![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Aloitan:
- Lentäjän ammatti
/V
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Puhutko ehkä minusta? 8)amanita kirjoitti:Kun joku pystyy viemään jalat alta pelkällä kirjallisella viestinnällään.
Jaa joo, toi ääni on erittäin lähellä viedä jalat alta ihastuksesta = COOL.Jamac kirjoitti:Whoooooouuuuuurrrrhhhuuuuummmmrrrääääärrrrruuuummmrrr [suihkarihävittäjän ääni]
Viesti Kirjoittaja Kain »
En. Sinut havatessani saan jalat alleni ja vikkelään.KunkkuJ kirjoitti:Puhutko ehkä minusta? 8)amanita kirjoitti:Kun joku pystyy viemään jalat alta pelkällä kirjallisella viestinnällään.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Lotina ja loiske kuuluu foorumilla, kun tekstejäsi luetaan...darthmother kirjoitti:Kyse on minun kaunopuheisuudestani ja pimpulankostuttavista sananvalinnoistani 8)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ollessani Finskillä töissä, kuuden aikaan aamukahvia juodessa ulkosalla aamuauringon noustessa, mikään ei ollut hienompaa kuin 4:n Lycoming ALF ohivirtausmoottorin yhtäaikainen ujellus kun Blue 1:n Avro BAe 146 käynnisti moottorit ja lähti rullaamaan seisontapaikalle.... mmmm...vieläkin menee polvet veteläksi.Jamac kirjoitti:Whoooooouuuuuurrrrhhhuuuuummmmrrrääääärrrrruuuummmrrr [suihkarihävittäjän ääni]
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
En kyllä ymmärrä, mitä tuo coolin/coolein tarkoittaa, mutta eikös se ole jotain kylmää kuitenkin? Siis minä olen ainoa lämminhenkinen tässä porukassa, ainakin Aman mielestä? Vihdoinkin todellinen minäni alkaa paljastua hänelle.amanita kirjoitti:Hompun vakiojengi on aika coolia, paitti toi Rämäxes,
Muumiothan on ns. huoneenlämpösiä?KunkkuJ kirjoitti:En kyllä ymmärrä, mitä tuo coolin/coolein tarkoittaa, mutta eikös se ole jotain kylmää kuitenkin? Siis minä olen ainoa lämminhenkinen tässä porukassa, ainakin Aman mielestä? Vihdoinkin todellinen minäni alkaa paljastua hänelle.amanita kirjoitti:Hompun vakiojengi on aika coolia, paitti toi Rämäxes,
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
...vai sarkofaginlämpöisiädarthmother kirjoitti: Muumiothan on ns. huoneenlämpösiä?