Anghorn kirjoitti:^ Toi vaikuttais kyllä ihan loistavalta. Minkä verran tuolta tilatessa tulee postikuluja?
Postikulut ovat 5 dollaria, eli kotiinkannettuna yhteensä 45 $ eli n. 34 euroa. Ei paha hinta
No eipä ole paha. Täytyy funtsia.
Itsekin ostin omalle iPadilleni koteloksi juuri samaisen Cyber Acousticsin nahkaisen kotelon ja voin sanoa että olen enemmän kuin tyytyväinen. Seuraavaksi pitäisi keksiä sopiva suojakalvo...
Mediaman kirjoitti:
Itsekin ostin omalle iPadilleni koteloksi juuri samaisen Cyber Acousticsin nahkaisen kotelon ja voin sanoa että olen enemmän kuin tyytyväinen. Seuraavaksi pitäisi keksiä sopiva suojakalvo...
Kai se on hankittava tuo sitten.
SwitchEasyn PureAnti‑Reflect on erittäin hyvä mattapintainen kalvo, jos sellaisesta tykkää.
Mulla tällänen http://www.youtube.com/watch?v=aozB4tV34UU ja tosi tyytyväinen oon ollu. Jos haluu jostain syystä rempata ipadia koteloon ja pois nii se on vähän työlästä mutta se nyt on aika pientä. Kalvona Belkinin suojakalvo.
"Mikä ei tapa sattuu ihan v*****i!"
iPad Wifi 64GB
iPhone 4 32GB
iPhone 3GS 32GB
iPhone 3G 8Gb
Macbook unibody 13,3" 2.4Ghz 4Gb Ram
MacMini 1,42Ghz 512Mb Ram
Macintosh Plus 1Mb + Lisälevyasema (2 kpl)
Aivan sikapähee mielestäni. Laatu on aivan ensiluokkaista ja käsintehty oikein huokuu tuotteesta. Nopea toimitus lahjakorttia vastaan jonka sain lahjaksi heidän nettikauppaansa. Toimitus joulun aikana kesti 3,5 arkipäivää
Onko sulla käytössä tuollainen Anti-Reflect kalvo iPadissa? Kalvoja on sen verta paljon tarjolla, että vaikea valita niiden seasta, aivan kuin koteloidenkin kanssa.
Itse ostin Vegasista 32gt wifi iPadin ja siihen samaan syssyyn myös sen Applen virallisen mustan suojakotelon. Veljellenikin ostin ko. laitteen samalla, mutta ilman koteloa, koska niitä oli Suomessa jo myynnissä useita erilaisia tuolloin (syyskuussa) ja ajattelin, että ehkä hän etsii mieleisensä jostain.
Noh, näin nyt vajaan puolen vuoden käyttökokemuksen jälkeen pitänee todeta, että olisi pitänyt itsekin säästellä tuon suojan ostoa Suomeen asti. Vegasin AppleStoressa ei ollut tosiaan muita kuin kumisia "bumbereita" ja halusin suojuksen, jossa olisi läppä, jonka saa käännettyä näytön päälle ja tarvittaessa aseteltua laitetta eri asentoihin kannen avulla. Applen oman suojuksen pahimmat viat ovat sen pintamateriaali, joka likaantuu todella helposti ja jota on ikävää putsata sen huokoisuuden vuoksi sekä se, että kantta ei saa lukittua mitenkään. En myöskään ole kauhean imponeerattu siitä, että kannen taitos on niin lyhyt, jolloin iPadin pitäminen pöydällä vaaka-asennossa on mahdotonta sen kapean alasärmän johdosta. Laite kaatuu AINA. Sentinkin paksumpi särmä olisi ollut tukevampi. Mikä vielä ärsyttävämpää, on se, ettei suojuksen avulla saa iPadia pysymään viistottain pystyssä, esim. pystyasentoisena kuvakehyksenä, joka olisi esim. lehtiä lukiessa todella kätevää.
Veljeni ostin hieman vastaavanlaisen suojuksen, jossa laite tosin asetetaan neljän kulmissa sijaitsevan muoviklipsin alle. Kotelossa on myös paljon leveämpi alasärmä ja pienehkö nahkainen solki, jolla kansi pysyy tukevasti kiinni tarvittaessa. Tälläkään versiolla ei saa laitetta pysymään pystyasennossa viistottain, mutta on ainakin jämerän tuntuinen.
Suosituksia kaivattaisiin valituksiini.
