Kirjoittaja Marbo »
No hemmetti! Nyt vasta kerrot....Kain kirjoitti:^ Krapulaa edeltävänä iltana ei saisi nauttia ollenkaan alkoholipitoisia juomia ollenkaa.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Krapula on kännin kukka.Marbo kirjoitti:Mistä näitä krapuloita oikein tulee?
Krapula on naisten tauti, koska minulla sitä ei ole koskaan ollut ja passissa lukee sukupuolen kohdalla mies. Kutsuntoihinkin tuli aikoinaan kutsu ja housussakin on jotain täytettä, joten mies olen. Ryhdistäytykää niin kapulaa ei tule. Kapulanvaihtoviikot, mutta mie en tahdo kenenkään kapulaa tämän katon alle.darthmother kirjoitti:Krapula on kännin kukka.Marbo kirjoitti:Mistä näitä krapuloita oikein tulee?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Eikös R-kioski ja ABC,Shell, Neste yms paikkoja ole lähistöllä? Itse olen järkyttynyt, jos kauppa on kiinni. Kertoo vaan laiskasta yrittäjästä. Itse tottunut 24h aukioloaikoihin ABC aseman takia.hatey kirjoitti:Piti nukahtaman, mutta tekikin kahvia mieli. Kahvia ei ollut, siis kauppaan. Kaikki kaupunnin kaupat oli kiinni paitsi Siwa. Siwan kuravalikoima oli säälittävä. Pelkkää valkopaahdettua kaikki, ei yhtään tummapaahtoa. Presidenttiä oli, mutta sen tummapaahtoisuus on huono vitsi.
Kies'avita, joudun siis juomaan jotain keskipaahtoista tiskivettä!![]()
Nyt suutun.