![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Mitä teit juuri äsken?
-
-
Re: Mitä teit juuri äsken?
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Saanko osallistua? Osallistun kuitenkin.KunkkuJ kirjoitti: Jaahas, siirryttiinkin sitten panettelu-, ja tekosyylinjalle.Mikäs vika Luumäessä olisi? Pelkäätkö alhaisen veroäyrin aiheuttavan näppylöitä? Tai raikkaan maalaiselämän ahdistavan? Sovitaanko, että kierrät sinne metsään Ylämaan kautta? Tullaan Oton kanssa sinne ja tuodaan työvälineet.
Olen pyörähdellyt ko. tuppukylässä vuodesta -92 lähtien... on se masentava paikka.
JL
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Oliko sinulta kysytty mitään?Jussi68 kirjoitti:[
Saanko osallistua? Osallistun kuitenkin.
Olen pyörähdellyt ko. tuppukylässä vuodesta -92 lähtien... on se masentava paikka.

Tottahan se on, että eihän tämän kokoisen kunnan taajamat ole mitään erikoisia paikkoja. Väestö vanhenee ja siirtyy taajamiin, täällä pääasiassa Taavettiin ja se näkyy hyvin siinä taajaman elämässä. Kaikki erikoiskaupat ovat kuolleet, vain muutama ruokakauppa elää. EI ole edes yhtään kunnollista ravintolaa - no, kai se tulossa oleva ABC pelastaa kaiken!

Omalla kohdalla kyse ei olekaan Taavetin elämästä. Käyn siellä erittäin harvoin, ehkä pari kertaa kuussa. Minulle Luumäki merkitsee maaseutua, jossa on hyvä elää. Palvelut ovat ok, liikenneyhteydet kunnossa ja veroäyri alhainen.
Mitäs olet Jussi täällä pyörähdellyt?
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ahaaaaa....anskomä arvaan... 8)Anniel kirjoitti:Tapasin pitkästä aikaa ystävän pohjoisesta
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
KunkkuJ kirjoitti: Oliko sinulta kysytty mitään?![]()
Tottahan se on, että eihän tämän kokoisen kunnan taajamat ole mitään erikoisia paikkoja. Väestö vanhenee ja siirtyy taajamiin, täällä pääasiassa Taavettiin ja se näkyy hyvin siinä taajaman elämässä. Kaikki erikoiskaupat ovat kuolleet, vain muutama ruokakauppa elää. EI ole edes yhtään kunnollista ravintolaa - no, kai se tulossa oleva ABC pelastaa kaiken!![]()
Omalla kohdalla kyse ei olekaan Taavetin elämästä. Käyn siellä erittäin harvoin, ehkä pari kertaa kuussa. Minulle Luumäki merkitsee maaseutua, jossa on hyvä elää. Palvelut ovat ok, liikenneyhteydet kunnossa ja veroäyri alhainen.
Mitäs olet Jussi täällä pyörähdellyt?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kunhan kiusaan... jokainen saa (mun puolestani) asua missä haluaa.
Taavetissa on tullut (kohta 20 vuoden ajan) pyörähdettyä, aina silloin tällöin.
Mihin siellä on aapeesee tulossa?
JL
Joo, anoppilassa
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Aadee »
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
-
Muistaakseni sille on tontti varattuna siitä puukylästä, elikkä just Taavetin kohdalta 6-tien toiselta puolelta. Luultavasti Luumäen tämän hetkisten kuuden huoltoaseman kohdalla tapahtuu melkoista markkinaosuuksien uusjakoa kunhan kuutostien iso remontti toteutuu. Silloin Taavetin lähellä olevalle kolmen aseman keskittymälle joudutaan kiertämään laajojen ramppien kautta. Jos tulevalle ABC:lle pääsee kääntymään suoraan, autoilijat menevät sinne. Nääs autossa istuva ihminen on yksi laiskimmista otuksista, mitä on olemassa.Jussi68 kirjoitti:[
Mihin siellä on aapeesee tulossa?
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »

![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Oletko sisätiloissa? Onko ikkunoissa rautaverhot? Onko seinät pehmustettu? Onko sinulla oudot vaatteet päälläsi? Onneksi olkoon, olet suljetulla ja pääset pitkästä aikaa rentoutumaan, halusitpa sitä tai et!Tauvo kirjoitti:Ei mitään hajua. Missähän minä olen?![]()
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Kaikki on jotenkin hitaampaa ja pyöreää. Äänet ovat miellyttävän matalia. Taidanpa käydä pitkäkseni...KunkkuJ kirjoitti:Oletko sisätiloissa? Onko ikkunoissa rautaverhot? Onko seinät pehmustettu? Onko sinulla oudot vaatteet päälläsi? Onneksi olkoon, olet suljetulla ja pääset pitkästä aikaa rentoutumaan, halusitpa sitä tai et!Tauvo kirjoitti:Ei mitään hajua. Missähän minä olen?![]()
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Erño »

NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kerro terveisiä Ramsekselle ja Artulle. Minen ole siellä, koska lasten psynkiantri antoi minulle aikoinaan jo vapauttavan lausunnon ja vuosi sitten psynkiantri sanoi minulle että olen ihan kiva.Tauvo kirjoitti:Kaikki on jotenkin hitaampaa ja pyöreää. Äänet ovat miellyttävän matalia. Taidanpa käydä pitkäkseni...KunkkuJ kirjoitti:Oletko sisätiloissa? Onko ikkunoissa rautaverhot? Onko seinät pehmustettu? Onko sinulla oudot vaatteet päälläsi? Onneksi olkoon, olet suljetulla ja pääset pitkästä aikaa rentoutumaan, halusitpa sitä tai et!Tauvo kirjoitti:Ei mitään hajua. Missähän minä olen?![]()
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Tuli vain mieleeni, että onkos Lare pitänyt koskaan taukoa (lomaa) hompusta? Minusta tuntuu, että Lare on joka päivä hompussa ja myös koukussa homppuun. Saatan olla väärässäkin muistikuvieni kanssa, mutta mitäs herra itse asiasta tuumaa ja oletko pyrkinyt moderaattoriksi havaitsen sinussa ainesta rajavartijaksi?Lare kirjoitti:Sahasin puita. Nyt on sellainen 2-tahdin ja hien sekamelska, että pakko lähteä naistentansseihin. Samalla siinä valssin pyörteissä katoaa kätevästi sahanpurut vaatteista. Sahanpurut myös liukastavat lattiaa. Win-win. Kunhan vaan ei satuisi mitään hämäläistä höyrypesufiinistelijää kohdalle.
En toki paheksu ollenkaan sitä että joku kirjoittelee/lukee joka päivä tätä koukuttavaa yhteisöä, mikä on kuitenkin suht suvaitsevainen lähes kaikelle.
- Salamijakk
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Joo mulla on elämässäni nyt tällainen syrjäytymisjakso päällä, jotta tietäisin mikä on epäsyrjäytymisjakso. Kaikillahan näitä elämän jaksoja on, muutenhan elämä olisi todella tylsää ja arvotonta.amanita kirjoitti:Larehan oli juuri tosi pitkään poissa foorumilta, ja ehdinkin jo iloisesti toivottaa tervetulleeksi takaisin. Larella on nyt loma, ja viettää sen mökillään, etkös sitä tiennyt? Salmari hyvä, sinä et nyt itse ole tällä riittävän paljon ollaksesi tarkoin selvillä aktiivien touhuista!
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Olen pitänyt taukoa, mutta nyt taas koukussa. Koetan päästä irti. Mutta kun on ollut niin kehnot kelit. Paitsi tänään.Salamijakk kirjoitti:Tuli vain mieleeni, että onkos Lare pitänyt koskaan taukoa (lomaa) hompusta? Minusta tuntuu, että Lare on joka päivä hompussa ja myös koukussa homppuun.
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Mutta oli sen arvoista!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Voiko saunassa olla kuumakin? Mie tulin juuri saunasta ja en ainakaan kuumuudesta voi valittaa. Limu mukaan ja ei tarvitse "välijäähyllä" käydä vaan voi istua sen 60min 20 litran löylypaljun kera.arttula kirjoitti:Tulin saunasta. Liian kuuma paikka minulle.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minäkin kävin äsken saunassa. Hain sieltä varustekassista haulikon putsaussarjan. Minulla sauna on varasto. Siellä on varustekasin lisäksi mm. videonauhoja, auton pesutarvikkeet, jotain juttuja keittiöstä (sellaisia laatikoita, joissa on lokeroita joissa on jotain haarukoita ja veitsiä ym turhaa, keittiön laatikoissa taasen on auton ja moottoripyörän osia ym tärkeää) Saunassa voi hyvin käydä silloin kun se on normaalihuonelämpöinen. Lauteet toimivat hyvin hyllytasoina. En ymmärrä vaan miksi varastohuoneessa on se kummallinen peltilaatikko, joka on täynnä kiviä. Ihan turha kampe.M.P.T kirjoitti:Voiko saunassa olla kuumakin? Mie tulin juuri saunasta ja en ainakaan kuumuudesta voi valittaa. Limu mukaan ja ei tarvitse "välijäähyllä" käydä vaan voi istua sen 60min 20 litran löylypaljun kera.arttula kirjoitti:Tulin saunasta. Liian kuuma paikka minulle.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja dem0 »
-
Viesti Kirjoittaja arttula »

Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja Aries »
En ota leffan hyvyyteen kantaa, mutta tuollaisia paikkoja kaivattaisiin tänne härmälandiaankinarttula kirjoitti:Yritin katsoa frouvan kanssa "Coyote ugly" -leffaa telkkarista, koska hän suositteli sitä. En pystynyt...

-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka