Miten pääset jo nyt pois? Suorittamassa kesken jäänyttä palvelusta, vai?arttula kirjoitti:Tj 8 !!!
Edit: Ja se hehkutus: Sää viilentyy

Viesti Kirjoittaja iDock »
Miten pääset jo nyt pois? Suorittamassa kesken jäänyttä palvelusta, vai?arttula kirjoitti:Tj 8 !!!
Viesti Kirjoittaja Erño »
Todellakin, syksy tekee tuloaan! Lehdet tippuu.iDock kirjoitti:Miten pääset jo nyt pois? Suorittamassa kesken jäänyttä palvelusta, vai?arttula kirjoitti:Tj 8 !!!
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Johan vitsin murjaisit! Ulkomailla palveluksessa? Tämä hompun arttula?Erño kirjoitti:Taitaa arttula olla jossain kaukomailla palveluksessa.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja arttula »
En oppinut kaikkea siinä ajassa, mikä oli varattu varusmiespalvelukselle. Siksi piti jäädä opiskelemaan lisää.iDock kirjoitti:Miten pääset jo nyt pois? Suorittamassa kesken jäänyttä palvelusta, vai?arttula kirjoitti:Tj 8 !!!
Minä PÄÄSEN ulos täältä !KunkkuJ kirjoitti:Johan vitsin murjaisit! Ulkomailla palveluksessa? Tämä hompun arttula?Erño kirjoitti:Taitaa arttula olla jossain kaukomailla palveluksessa.Sehän pelkää pienintäkin paukahdusta, eikä uskalla ulos mennä, jos on hämärää. Uskokaa nyt jo, Arttula näytteli Salkkareissa, sai hermoromahduksen ja joutui hoitoon. Nyt sille on lupailtu ulos pääsyä, jos viimeiset testit menevät hyvin. Eipä sen kannattaisi vielä tuolla tavalla hehkutella, sanon minä.
Mutta kyllähän se nyky varusmiespalvelus on suunniteltu niin että kaikki pääsevät varmasti läpi.arttula kirjoitti:En oppinut kaikkea siinä ajassa, mikä oli varattu varusmiespalvelukselle. Siksi piti jäädä opiskelemaan lisää.iDock kirjoitti:Miten pääset jo nyt pois? Suorittamassa kesken jäänyttä palvelusta, vai?arttula kirjoitti:Tj 8 !!!
Toiset vaan ovat hitaampia oppimaan, kuin toiset, ja vaativat pidemmän ajan. Ja oletkos itse käynyt armeijan ? Se on aika vaativaa hommaa...iDock kirjoitti:Mutta kyllähän se nyky varusmiespalvelus on suunniteltu niin että kaikki pääsevät varmasti läpi.arttula kirjoitti:En oppinut kaikkea siinä ajassa, mikä oli varattu varusmiespalvelukselle. Siksi piti jäädä opiskelemaan lisää.iDock kirjoitti:Miten pääset jo nyt pois? Suorittamassa kesken jäänyttä palvelusta, vai?arttula kirjoitti:Tj 8 !!!
Suosittelisin ottamaan nyt ihan rauhallisesti. Ettei vaan viime hetkellä lankeaisi vielä kuukausi, pari lisää tuohon hoitojaksoon...arttula kirjoitti:Minä PÄÄSEN ulos täältä !Se on jo luvattu minulle !
Meinaan sitä, että on sieltä aina ihmiset selvinneet pois. Ja siis tämän ei ollut tarkoitus olla loukkaavaa. En ole, mutta olen kuullut hyvin eri puolilta, lukenut ja ottanut selvää. En kuitenkaan väitä tietäväni kaikkea aiheesta.arttula kirjoitti:Toiset vaan ovat hitaampia oppimaan, kuin toiset, ja vaativat pidemmän ajan. Ja oletkos itse käynyt armeijan ? Se on aika vaativaa hommaa...
No hyvä...iDock kirjoitti:Meinaan sitä, että on sieltä aina ihmiset selvinneet pois. Ja siis tämän ei ollut tarkoitus olla loukkaavaa. En ole, mutta olen kuullut hyvin eri puolilta, lukenut ja ottanut selvää. En kuitenkaan väitä tietäväni kaikkea aiheesta.arttula kirjoitti:Toiset vaan ovat hitaampia oppimaan, kuin toiset, ja vaativat pidemmän ajan. Ja oletkos itse käynyt armeijan ? Se on aika vaativaa hommaa...
No mutta loppuun pääsee ja hyvä niin.arttula kirjoitti:No hyvä...iDock kirjoitti:Meinaan sitä, että on sieltä aina ihmiset selvinneet pois. Ja siis tämän ei ollut tarkoitus olla loukkaavaa. En ole, mutta olen kuullut hyvin eri puolilta, lukenut ja ottanut selvää. En kuitenkaan väitä tietäväni kaikkea aiheesta.arttula kirjoitti:Toiset vaan ovat hitaampia oppimaan, kuin toiset, ja vaativat pidemmän ajan. Ja oletkos itse käynyt armeijan ? Se on aika vaativaa hommaa...Sillä ei ole kiva, jos meitä hieman hitaammin oppivia mollattaisiin julkisesti.
