Cooleinta mitä tiedät
-
-
Re: Cooleinta mitä tiedät
Viesti Kirjoittaja Kain »
Tä?Jussi68 kirjoitti:Erño kirjoitti: Ei viitsi t-paitaakaan käyttää näin syksyllä. Tulee vilpo.T-paita on erinomainen vaatekappale, itse käytän T-paitoja keväällä, kesällä, syksyllä ja talvella.
Mulla ei edes ole villapaitoja tms.
JL
Shortseissa liikun niin pitkään, kun lumi tulee maahan... tai vähän pidempäänkin.

Mine en edes pysty liikkumaan ilman villapaitaani minnekkään.
Ne on hemmetin mukavia, ainakin kun syyskelit ilmaantuvat.
On muuten tälläkin hetkellä villapaita lämmittämässä yläkroppaani ja MBP sylissä taasen lämmittää vähän alempaa.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Verenkierron kanssa ongelmia?Kain kirjoitti: Tä?![]()
On muuten tälläkin hetkellä villapaita lämmittämässä yläkroppaani ja MBP sylissä taasen lämmittää vähän alempaa.
Tärkeintähän on, että raajat ovat lämpimät - hyvät jalkineet, (kylmällä kelillä) hanskat kädessä ja päähine
kuuppaa suojaamassa, siten selviää jo kylmemmilläkin keleillä lyhythihaisella paidalla & shortseilla.
JL
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Taisivat sanoa, että se on erinomainen.
(Sitä he myös ihmettelevätkin.)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Millä tavalla on tärkeintä, että raajat ovat lämpimät? Itse olen ymmärtänyt niin, että tärkeinä on, että yläkeho + pää ovat lämpimiä.Jussi68 kirjoitti:Verenkierron kanssa ongelmia?Kain kirjoitti: Tä?![]()
Tärkeintähän on, että raajat ovat lämpimät - hyvät jalkineet, (kylmällä kelillä) hanskat kädessä ja päähine
kuuppaa suojaamassa, siten selviää jo kylmemmilläkin keleillä lyhythihaisella paidalla & shortseilla.
JL
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Jep, juuri näin päin se menee. Torsoon hiukan lämpöä ja tuulensuojaa, samoin päähän. Sopiva vauhti pitää muut osat lämpimänä vaikka niiden suojana olisi vain yksi kevyt kerros.Thoth kirjoitti:Millä tavalla on tärkeintä, että raajat ovat lämpimät? Itse olen ymmärtänyt niin, että tärkeinä on, että yläkeho + pää ovat lämpimiä.
-
Tarkenemisen kannalta tärkeintä on estää lämmön karkaaminen... ja raajoista se hupenee.Thoth kirjoitti:
Millä tavalla on tärkeintä, että raajat ovat lämpimät? Itse olen ymmärtänyt niin, että tärkeinä on, että yläkeho + pää ovat lämpimiä.
JL
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Päinvastoin. Lukemani ja kokemani perusteella juuri torso ja pää kannattaa pitää lämpimänä.Jussi68 kirjoitti:Tarkenemisen kannalta tärkeintä on estää lämmön karkaaminen... ja raajoista se hupenee.Thoth kirjoitti:
Millä tavalla on tärkeintä, että raajat ovat lämpimät? Itse olen ymmärtänyt niin, että tärkeinä on, että yläkeho + pää ovat lämpimiä.
-
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Pään kautta katoaa yli puolet lämmöstä, sanoo terveystiedon kirjani.Thoth kirjoitti:Päinvastoin. Lukemani ja kokemani perusteella juuri torso ja pää kannattaa pitää lämpimänä.Jussi68 kirjoitti:Tarkenemisen kannalta tärkeintä on estää lämmön karkaaminen... ja raajoista se hupenee.Thoth kirjoitti:
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Muistanko oikein, kumosivatko uusimmat tutkimukset tuon väitteen?Pomzzi kirjoitti: Pään kautta katoaa yli puolet lämmöstä, sanoo terveystiedon kirjani.
