Maksaako joku semmoisesta palkkaa?gramdel kirjoitti:Kirjoitan sähköposteja ja puhun puhelimessa.

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Maksaako joku semmoisesta palkkaa?gramdel kirjoitti:Kirjoitan sähköposteja ja puhun puhelimessa.
Viesti Kirjoittaja ER »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja janis_petke »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ajatukseni koski lähinnä niitä sellaisia hipetihop-juttuja, jotka näyttävät lähinnä Mustamäen torilta hankituilta. Tottakai etiketin hallitseminen vaatii tietynlaista sosiaalista sivistystä, jota arvostan suuresti. Myös siinä joustaminen (tietyin varauksin). Kyllä minäkin tunnustan ostavani hyväksi ja laadukkaiksi havaitsemiani merkkejä, minun käytössä kun puvun pitää kestää painavien laukkujen hiertämistä jne...Gotnine kirjoitti:Kyllä sivistyksen voi joskus havaita näköaisteitsekin; katse ei valehtele. En myöskään tuomitsisi merkkivaatteen käyttäjää automaattisesti sivistymättömäksi. Ehkä merkkivaatteen ostanut sivistynyt on niin sivistynyt, että ei edes tiedä ostaneensa merkkivaatetta - varsinkaan, jos ostoakti on tapahtunut esim. Stoccan Hulluilla Päivillä tai jossain muussa alennusriehassa.Tauvo kirjoitti:
Onneksi sivistys ei näy ulos. Sivistymättömyys kylläkin, ainakin käytöksessä ja logovaatteissa.
Kyllä sivistynytkin saa olla kiinnostunut pukeutumisesta ja sivistykseen kuuluu taito pukeutua tilanteen mukaan.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Kantaja / bärare?Tauvo kirjoitti:...minun käytössä kun puvun pitää kestää painavien laukkujen hiertämistä jne...
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Ainakin tähän asti joku on maksanut, älä vaan mene vinkkaamaan niille, että joku tekisi saman ilmaiseksiKunkkuJ kirjoitti:Maksaako joku semmoisesta palkkaa?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Hmmm. Hyvä idea. Jos minusta vaikka isona sellainen...Jussi68 kirjoitti:Kantaja / bärare?Tauvo kirjoitti:...minun käytössä kun puvun pitää kestää painavien laukkujen hiertämistä jne...
JL
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja E-W »
Viesti Kirjoittaja peku »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
SAP? Voi luoja miten rasittava ohjelma. Itsekkin joudun sen kanssa olemaan tekemisissä. Onneksi ei ole vähään aikaan tarvinnut tonkia enää sieltä tietoa. Nykyisessä pisteessä kun ei ole tietokoneita ja pomo hoitaa tiedotuksen minulle. Ei tarvitse itse sitä tehdäPeitsamo kirjoitti:Puuhailen vähän kaikkea duunipaikalla. Pääosan ajasta toimin "lennonjohdossa" sappia vääntämässä. V******isin pala softaa mitä kehitettySuht hyvin toimiva kokonaisuus noin muutoin...
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Se ole mitään työtä. Suomeksi = olet työtön.Kain kirjoitti:Opiskelija…
Viesti Kirjoittaja Erño »
Jos palkallista työtä, niin sitten.Kain kirjoitti:^ Jos sen opiskelun aikana tekee työkeikkoja koulun nimissä?
Jos eivät rahaa käteen laittaneet niin ovat muistaneet stipendin muodossa.Erño kirjoitti:Jos palkallista työtä, niin sitten.Kain kirjoitti:^ Jos sen opiskelun aikana tekee työkeikkoja koulun nimissä?
Itsekin joudun tekemään koulun nimiin paskanakkeja. Palkattomia.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Vaatimattomuuden puuhkassasi unohdit suursotien välttämisen, merikotkakannan elvyttämisen ja sukupuolten yhdenvertaisuuden edistymisen. Sekä sensuaalivähemmistöjen oikeuksien tuhnustamisen.Macco kirjoitti:Äkkiseltään ajateltuna turhinta työtä, jonka ihmiskunta on keksinyt. Pintaa syvemmältä tarkasteltuna olen (eli me; ammattikuntani) hyvin pitkälle vastuussa lapsikuolleisuuden vähenemisestä, eliniän pidentymisestä ja yleisen terveyden paranemisesta, sekä talouden jatkuvasta (juu notkahdukset on otettu huomioon) kasvusta.
Eikös ainoa ja oikea työ ole vuorotyö? Poikkeuksena yrittäjät eivät tee työtä vaan rahastavat harrastuksellaan. Tietenkin, jos työssä ei likaannu niin eihän se työtä ole. Työkaverini sanoi kerran minulle, että työtä tehdessä ei saa tulla hiki. Tämän asian sisäistäminen on vielä vaikeaa, mutta 30v alalla ollut ammattilainen sen on jo sisäistänyt.redhat kirjoitti:Se ole mitään työtä. Suomeksi = olet työtön.Kain kirjoitti:Opiskelija…
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Heh, tuon on joku ainakin hyvin tehnyt. Minä haluaisin kunnian merimetsokanna elvyttämisestä, sekin kun näkyy onnistuneen.Repe Ruutikallo kirjoitti:Vaatimattomuuden puuhkassasi unohdit suursotien välttämisen, merikotkakannan elvyttämisen ja sukupuolten yhdenvertaisuuden edistymisen. Sekä sensuaalivähemmistöjen oikeuksien tuhnustamisen.Macco kirjoitti:Äkkiseltään ajateltuna turhinta työtä, jonka ihmiskunta on keksinyt. Pintaa syvemmältä tarkasteltuna olen (eli me; ammattikuntani) hyvin pitkälle vastuussa lapsikuolleisuuden vähenemisestä, eliniän pidentymisestä ja yleisen terveyden paranemisesta, sekä talouden jatkuvasta (juu notkahdukset on otettu huomioon) kasvusta.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Unohdit modet. Heillehän maksetaan törkeän suurta korvausta siitä, että hankaloittavat täällä tavallisten ihmisten mielipiteiden vaihtoa.MacFinn kirjoitti:... ei tänne kirjoittamisesta tai näiden lukemisesta kukaan maksa, vaikka pitäisi!