Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Ööö? Susirajahan on kehäkolmosella!KunkkuJ kirjoitti:Siis susiraja siirtyy kohti pääkaupunkiseutua kovaa kyytiä. Varokaa susia siellä kehäkolmosen sisäpuolella, ne ovat tulossa!
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Viimeksi.. monta vuotta sitte..hatey kirjoitti:^Helppohan sulla on, ....huone. Minä siivosin viimeeksi koko kartanoni, siihen meni koko päivä.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Helppoahan sinulla on... Onko siinä päärakennuksessa edes montaa kerrosta?hatey kirjoitti:^Helppohan sulla on, ....huone. Minä siivosin viimeeksi koko kartanoni, siihen meni koko päivä.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viimeksi… eilen.Hieno kirjoitti:Viimeksi.. monta vuotta sitte..hatey kirjoitti:^Helppohan sulla on, ....huone. Minä siivosin viimeeksi koko kartanoni, siihen meni koko päivä.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ennen noita sanottiin potkupuvuiksi, ja käyttäjien ikä kellui siinä 0-1 vuoden tienoilla.mluhtala kirjoitti:Se on haalari http://www.overboard.fi/site_images/HYGGE_combo_iso.jpgMaza kirjoitti:Mikä se on?mluhtala kirjoitti:Ystävän 40-vuotisbileet on illalla ja tarkistin kutsukortista dress coden: fantasia-asu, Hygge tai tumma puku/iltapuku. Ja kutsukortin kannessa on kuva juhlakalusta tietysti pinkki Hygge päällä
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Nuohan olivat iso hitti Tukholmassa pari vuotta sitten. Toivoin jo, ettei se koskaan rantautuisi lahden tälle puolen. Toisaalta aika hassun näköisiähän nuo.amanita kirjoitti:Ennen noita sanottiin potkupuvuiksi, ja käyttäjien ikä kellui siinä 0-1 vuoden tienoilla.mluhtala kirjoitti:Se on haalari http://www.overboard.fi/site_images/HYGGE_combo_iso.jpgMaza kirjoitti:Mikä se on?mluhtala kirjoitti:Ystävän 40-vuotisbileet on illalla ja tarkistin kutsukortista dress coden: fantasia-asu, Hygge tai tumma puku/iltapuku. Ja kutsukortin kannessa on kuva juhlakalusta tietysti pinkki Hygge päällä
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja jjari »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Siinäs näet: Känniääliöt ovat terveellistä seuraa.Erño kirjoitti:Kaikki vain kitisevät flunssaansa. Mulla vähän nokka tippasi ja oli tukossa pari päivää, ei sitä voi edes flunssaksi kutsua. Kohta takana neljä vuotta ilman oikeaa flunssaa.
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
No tuo onkin vain eräänlaista huumoria, jota kaikkien ei suinkaan tarvitse ymmärtääamanita kirjoitti:Ennen noita sanottiin potkupuvuiksi, ja käyttäjien ikä kellui siinä 0-1 vuoden tienoilla.mluhtala kirjoitti:Se on haalari http://www.overboard.fi/site_images/HYGGE_combo_iso.jpgMaza kirjoitti:Mikä se on?mluhtala kirjoitti:Ystävän 40-vuotisbileet on illalla ja tarkistin kutsukortista dress coden: fantasia-asu, Hygge tai tumma puku/iltapuku. Ja kutsukortin kannessa on kuva juhlakalusta tietysti pinkki Hygge päällä
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Viesti Kirjoittaja arttula »