-
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Saattaa olla. Nämä kirjat monta vuotta vanhoja.KunkkuJ kirjoitti:Muistanko oikein, kumosivatko uusimmat tutkimukset tuon väitteen?Pomzzi kirjoitti: Pään kautta katoaa yli puolet lämmöstä, sanoo terveystiedon kirjani.
-
-
...ainakin sisätiloissa!darthmother kirjoitti:moni on käyttänyt pipoa ihan turhaan
JL
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Henkilökohtaiset tutkimukset? Aivot tuottavat paljon lämpöä. Jos taas päässä on tyhjää eli siis ilmaa, on pää hyvä eristämään, eikä lämpöhukkaa ole.KunkkuJ kirjoitti:Muistanko oikein, kumosivatko uusimmat tutkimukset tuon väitteen?
-
Viesti Kirjoittaja skip »
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_co ... cellaneousPomzzi kirjoitti:Pään kautta katoaa yli puolet lämmöstä, sanoo terveystiedon kirjani.Thoth kirjoitti:Päinvastoin. Lukemani ja kokemani perusteella juuri torso ja pää kannattaa pitää lämpimänä.Jussi68 kirjoitti:Tarkenemisen kannalta tärkeintä on estää lämmön karkaaminen... ja raajoista se hupenee.Thoth kirjoitti:
Kolmas pallura tuon Miscellaneous-otsikon alla.
https://www.dropbox.com/referrals/NTU0MTcwODg5
-
Viesti Kirjoittaja kurkinen »
Jussi68 kirjoitti:Tarkenemisen kannalta tärkeintä on estää lämmön karkaaminen... ja raajoista se hupenee.Thoth kirjoitti:
Oman tietämykseni perusteella ihmisen lämpö karkaa melko tasaisesti, mutta tietysti sieltä mitä ei ole peitetty.
Sen sijaan se, että kädet tai jalat tuntuvat ensin kylmiltä johtuu siitä, että keho ja verenkierto alkaa vilun tullen suojata kylmälle arkoja elimiä keskiruumiissa. Tällöin lämpöä ei riitä käsiin ja jalkoihin. Päätä kannattaa tietysti suojata, myös kylmältä.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »

Palautan ketjun aiheeseensa:
Cooleinta tähän hetkeen olisi kylmä ja iloisesti kupliva shampanja-lasillinen, ja vaikka koko pullollinenkin Eilisen ja tämän päivän olen jelppinyt parin paatin talvitelakoinnissa, kyllä siinä piisaa puuhaa. Puh!
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
http://fi.wikipedia.org/wiki/Samppanjaamanita kirjoitti:Minä käyn kohta tosi kuumana jos tämä lämpöhukkakeskustelu ei ota loppuakseen. Ja nyt ei ole kyse lemmiskelylämmöstä.![]()
Palautan ketjun aiheeseensa:
Cooleinta tähän hetkeen olisi kylmä ja iloisesti kupliva shampanja-lasillinen, ja vaikka koko pullollinenkin Eilisen ja tämän päivän olen jelppinyt parin paatin talvitelakoinnissa, kyllä siinä piisaa puuhaa. Puh!
Siinä ei ole H-kirjainta, siis suomalaisessa sanassa... englanniksi H löytyy.
Kuumana käyminen onkin melko coolia
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
JL
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Minä EN VOI käyttää tuon ihanan juoman nimeä ilman h-kirjainta, en vain voi. Toki tiedän tuon suomenkielisen kirjoitusasun, mutku... se ei kuulosta ilman hoota oikealta. Shuhisen aina tuon juoman nimenkin lausuessani, pakkohan semmoinen shuhina on siis kirjoittaakin. 8)Jussi68 kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Samppanja
Siinä ei ole H-kirjainta, siis suomalaisessa sanassa... englanniksi H löytyy.
Kuumana käyminen onkin melko coolia![]()
JL
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka