70- ja 80 luvuilla käytettiin nuorison keskuudessa nauramisesta termiä "kuivua"hatey kirjoitti:Kuivun. Olin juuri suihkussa.
Tarkoitatko ym.lla sitä, eli kutkuttiko suihkiovesi herkkiä kohteita kehossasi, niin että hihityttää?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja darthmother »
70- ja 80 luvuilla käytettiin nuorison keskuudessa nauramisesta termiä "kuivua"hatey kirjoitti:Kuivun. Olin juuri suihkussa.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Jeps. Kävin samassa osoitteessa kun Intia ei oikein irronnut kameroiden rungoista. Hyvää työtä tekivät.Tauvo kirjoitti:Kokeilin itse tänään puhdistaa, muttei se irronnut... Ärsytti oikein, kun pölytöhkä on kuin naulattuna kiinni.KunkkuJ kirjoitti:Viedä kamera JAS:lle kennon puhdistukseen? Eikös se ole sillä hyvä, että pysähdyt aamulla huoltoasemalle ja samalla kun tarkistat siitä kotterostasi rengaspaineet, annat kameran sisään kunnon tuhauksen paineilmaa? Turhaa se on alkaa tuolla tavalla hienostelemaan, että Jassille!Tauvo kirjoitti: Pitäisi viedä yksi valokuvauskoje kennon puhdistukseen, mutta saattaa tulla kiirus ehtiä sinne ennen kuin sulkevat.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Muista viltsut! Mun varpaksia palentaa. Onneksi kissa makoilee niiden päällä ajoittain.hatey kirjoitti:Palelen.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Kappas, ettäs kehtaa kieltäytyä. Pitäs kyllä itekkin kysellä josko joku tulisi siivoamaan.hatey kirjoitti:^Siivooja ei suostunut tulemaan tänne.![]()
On kuulemma liian sekaista.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Jaa mikä?Kain kirjoitti:^ Kuulostaa niin epäloogiselle?
hatey kirjoitti:^Siivooja ei suostunut tulemaan tänne.![]()
On kuulemma liian sekaista.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Onko siinä kotelo/tukki mukana? Vaarin kaapissa katselin joskus tuommosta (ilman ysiä) Muttahatey kirjoitti:Mietin.Sain hyvän tarjouksen mustasta rautaesineestä (C96 red 9)....