Voi ei, kohta minäkin joudun ostamaan sitä skobaani!TR8 kirjoitti:Tätä joutuu ostaa liianki usein..Marbo kirjoitti:Bensiiniä autoon

Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Voi ei, kohta minäkin joudun ostamaan sitä skobaani!TR8 kirjoitti:Tätä joutuu ostaa liianki usein..Marbo kirjoitti:Bensiiniä autoon
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Miksi ihmeessä? Eihän semmoset prutku-prutku menopelit kulje mihinkään.Kain kirjoitti:^ Nyt on jo aika siirtyä sähköiseen skobaan.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Niin, oli se kiva tankata mopoa aina sillä ~8:lla eurolla ni tankki saatiin melkein typötyhjästä piri pintaa.. Nyt menee se 80-90 euroa kun on auto..redhat kirjoitti:Eipä noi skootterit paljoa kuluta gasoliiniä. Autoon tankillinen 98:a maksaa melkein 90 euroa, skootteriin ei paljoa tankkiin mahdu.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
^ Rivo!tosikko kirjoitti:Piparia ostin yhdeltä naiselta, .. .
Eikös se ole nykyään ihan laissa kielletty?tosikko kirjoitti:Piparia ostin yhdeltä naiselta...
Viesti Kirjoittaja amanita »
Eivät kaikki tiedä kaikkia vertauskuvia...niinkö siis se entinen likkakin...KunkkuJ kirjoitti:Eikös se ole nykyään ihan laissa kielletty?tosikko kirjoitti:Piparia ostin yhdeltä naiselta...
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Ei kai nyt sentään, kun kyseli ko. liikeketjun etukorttiakin, kuvittelin olevani ihan laillisilla asioila.KunkkuJ kirjoitti:Eikös se ole nykyään ihan laissa kielletty?tosikko kirjoitti:Piparia ostin yhdeltä naiselta...
Olen melko varma, ettei tuollaista saa edes mainostaa netissä!tosikko kirjoitti: Mutta hyvää piparia sieltä saa.
Viesti Kirjoittaja jjari »
Saa tai ei niin mä taidan lähteä Kemijärvellä käymäänKunkkuJ kirjoitti:Olen melko varma, ettei tuollaista saa edes mainostaa netissä!tosikko kirjoitti: Mutta hyvää piparia sieltä saa.![]()
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
No ei ainakaan Amalta! Olen kokeillut hyvällä ja pa- äsh, antaa olla.ManiMicci kirjoitti:Höh siitä piparista mitään tarvitse maksaa. Ilmaiseksi saa kun kauniisti pyytää.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Eikä tartte edes pyytää. Tarjotin tuodaan nenän eteen.ManiMicci kirjoitti:Höh siitä piparista mitään tarvitse maksaa. Ilmaiseksi saa kun kauniisti pyytää.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Täysin samaa mieltä!KunkkuJ kirjoitti:^ Tuo nyt ainakin on rivoa, jos mikä!
Viesti Kirjoittaja Lionel Mandrake »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Onnittelut!Lionel Mandrake kirjoitti: Sai pitkä, synkkä toivioretki ThinkPadien maailmassa jäädä vihdoin taakse ja paluu Omenan luokse on tapahtunut.
Viesti Kirjoittaja the-Rane »
Viesti Kirjoittaja mette »