Mutta vaikka pitempään täällä olenkin joutunut olemaan, opin silti lopulta kaikki jutut.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Sittenhän sut voi lähettää vaikka johonkin erikoistehtäviin 8)arttula kirjoitti:Mutta vaikka pitempään täällä olenkin joutunut olemaan, opin silti lopulta kaikki jutut.
No niin olen vähän ajatellutkin, että olisi kiva kokeilla niitäkin. Nyt kun olen kerran oppinut sotilasarvot, ja osaan äxeerata sulkeisissa. Rynnäkökkiväärinkin osaan purkaa ja kasata. Alkuun se oli hiukan hankalaa, kun ei millään tahtonut muistaa, missä järjestyksessä sen tuli purkaneeksi. Ja varsinkin, kun tuo järjestys vielä vaihtuu päälaelleen, kun aloittaa kokoamaan. Ei ole aina niin helppoa...Anniel kirjoitti:Sittenhän sut voi lähettää vaikka johonkin erikoistehtäviin 8)arttula kirjoitti:Mutta vaikka pitempään täällä olenkin joutunut olemaan, opin silti lopulta kaikki jutut.
Juu, mutta voi pojat, että sitä treenattiinkin.iDock kirjoitti:^ No mutta kun riittävästi harjoitteli niin kyllä se siitä meni?
Viesti Kirjoittaja Kain »
Minä en koskaan oppinut rynnäkkökiväärin käyttöä. Siksi minut passitettiin ilmavoimiin.arttula kirjoitti:iDock kirjoitti: Juu, mutta voi pojat, että sitä treenattiinkin.
Juu, ei noissa puolisotilaallisissa lennokkikerhoissa tarvitsekaan mitään sotilastaitoja osata ! 8)KunkkuJ kirjoitti:Minä en koskaan oppinut rynnäkkökiväärin käyttöä. Siksi minut passitettiin ilmavoimiin.arttula kirjoitti:iDock kirjoitti: Juu, mutta voi pojat, että sitä treenattiinkin.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Niinkö hyvin sinun aivopesusi on onnistunut, että olet alkanut pitämään itseäsi tärkeänä sodankäynnin kannalta siellä turpeissa mönkiessäsi? Kyllä se on kuule niin, että sodat ratkaistaan ilmassa eikä humuskerroksessa. Ja Suomen ilmatilaan taas ei pääse mikään hyttystä suurempi lentävä olio ilman, että minun äärimmilleen viritetyt aistini havaitsisivat sen jo kauan ennen rajavyöhykettä.arttula kirjoitti:Juu, ei noissa puolisotilaallisissa lennokkikerhoissa tarvitsekaan mitään sotilastaitoja osata ! 8)
Ilmavoimathan se on kiinnostavin paikka koko PV:ssa. Jos sitä hamaassa tulevaisuudessa vaikka lento-RUK:iin pääsisi... 8)arttula kirjoitti:Juu, ei noissa puolisotilaallisissa lennokkikerhoissa tarvitsekaan mitään sotilastaitoja osata ! 8)KunkkuJ kirjoitti:Minä en koskaan oppinut rynnäkkökiväärin käyttöä. Siksi minut passitettiin ilmavoimiin.arttula kirjoitti:iDock kirjoitti: Juu, mutta voi pojat, että sitä treenattiinkin.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ama-tätikin tykkää tuosta, oikein paljon, oli jotenkin romanttinenkin. Pitää kuunnella tuota porukkaa lisää.Kain kirjoitti:Naapurin Ruova tuli yllätysvisiitille ja kehu mun kämppää, kun se tuoksuu hyvälle ja näyttää niin siistille.
Ja anto myös pojot minun musiikkimaulle.
Ei pidä uskoa aina kaikkea. Etkö oppinut siitä, kun valkotakkiset sedät houkuttelivat sinut ambulanssin kyytiin sanomalla, että siellä takaosassa on lakritsaa. Ei ainakaan ollut silloin kun minulle niin sanottiin.arttula kirjoitti:Minä PÄÄSEN ulos täältä !KunkkuJ kirjoitti:Johan vitsin murjaisit! Ulkomailla palveluksessa? Tämä hompun arttula?Erño kirjoitti:Taitaa arttula olla jossain kaukomailla palveluksessa.Sehän pelkää pienintäkin paukahdusta, eikä uskalla ulos mennä, jos on hämärää. Uskokaa nyt jo, Arttula näytteli Salkkareissa, sai hermoromahduksen ja joutui hoitoon. Nyt sille on lupailtu ulos pääsyä, jos viimeiset testit menevät hyvin. Eipä sen kannattaisi vielä tuolla tavalla hehkutella, sanon minä.
Se on jo luvattu minulle !
Joskus minun asunnossa kävi silloinen naapurin nainen, joka oli psynkiantri, hän vähän aikaa haukkoi henkeään ja sanoi, että asuntoni on erikoinen.Kain kirjoitti:Naapurin Ruova tuli yllätysvisiitille ja kehu mun kämppää, kun se tuoksuu hyvälle ja näyttää niin siistille.
Ja anto myös pojot minun musiikkimaulle.