M.P.T kirjoitti:Kaikkihan on eBayssä. En mie sellaisia osaa edes käyttää, koska ovat liian vaikeita. Monesti olen nähnyt ebayssä kaikkea kivaa, mutta ne on jäänyt ostamatta vaikeuden takia. Minulle ei ole ongelma tilata Saksasta yms(autonkin sieltä hain), mutta ebay on suuri peikko. Olisikin joku kunnollinen ohje turvalliseen ebay ostamiseen saati ostamiseen.Kain kirjoitti:^ eBay on ainakin auttanut meikäläistä.
Pidän Ebayta selkeästi luotettavampana kuin esim. Huuto.nettiä. Kokemukset ovat olleet pelkästään positiivisia; kauppoja olen tehnyt USAsta, UK:sta, Saksasta, Itävallasta… Kaikki maksut Paypalilla, joka on minusta hyvä maksupalvelu. Ongelmatapauksissa Ebayn suojaverkot ovat auttaneet (posti hävittänyt kerran tuotteen ja kerran ollut ongelmia tuotteen toiminnassa). Kaksi kertaa olen reklamoinut myyjälle tuotteesta ja molemmilla kerroilla myyjä on palauttanut osan summasta tai lähettänyt korvaavan tuotteen. Katson toki, että myyjällä on reippaasti kauppoja ja tyytyväisyysprosentti lähellä sataa.