^^^Ymmärrän. Siinä ei siis mennyt kuka tahansa neitonen vaan juuri se yksi ja tietty ja mistään päin maailmaa ei varmasti löydy vastaavaa. Mutta huolet pois: aina löytyy se parempi.
tuomaril kirjoitti:
Erño kirjoitti:Täällä on lähinnä meikkipossuja ja sutturoita. Kaikki oikeasti kauniit on viety.
Äläs nyt. Noin minäkin aattelin ennen. Mutta nykyisin meikäläisenkin rakkausrintama kukoistaa.
Olen huomannut saman. Itseäni vain ei kiinnosta kukaan juuri nyt. Koulu tärkeämpää.
Viimeksi muokannut iDock, 26.9.2011 klo 22.12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- MacBook Pro 13" 2.3 Ghz i5, 16 Gt RAM, 500 Gt - Mid 2018
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
iDock kirjoitti:^^^Ymmärrän. Siinä ei siis mennyt kuka tahansa neitonen vaan juuri se yksi ja tietty ja mistään päin maailmaa ei varmasti löydy vastaavaa. Mutta huolet pois: aina löytyy se parempi.
tuomaril kirjoitti:
Erño kirjoitti:Täällä on lähinnä meikkipossuja ja sutturoita. Kaikki oikeasti kauniit on viety.
Äläs nyt. Noin minäkin aattelin ennen. Mutta nykyisin meikäläisenkin rakkausrintama kukoistaa.
Olen huomannut saman. Itseäni vain ei kiinnosta kukaan juuri nyt. Koulu tärkeämpää.
Hyvin ainakin mulla menee koulu ja parisuhde samaan aikaan.
Kain kirjoitti:^ Siis sinä vielä haluat yrittää uudestaan?
Ärrh! Ei, ei, ei, EI!
Suhteemme taisi olla yksipuolista, ainakin miten tuomaril:ta käsitin. En itse tiennytkään että meillä edes olisi ollut mitään suhdetta.
Äh, antaa olla...
- MacBook Pro 13" 2.3 Ghz i5, 16 Gt RAM, 500 Gt - Mid 2018
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
Ärrh! Ei, ei, ei, EI!
Suhteemme taisi olla yksipuolista, ainakin miten tuomaril:ta käsitin. En itse tiennytkään että meillä edes olisi ollut mitään suhdetta.
Äh, antaa olla...
Ei se mikään häpeä "deittailla" tuomarilin kanssa.
Jos ihmiset saisivat sateenkaaren eläintarhaan, niin he tekisivät sen.
Ärrh! Ei, ei, ei, EI!
Äh, antaa olla...
Ei se mikään häpeä "deittailla" tuomarilin kanssa.
Lapset lapset, menkääs vuodattamaan niitä mahlojanne vaikka tuonne tykkäysketjuun ja palatkaa sitten tänne kun kohtaatte sen rakkauden riipaisevamman puolen
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Saunalahden nettitikku on pätkinyt yhteyttä nyt koko aamun. iPhonen kautta, Soneran kortilla näyttää toimivan huomattavasti nopeammin ja vakaammin.
Pittää taas vissiin kiivetä tänään katolle, ja hieman suunnata tuota antennia. Tein sen viimeksi eilen. Nähtävästi suuntasin eilen pieleen, kun nyt pätkii huomattavasti enemmän.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
arttula kirjoitti:
Pittää taas vissiin kiivetä tänään katolle, ja hieman suunnata tuota antennia. Tein sen viimeksi eilen. Nähtävästi suuntasin eilen pieleen, kun nyt pätkii huomattavasti enemmän.
Tee siitä antennin suuntaamisesta puoliautomaattinen toiminto. Komenna vaimosi aina katolle, kun haluat käyttää nettiä. Sitten voit äänikomennoilla ohjailla antennia tarpeen mukaan.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
arttula kirjoitti:
Tee siitä antennin suuntaamisesta puoliautomaattinen toiminto. Komenna vaimosi aina katolle, kun haluat käyttää nettiä. Sitten voit äänikomennoilla ohjailla antennia tarpeen mukaan.
Eihän toi toimi, itse pitää kumminkin kiivetä katolle, jotta se antenni tulee oikein suunnattua...
Minä laittaisin katon läpi sellaisen varren, jonka nokassa antenni on, voisi sitten olohuoneen soffalta käännellä...
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
arttula kirjoitti:
Eihän toi toimi, itse pitää kumminkin kiivetä katolle, jotta se antenni tulee oikein suunnattua...
Minä laittaisin katon läpi sellaisen varren, jonka nokassa antenni on, voisi sitten olohuoneen soffalta käännellä...
Perhanan netti !! Kirjoitin jo vastaukseni, mutta netti pätkäisi tietenkin lähetysvaiheessa, ja teksti hävisi jonnekin bittien hautuumaalle. Jottain pittäis tehrä.
Jahka frouva tuosta tulee kotiin, kiipeän katolle läppärin ja mdma -ohjelman kanssa kääntelemään antennia. Iso rojekti vaan, kun pitää vetää antennikaapeli katon läpi takaisin katolle, ja homman päätyttyä taas ujutella takaisin. Mutta ei auta, jotain on tehtävä.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
arttula kirjoitti:
Perhanan netti !! Kirjoitin jo vastaukseni, mutta netti pätkäisi tietenkin lähetysvaiheessa, ja teksti hävisi jonnekin bittien hautuumaalle. Jottain pittäis tehrä.
Jahka frouva tuosta tulee kotiin, kiipeän katolle läppärin ja mdma -ohjelman kanssa kääntelemään antennia. Iso rojekti vaan, kun pitää vetää antennikaapeli katon läpi takaisin katolle, ja homman päätyttyä taas ujutella takaisin. Mutta ei auta, jotain on tehtävä.
Mikset hanki kiinteetä nettiliittymää? Toimisi varmaan huomattavasti nopeaamin ja vakaammin....
^ Arttula asuu jossain niin korvessa, ettei sinne ole kukaan mitään lankoja vetänyt. Hämähäkit korkeintaan. Etkä nyt siitä jo huomannut, että se tarvii kunnon maasturin päästäkseen kotiinsa ja sieltä pois?
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli