Our Last Summer
ABBA
More Gold
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Tää on oikeesti hyvä biisituomaril kirjoitti:Pave Maijanen - Lähtisitkö![]()
![]()
![]()
Jaaa...Minä tykkään noista sanoista. Olen tainnut kerran laulaa tämän biisin yhdelle tytöllekkin.....iDock kirjoitti:Tää on oikeesti hyvä biisituomaril kirjoitti:Pave Maijanen - Lähtisitkö![]()
![]()
![]()
Minäki tykkään. En niinkään sanoista mutta melodia on mahtava.
Selevä. Itsellä on monesti tapa linkittää jotain lauluja joihinkin hetkellisiin tilanteisiin tai muistoihin. Ja tämä kappale tuo mieleeni jostakin syystä lentokoneessa istumisen pilvien yläpuolellatuomaril kirjoitti:Jaaa...Minä tykkään noista sanoista. Olen tainnut kerran laulaa tämän biisin yhdelle tytöllekkin.....iDock kirjoitti:Tää on oikeesti hyvä biisituomaril kirjoitti:Pave Maijanen - Lähtisitkö![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mulla tämä biisi tuo mieleen rippikoulun.iDock kirjoitti:Selevä. Itsellä on monesti tapa linkittää jotain lauluja joihinkin hetkellisiin tilanteisiin tai muistoihin. Ja tämä kappale tuo mieleeni jostakin syystä lentokoneessa istumisen pilvien yläpuolellatuomaril kirjoitti:Jaaa...Minä tykkään noista sanoista. Olen tainnut kerran laulaa tämän biisin yhdelle tytöllekkin.....iDock kirjoitti:Tää on oikeesti hyvä biisituomaril kirjoitti:Pave Maijanen - Lähtisitkö![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Ötsi Vik »
Viesti Kirjoittaja Vma5 »