Taloyhtiön kiinteistöveron mukaan olen keskellä. Verottajahan ei tunnetusti ole väärässä.kerabit kirjoitti:^Joo koitan sulkea bandoran lipasta joka lipsahti auki. Etkä sä elä keskellä kaupunkia korttelin lähemmäs kauppatoria voi vielä päästä.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Taloyhtiön kiinteistöveron mukaan olen keskellä. Verottajahan ei tunnetusti ole väärässä.kerabit kirjoitti:^Joo koitan sulkea bandoran lipasta joka lipsahti auki. Etkä sä elä keskellä kaupunkia korttelin lähemmäs kauppatoria voi vielä päästä.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Ennen keskustassa asuneena en osaa kunnon vastausta antaa. Kaupunkilaiset yleensä moittivat maalla asuvia kaikesta ja maalla asuvat hermostuvat tästä. Itse sopeuduin maalle heti.KunkkuJ kirjoitti:Lisää ristiriitoja: Mistä johtuu pysyvä vastakkain asettelu maalaisten ja kaupunkilaisten välillä?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Jos sais vaikka n 1000 eur/kk niin sillä jotenkin kitkuttelisi, ettei tarttisi töissä käydä. Ei kyllä leveesti eläisi, mutta kyllä se työnteon voittaisi.Mielummin pienelläkin rahalla vapaana, kuin isolla palkalla työnorja. Kumpaakin on tullut kokeiltua. Ja vaaka makaa tiukasti sen vapaa-ajan puolella. Vapaa-aikaa kun ei saa rahallakaan.M.P.T kirjoitti: Paljon teidän pitäisi saada rahaa, että lopettaisitte työn tekemisen? 100.000 lähtisin muualle töihin ja 300.000 lopettaisin kokonaan työnteon.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Touho »
Vastakkainasettelijoiden korvien välistä. Tai paremminkin sen sisällön puutteista, opitun/omaksutun asenteen ohella.KunkkuJ kirjoitti:Lisää ristiriitoja: Mistä johtuu pysyvä vastakkain asettelu maalaisten ja kaupunkilaisten välillä?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Koska kaupunkilainen syö maalaisen jyvät ja maalainen ottaa kaupunkilaisen rahat – pääperiaate on kuitenkin se, että ihminen on peruslähtökohdiltaan idiootti.KunkkuJ kirjoitti:Lisää ristiriitoja: Mistä johtuu pysyvä vastakkain asettelu maalaisten ja kaupunkilaisten välillä?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kultasepänliikkeissä olen joskus nähnyt ja joskus joissain sisustusliikkeissä kuten Anttilassa jne.vinouma kirjoitti:Vaimon kolmekymppiset lähenee, ja olen ostamassa päivänsankarille korurasiaa. Mistä helve*istä sellaisia kannattaa etsiä?
/V
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Niin tällä tarkoitan tietysti kaupunkilaisia, jotka eivät hanipööhuiveineen pärjäisi maalla, kun siinä on kuralammikko keskellä tietä, ja siihen voi hukkua tai siinä voi olla vaikka joku vaarallinen sammakko.Jamac kirjoitti:--
pääperiaate on kuitenkin se, että ihminen on peruslähtökohdiltaan idiootti.
Juu, onhan se tavallaan tolviisiin. Ihminen voi olla orja myös ison palkan kanssa. Osalla porukasta tuo orjuus ei ole kiinni palkkapussin suuruudesta. Toisille taas vapaus, ei niinkään pelkkä vapaa-aika, on isoa palkkaa tärkeämpi.hatey kirjoitti:Jos sais vaikka n 1000 eur/kk niin sillä jotenkin kitkuttelisi, ettei tarttisi töissä käydä. Ei kyllä leveesti eläisi, mutta kyllä se työnteon voittaisi.Mielummin pienelläkin rahalla vapaana, kuin isolla palkalla työnorja. Kumpaakin on tullut kokeiltua. Ja vaaka makaa tiukasti sen vapaa-ajan puolella. Vapaa-aikaa kun ei saa rahallakaan.M.P.T kirjoitti: Paljon teidän pitäisi saada rahaa, että lopettaisitte työn tekemisen? 100.000 lähtisin muualle töihin ja 300.000 lopettaisin kokonaan työnteon.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Lopettaa olemassaolonsa vasta ensi kesänä, oliko ny vaikka kesäkuun lopussa 2012. Boottaa vaikka kone ja niinpoispäin.Tauvo kirjoitti:Ei kai tuo MM vielä lakannut toimimasta? Puhelimen mail-ohjelma väittää, ettei me.com-palvelimeen saa yhteyttä...
