Paapa
Siis millä äänisysteemillä saisi helpoten vetästyä koko sopan vaikka Cubaselle tms.? Ethersoundilla on Windowsille ajurit, ei macille. Sis ethersoundilla saa sen 48 sisään ja vielä omnioutitkin.
Siis halvimmalla systeemillä?
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Mikael K. kirjoitti:Onko kyseessä liveveto vai äänitys? Jos live niin silloin kaksi kaveria voisi hoitaa työt. Toinen hoitaisi kuorot, solistit ym. samantyyliset jutut ja toinen loput. Vielä pitäisi sopia kumpi vastaa sitten kokonaisuuden balanssista, kun toinen on tehnyt oman miksauksensa. Vielä pitäisi miettiä järkevät ryhmät, jolloin miksaus sujuisi helpommin. Äänitystä varten pitäisi ääni saada suorana, niin että saliäänen balanssit eivät vaikuttaisi siihen. Se taas riippuu pöydästä miten siinä voi jakaa äänen. Tässä minun 2c aiheesta.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Hmmm. Aikas iso työ yhdelle miehelle. Millainen kokoonpano se on kaiken kaikkiaan? Toinen korvapari voisi tehdä hyvää, niin että virheitä voisi helpommin karsia sekä kuormitusta saisi jaettua. Ryhmittely kannattaa harkita tarkkaan, niin että erilaiset soitin- ja lauluryhmät saa mukavasti ja mahdollisimman helposti balanssiin. Toivottavasti mukana on hyvät roudarit ja lavamananageri.Paapa kirjoitti: Siis live /äänityskin. Ethersoundilla ja Yamaha M7:lla saisi sen 48 kanavaa suoraan ja vielä esim. omniouttien kamaa lisäksi. Vaikka Cubaseen, mutta vaan Windows systeemissä. Ajuria ei saa kai macciin. Itse teen livenä kaikki itse. Monitorimiksaukset yms. Olisi herkkua saada virtulaaili äännentoistoa , eli tehdä soundit bändin olematta paikalla.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja OscarMeat »
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”