EDIT:
Olin malttamaton ja piti lisätä vielä muutama seikka:
Haluaisin koteloon jonkin pienehkön lisätaskun tai edes vinoleikatun "siivekkeen" sisäpuolelle koteloa, johon saisi tärkeitä papereita talteen jne. Myöskään ei tekisi pahaa jokin pen-holderi, varsinkin kun olin suunnitelmissa alkaa tehdä muistiinpanojani SmartNotella. Hieman off-topicisti, mikä olisi paras stylus iPadille?
Viimeksi muokannut Spacelord, 21.1.2011 klo 7.10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Auto telineistä ei vielä ole hirveästi ollut puhetta. Itse etsin vielä täydellistä tolle applen kotelon kanssa sopivaksi. Eli ei tarvitse iPadia repiä irti.
Tuommoisen kävin tänään noutamassa orggis iPadille. Viimeistelyn taso on hyvä, iPad istuu paikalleen tukevasti. Kotelon saa viritettyä kahteen eri kulmaan ja kannelle on magneetit joiden pitäisi pitää kansi kiinni. Kotelo on myös aika slim eikä täten kasvata kokoa turhaan.
Aivan sikapähee mielestäni. Laatu on aivan ensiluokkaista ja käsintehty oikein huokuu tuotteesta. Nopea toimitus lahjakorttia vastaan jonka sain lahjaksi heidän nettikauppaansa. Toimitus joulun aikana kesti 3,5 arkipäivää
Muuten aika saman oloinen, mutta Portenzon kansi toimii kuten Smart Cover. Magneetit avaa näytön.
Ja kameralle on reikä jos niin halajaa.
Tulispa jo molemmat...
iPhone 5, 32GB Black - Apple TV 3rd gen - The New iPad, 64GB Black
iPhone 4S 32GB Black - Huollossa
Ex: iPad 2, 32GB Black WiFi + 3G - iPhone 4, 32GB Black, UK - iPhone 3G, 8GB
Juu, toi Bookbook on todella tyylikäs. Hämää varkaitakin. Läppärille ja iPadille. iPad kakkoselle tulossa, jollei jo ole tullut? http://twelvesouth.com/products/bookbook/
Ostin class ohlsonista Xqisit merkkisen nahkakotelon. Mukana tuli myös erittäin hyvä näytönsuojakalvo (liukkaampi kuin paljas näyttö, jää vähemmän sormenjälkiä ja on täysin näkymätön).
Kotelo suojaa iPadin riittävästi, näyttää tyylikkäältä ja kannen magneettilukitus on hyvä.
Hinta 39,95€
iPhone | Apple Watch | iPad | Macbook Pro | Airpods
Mulla ollut uudesta asti applen oma kotelo, ostin myös muovikortsun takakannen ja sivujen suojaksi mutta 20e hintaan oli hukka ostos. Tähän asti parhaiten toiminut tuo applen oma joka pysyy tiukasta päällä, suojaa näytön kun ei käytetä ja toimii kirjan tavoin käsissä.
Tänään sattumalta huomasin prismassa cellularlinen visio pädi suojan ja näin äkkiseltään vaikuttaa erittäin pätevältä applen oman suojan korvaamiseen!
Istuu jämäkästi, tosin aika näyttää miten kuluu käytössä, kiinni ollessaan erittäin tiukka paketti. Etuläppä ei taivu ihan yhtä hyvin taakse mitä applen omassa, ehkä alku jäykkyyttä kun on suht paksu. Mukavan tuntusta keinonahkaa, simppelin näkönen ja toimiva.
Etupuolen suojauksen lisäksi ajattelin hankkia myös takapuolelle jonkun suojamuovin tms., ehdotuksia hyvästä suojasta? Entäs näyttö, kuinka herkkä lasi on naarmuuntumaan, eli tilaanko siihenkin kalvon?
Ensimmäinen omena juuri hankittuna joten kyseltävää riittää
Etupuolen suojauksen lisäksi ajattelin hankkia myös takapuolelle jonkun suojamuovin tms., ehdotuksia hyvästä suojasta? Entäs näyttö, kuinka herkkä lasi on naarmuuntumaan, eli tilaanko siihenkin kalvon?
Ensimmäinen omena juuri hankittuna joten kyseltävää riittää
Saa ehdottaa myös muita tällaisia "kirja" tyyppisiä suojia. Vaatimuksena on, että kotelo olisi mahdollisimman ohut. Apple oma voisi olla passeli, mutta porukka tuntuu kiroavan, että kotelo kerää pintansa takia kaiken pölyn/lian nopeasti...
Viimeksi muokannut Jatama, 16.9.2011 klo 10.25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.