Harmittaa, kun odotan siihen laatikkoon mailia...
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Samaa olen miettinyt minäkin. Arttula oli hyvä mode. 8)iPadi kirjoitti:Olisi yksi kysymys. Miksi arttula ei ole enään moderaattori.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Huomasin saman itsekkin tässä jokin aika sitten. Onkohan kyse modejen TES:istä ja onhan arttula modejen liitossa.tuomaril kirjoitti:Samaa olen miettinyt minäkin. Arttula oli hyvä mode. 8)iPadi kirjoitti:Olisi yksi kysymys. Miksi arttula ei ole enään moderaattori.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Elämä on jatkuvaa muutosta. Arttula tulee meille metsätöihin, eikä ehdi enää modehommiin. Minä hoidan Arttulan modehommat jatkossa (no, pikkuisen on vielä neuvottelut kesken...)tuomaril kirjoitti:Samaa olen miettinyt minäkin. Arttula oli hyvä mode. 8)iPadi kirjoitti:Olisi yksi kysymys. Miksi arttula ei ole enään moderaattori.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Toinen tapa on tämä. Tappele ensin sammuttelemalla laitteita ja synkronoimalla ja huomaa, ettei auta. Sitten kun kirjoittaa siitä tänne. Ongelma katoaa...amanita kirjoitti:Lopettaa olemassaolonsa vasta ensi kesänä, oliko ny vaikka kesäkuun lopussa 2012. Boottaa vaikka kone ja niinpoispäin.Tauvo kirjoitti:Ei kai tuo MM vielä lakannut toimimasta? Puhelimen mail-ohjelma väittää, ettei me.com-palvelimeen saa yhteyttä...
Harmittaa, kun odotan siihen laatikkoon mailia...
Viesti Kirjoittaja iDock »
Ohhoh. Miten nyt näin?iPadi kirjoitti:Olisi yksi kysymys. Miksi arttula ei ole enään moderaattori.
Kuten jo todettua, homman mielekkyys ja toimivuus on kiinni ihan siitä, mitä haluaa/aikoo elämässään tehdä. Omalla kohdalla tuo 300 000 ei olisi kovin hirveä summa, jos/kun mitään muita tuloja ei olisi. Minulle ei tulisi mieleenkään nostaa jotain yökkäri- tai muita korvauksia, jos saisin jostain riittävästi rahaa elämiseen. Jos haluaisin jonkinlaisen yritysviritelmän pykätä, ei tuo raha välttämäti kovin pitkälle riittäisi ilman jotain muuta sivutuloa.M.P.T kirjoitti: 300.000€ on iso summa rahaa. 480kk on 40v. Eli saisin törsätä sen about +600€ joka kuukausi. Siihen päälle se korvaus ja ne korot mitä kertyy. Ei mitään kroisoksen elämää, mutta kuitenkin leveämpää kuin nyt. Prosentin korolla 100.000 8v ajan ja toisella 100.000 lainan poismaksu. Jäljelle jää 100.000 Elämiseen noin 8 vuodeksi (sisältää liiton ja työkkärin päivät). Saahan siitäkin korkoa (Nordean säästö 12krt nosto oikeudella vuosi)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja kurkinen »
M.P.T kirjoitti:Paljon teidän pitäisi saada rahaa, että lopettaisitte työn tekemisen? 100.000 lähtisin muualle töihin ja 300.000 lopettaisin kokonaan työnteon.
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Ramseksen diktatuuri on yllämme.KunkkuJ kirjoitti:Elämä on jatkuvaa muutosta. Arttula tulee meille metsätöihin, eikä ehdi enää modehommiin. Minä hoidan Arttulan modehommat jatkossa (no, pikkuisen on vielä neuvottelut kesken...)tuomaril kirjoitti:Samaa olen miettinyt minäkin. Arttula oli hyvä mode. 8)iPadi kirjoitti:Olisi yksi kysymys. Miksi arttula ei ole enään moderaattori.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Äläppäs nyt ala poika liioittelemaan! Sitä paitsi oikeasti tämä tilanne on syntynyt siitä, että Arttula on kuoleman sairas, eikä todennäköisesti selviä takaisin elämään. Olisi muuten selvinnyt, mutta meni ryyppäämään liikaa ja kuormittamaan viimeisillään olevaa elimistöään yli rajojen.Pomzzi kirjoitti:Ramseksen diktatuuri on yllämme.
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Viesti Kirjoittaja mercury »