Onpas pitkä koulupäiväKain kirjoitti:Keskiviikkoa. Tänään on turhankin pitkä päivä tiedossa, 0600 herätys ja 2000 vasta kotona.
Pitänee ottaa toinenkin kuppi, jotta jaksaa ihan sinne asti.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Onpas pitkä koulupäiväKain kirjoitti:Keskiviikkoa. Tänään on turhankin pitkä päivä tiedossa, 0600 herätys ja 2000 vasta kotona.
Pitänee ottaa toinenkin kuppi, jotta jaksaa ihan sinne asti.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Outo tai Outi, väliäkö sen?amanita kirjoitti:..Kauhea pelko oli, että tuo Luupäälän Rampses olisi jostain salakammion peräosasta kaivanut puhelinnumeroni tietoonsa, ja vaanii tossa jo ihan Turun liepeillä. Onneksi hetken kuluttua hoksasin, jotta joku Outi se minulle kirjoitti, ja kohtapian tulikin anteeksipyyntö väärään numeroon lähetetystä viestistä.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Turha valittaa, kun ei apu kerran kelpaa! Minä voisin tulla vaikka jo viikonloppuna käymään ja helpottamaan paineitasi. OK?amanita kirjoitti:Näännyn foorumihommiin, nyt on pakko poiketa kahville ja huoahtaa. Ihan kaikki meidän toimintamme ei näy, nyt on ollut näkymätöntä puuhaa ihan riittävästi.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
amanita kirjoitti: Liittykää nyt hyvät ihmiset fiMUGiin, sinne kaivataan kipeästi jäseniä ja foorumille maksavia ilmoittajia. Laittakaa sana kiertämään, jotta saisimme tilanteen parempaan jamaan!
Viesti Kirjoittaja Touho »
Sulla on nyt ihan väärä taktiikka. Ei naisten kanssa kannata sopia mitään ennakkoon. Jos rupeat kyselemään naiselta vastausta, sellaisen saaminen voi kestää loputtomiin, ja sitten se on väärä tai myöhässä. Ilmotat vaan tulemisistasi tai menemisistäsi, tai vasta kun olet paikalla, ja sanot että sopii tulla mukaan jos mieli tekee. Jos ei tule, niin ongelmakos tuo. Kyllähän Turustakin naisia löytyy, eikä kaikki välttämäti ole yhtä änkyröitä. 8)KunkkuJ kirjoitti:Turha valittaa, kun ei apu kerran kelpaa! Minä voisin tulla vaikka jo viikonloppuna käymään ja helpottamaan paineitasi. OK?amanita kirjoitti:Näännyn foorumihommiin, nyt on pakko poiketa kahville ja huoahtaa. Ihan kaikki meidän toimintamme ei näy, nyt on ollut näkymätöntä puuhaa ihan riittävästi.
Jaman syvin olemus on vaikkapa seuraavaa (Ei aavistustakaan, mikä tuo Pamona on). Wiki siis tietää:Mikael K. kirjoitti:amanita kirjoitti: Liittykää nyt hyvät ihmiset fiMUGiin, sinne kaivataan kipeästi jäseniä ja foorumille maksavia ilmoittajia. Laittakaa sana kiertämään, jotta saisimme tilanteen parempaan jamaan!
Mikäs on jaman - ei Jamacin - syvin luonne?
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Eikö nyt enää saatakaan uskoa, mitä Wiki sanoo, voihan...jama!
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Onnellinen olet, kun olet päässyt hereille. Minä olen ollut töissä 15min päästä 12h 35min, enkä taida vielä olla herännyt. Ei ainakaan tunnu siltä. No, ylihuomenna on vapaapäivä. Viimeksi oli vapaata töistä 12.8. Ai että se tulee tarpeeseen. Aion vuorautua sängyn pohjalle puhelin suljettuna.tosikko kirjoitti:Oho, unohdin käydä täällä raportoimassa että olen herännyt.![]()
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Työkaveri oli huomannut, että pidän vihreästä teestä. Hän oli tuonut Kiinasta valkoista teetä. Hän ei pitänyt teestä yhtään ja toi sitten koko paketin valkoista teetä minulle.hatey kirjoitti:Taidanpa tehdä valkoista teetä vaihteeksi, ostin tänään uutta merkkiä