Mulla vissiin mennyt jotain ohi - mikäs tuossa niin kiivastuttaa..?arttula kirjoitti:EN IKINÄ !!!tuomaril kirjoitti:^Kertoisitko vielä että miten päädyit näyttelemään Salkkareihin....![]()
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja arisel »
Mulla vissiin mennyt jotain ohi - mikäs tuossa niin kiivastuttaa..?arttula kirjoitti:EN IKINÄ !!!tuomaril kirjoitti:^Kertoisitko vielä että miten päädyit näyttelemään Salkkareihin....![]()
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Jatka nukkumista. Nykyään uni on lähes poikkeuksetta todellisuutta miellyttävämpää.hatey kirjoitti:Pitäisköhän herätä, vai jatkaisinko nukkumista?
Viesti Kirjoittaja Maza »
Minulla olisi antaa Ikean kapea ja korkea hylly ihan ilmaiseksi. Se lähtee huomenna Ekotorille, ellei kukaan huoli sitä. Ja kolme kolmionmuotoista pikkupöytääkin olisi. Ja CD-telinekin lähtee samaan syssyyn.Aperture kirjoitti:Meinaan lähteä Turkkussen suuntaan Ikeaan. Lapset kaipaavat opiskelukämppiinsä jotain härpäkettä.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Suoritin täsmäkyselyjä nuorison härpäkehankinnoista. Tarvitsevat kuulemma valaisimia ja petivaatteita. Kiitoksia kumminkin!!!Maza kirjoitti:Minulla olisi antaa Ikean kapea ja korkea hylly ihan ilmaiseksi. Se lähtee huomenna Ekotorille, ellei kukaan huoli sitä. Ja kolme kolmionmuotoista pikkupöytääkin olisi. Ja CD-telinekin lähtee samaan syssyyn.Aperture kirjoitti:Meinaan lähteä Turkkussen suuntaan Ikeaan. Lapset kaipaavat opiskelukämppiinsä jotain härpäkettä.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Ei siitä kerrottu alussa mitään !!!hatey kirjoitti:^Tuliko yllätyksenä, että firman antama, hukkaamasi, taisteluvarustus on korvattava täysmääräisenä?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Älä huoli. Tilaa varustelekasta vastaavaa romua. Firma saa takaisin vastaavat, mutta laadukkaammat vehkeet ja sinä säästät imperiumin crediiteissä.arttula kirjoitti:Ei siitä kerrottu alussa mitään !!!hatey kirjoitti:^Tuliko yllätyksenä, että firman antama, hukkaamasi, taisteluvarustus on korvattava täysmääräisenä?![]()
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »