Espoossa ei varmaa tota kovempaa tartte ajaatuomaril kirjoitti:Menin tossa tunti sitten skoballa peräti 35 km/h. 8) 8) 8)

Viesti Kirjoittaja TR8 »
Espoossa ei varmaa tota kovempaa tartte ajaatuomaril kirjoitti:Menin tossa tunti sitten skoballa peräti 35 km/h. 8) 8) 8)
Viesti Kirjoittaja redhat »
Ei tarvitse Helsinki - Turku motarillakaan kun Espoolaiset tukkii sen joka ikinen päivä.TR8 kirjoitti:Espoossa ei varmaa tota kovempaa tartte ajaatuomaril kirjoitti:Menin tossa tunti sitten skoballa peräti 35 km/h. 8) 8) 8)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Et ole koskaan tainnut ajaa ihan Turkuun asti, tilaa piisaa Suur-Helsingin jälkeen kuin aavikolla, mikäli nyt sitten et ole ollut liikkeellä heinäkuisena perjantai-iltapäivänä.redhat kirjoitti:Ei tarvitse Helsinki - Turku motarillakaan kun Espoolaiset tukkii sen joka ikinen päivä.TR8 kirjoitti:Espoossa ei varmaa tota kovempaa tartte ajaatuomaril kirjoitti:Menin tossa tunti sitten skoballa peräti 35 km/h. 8) 8) 8)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kyllä tuo ketju erityisesti oli jaksamisen koetinkivi niin auttajalle kuin autettavallekin. Ratkaisukin ongelmaan syntyi pitkän väännön jälkeen. Kunnia sitkeälle autettavallekin! Tiedän että auttajamme on nuori, foorumin junioreita, sitä hienompaa on todeta auttamishalun määrä täällä muuallakin, sekä jo hankittu tietämys aiheesta!tuomaril kirjoitti:Ama-täti nimitti mut kuukauden Super-auttajaksi! 8) 8) 8)
Mulla on kuule aina romanssi menossa, mutta mitä ihmettä sinä minun romansseistani luulet tietäväsi?KunkkuJ kirjoitti:^ Sillä on nyt aikaa ajatella toisiakin, kun romanssi taitaa olla jäähyllä.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kiitän!amanita kirjoitti:tuomaril kirjoitti:Ama-täti nimitti mut kuukauden Super-auttajaksi! 8) 8) 8)Olet ehdottomasti nimityksesi ansainnut!
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Nyt oli kyllä kyse tuomarista, eikä sinusta. Sinun romanssit minä kyllä tiedän...amanita kirjoitti: Mulla on kuule aina romanssi menossa, mutta mitä ihmettä sinä minun romansseistani luulet tietäväsi?
Viesti Kirjoittaja iDock »
Minen tiiä muitten romansseista just mittään, mutta en halua jättää kuulijoille (?) väärää luulemusta, jotta tuo Kääpiäinen olis pätkääkään selvillä minun tunne-elämästäni, poissulkien ikuisen kiukun nähdessäni tuon äijänköpäkkeen aina ja aina vaan uudelleen edessäni känkyttämässä milloin mitäkin pöljää!KunkkuJ kirjoitti:Nyt oli kyllä kyse tuomarista, eikä sinusta. Sinun romanssit minä kyllä tiedän...amanita kirjoitti: Mulla on kuule aina romanssi menossa, mutta mitä ihmettä sinä minun romansseistani luulet tietäväsi?![]()
Viesti Kirjoittaja jjari »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Pomzzi kirjoitti:Illan CSI-jaksossa Bieber ammutaan
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Perhana, jakso onkin kaksiosainenPomzzi kirjoitti:Illan CSI-jaksossa Bieber ammutaan
No höhPomzzi kirjoitti:Perhana, jakso onkin kaksiosainenPomzzi kirjoitti:Illan CSI-jaksossa Bieber ammutaanno ensi viikolla sitten
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »