Google+: käyttökokemukset ja vinkit
Sana on (melkein) vapaa.
-
Re: Google+: käyttökokemukset ja vinkit
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kiva tuo lussa. Ei mainoksia. Ei turhia tykkäämisiä ja tökkimisiä.
Arch Linux/KDE Plasma
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
MITÄ???
Erño on sosiaalisessa mediassa?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Celia »
Minua vähän ärsyttää plussassa se, että näen minkälaiseen piiriin minut on laitettu. Siis niin, että pystyn näkemään keille kaikille minulle näkyvä stream-viesti myös näkyy (ja keille mahdollisesti ei näy).
Käsitin (ainakin jossain vaiheessa), että piireissä on ideana juuri se, etteivät käyttäjät ole tietoisia toistensa piireistä ja siitä, miten on tullut toisten toimesta luokitelluksi.
Käsitin (ainakin jossain vaiheessa), että piireissä on ideana juuri se, etteivät käyttäjät ole tietoisia toistensa piireistä ja siitä, miten on tullut toisten toimesta luokitelluksi.
-
Viesti Kirjoittaja The96 »
Niinpä!Celia kirjoitti:Minua vähän ärsyttää plussassa se, että näen minkälaiseen piiriin minut on laitettu. Siis niin, että pystyn näkemään keille kaikille minulle näkyvä stream-viesti myös näkyy (ja keille mahdollisesti ei näy).
Toivottavasti tuohon tulee muutos, että et näe mihin piiriin kuulut. Se olisi nimittäin juuri ratkaiseva juttu, minkä takia lähtisin facebookista kokonaan ja vaihtaisin tuohon plussaan.. Olis se hienoa kun voisi tietyt ns. "pakolliset" tuttavuudet laittaa eristykseen, ilman että he itse siitä tietäisivät.. You know ?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
1.edit: No mutta, sehän onnistuikin hienosti asetuksista..

2. edit: vai onnistuiko sittenkään.. En ole varma

Viimeksi muokannut The96, 18.8.2011 klo 14.07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
iPhone 5 & iPad mini
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Miten kuvia voi järjestellä ja lajitella? Muutama kuva mennyt päin prinkkalaa vääriin kansioihin. Muokkaus ominaisuudet ovat aika kehnoja ja siksi pitää olla tarkka niiden kanssa. Itse en ainakaan pääse muokkaamaan mitään. Helpoin keino on kuvat mäkeen ja uudelleen palveluun. Luulisi olevan helpompikin keino.
Piru kun joku kaataisi Facebook :in 100h ajaksi niin nauttisin kunnolla. Moni tuttava kärsii agressioista juuri facebookin takia ja ne johtuu niiden pelien ongelmista. Väsyneitä ollaan kun kukutaan 02.00 siellä ja kun aamuvuoroon pitäisi lähteä niin naama on kuin norsun "tuhma sana" Sitten nukutaan päivällä töiden jälkeen 15-18 välillä. Itse en aio sinne mennä koskaan, mutta google+ ,orkut, veivaus yms palvelussa olen mukana. Enhän mie yleensä saa noihin palveluihin kuin korkeintaan 10 kamua, mutta entä sitten. Ei se FaceBook tuo sen enempää.
Sitä minä itsekkin ihmettelenCelia kirjoitti:M.P.T kirjoitti: lärvikirja tekee ihmisestä agressiivisen, väsyneen ja muutenkin äreän. Olen monessakin tuttavassa huomannut muutoksia juuri FaceBookin takiaMinkälaisia ihmisiä nämä sinun tuttavasi ovat?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viimeksi muokannut M.P.T, 5.9.2011 klo 15.49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Tuo Google+ on jotenkin todella sekava. Olen siellä satunnaisesti käynyt katsomassa, mutta katseluksi se on jäänyt, kun ymmärrä yhtään tuon logiikkaa. En usko, että menestys asuu tuossa Google+:ssa. ![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Voi olla niinkin. Olen samaa mieltä sekavuudesta ja massoja tuo ei tule saamaan. Mihinkähän sitä sitten liittyisi, jos tuokin menee nurin? Onko FaceBook:ille vaihtoehtoja?arttula kirjoitti:Tuo Google+ on jotenkin todella sekava. Olen siellä satunnaisesti käynyt katsomassa, mutta katseluksi se on jäänyt, kun ymmärrä yhtään tuon logiikkaa. En usko, että menestys asuu tuossa Google+:ssa.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Minua FB:iin tai tähän plussaankaan kuulumattomana ihmetyttää se, että meikäläinenkin pääsee näkemään noita piirejä ja kuvallisten piiriläisten nimiäkin. Ihan vain mitä lie nimeä googlaamalla törmäsin tuommoiseen piiriin, ja siitä sitten olisi halutessaan päässyt loppumattomasti seuraaviin piireihin.
Viimeksi muokannut amanita, 5.9.2011 klo 15.56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Tuo google+ ja FB on sosiaalista mediaa, epäsosiaalista se ahdistaa.
Harmittaa vaan että ennen (jolloin kaikki oli paremmin) harrastusporukoitten yhteydenpito sujui s-postilla, nyt on FB käytössä, siksi olenkin tippunut pois joistain porukoista. Minähän en mihkään sosiaaliseen mediaan mene.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Harmittaa vaan että ennen (jolloin kaikki oli paremmin) harrastusporukoitten yhteydenpito sujui s-postilla, nyt on FB käytössä, siksi olenkin tippunut pois joistain porukoista. Minähän en mihkään sosiaaliseen mediaan mene.

Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Sama juttu minulla. Eräs ryhmä, jossa olen, toimii nykyisin FaceBookin välityksellä. Olen siis tippunut käytännössä tuon ryhmän ulkopuolelle.hatey kirjoitti:Tuo google+ ja FB on sosiaalista mediaa, epäsosiaalista se ahdistaa.![]()
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
-
Niinhän sukkerperi sanoi, että olisi helpompaa tehdä palveluita, jos yksityisyyttä ei tarvita. Toisaalta nykyäänkin tuntuu, että sitä yksityisyyttä ei tulla ole. Itse näin kuvien jakamisen hyvänä ja näin ei tarvitse jokaiselle matkakuvia lähetellä erikseen. Siellä ne on valmiina ja katsokoon kun ehtivät. Itseäni ei innosta kirjoitella tuonne, että kävin kakkosella tai nukkumassa, syömässä, töissä yms. Monella on kissalleen, lapselleen yms oma facebook yms sivu. Minua ei muutenkaan ole olemassa, koska en ole naamakirjassa. Tämä käsite tuntuu monella ihmisellä olevan, että jos et ole siellä niin sinua ei ole olemassa.amanita kirjoitti:Minua FB:iin tai tähän plussaankaan kuulumattomana ihmetyttää se, että meikäläinenkin pääsee näkemään noita piirejä ja kuvallisten piiriläisten nimiäkin. Ihan vain mitä lie nimeä googlaamalla törmäsin tuommoiseen piiriin, ja siitä sitten olisi halutessaan päässyt loppumattomasti seuraaviin piireihin.
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Silloin joskus 90-luvulla kun usenet news (sfnet.*, jne) kukoisti, niin suurin osa vakavasti otettavista ihmisistä kirjoitteli omalla nimellään. Trollit sitten peittivät nimensä. Oi niitä aikoja.amanita kirjoitti:Minua FB:iin tai tähän plussaankaan kuulumattomana ihmetyttää se, että meikäläinenkin pääsee näkemään noita piirejä ja kuvallisten piiriläisten nimiäkin. Ihan vain mitä lie nimeä googlaamalla törmäsin tuommoiseen piiriin, ja siitä sitten olisi halutessaan päässyt loppumattomasti seuraaviin piireihin.
-
Saisimmeko nyt sitten hopeisenomenan ringin tuonne plussaankin. Kenet uskaltaa sieltä lisätä? Löysinkin jo muutaman ja nakkasin listoille. Toivottavasti eivät nyt suutu.
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka