magezu kirjoitti:Mulla ei ole ollut koskaan ongelmia jailbreikin kanssa, tarvii vaan maltillisesti tunkea tavaraa puhelimeen.
Oikeestaan en JB:tä tarvi kuin pariin sovellukseen.
Tää on täysin totta. Ei kannata ahtaa puhelinta heti täyteen kaikkee mahollista mitä eteen sattuu, itsellänikin vain pari tweakkia helpottamaan puhelimen käyttöä ja lisäämään käyttömukavuutta
Tarttis vähän fiksumman apua kun on vähän uuno näiden vehkeiden kanssa. Eli..
Löytyy tuollainen Ipod Touch 4G 4.3.5 -firmiksellä johon pitäisi saada jailbreak. Oon ymmärtäny että untethered jailbreak ei onnistu kyseiselle firmikselle, joten pitäis palauttaa se aiempaan versioon. Ainakaan itse en ole sitä aikaisemmin jailbreikannu(käytettynä hankittu), joten ymmärtääkseni mulla ei pitäis olla mitään SHSH-blobseja, jotka ilmeisesti edellytetään siihen jos haluaa palauttaa podin aiempaan versioon.
Eli olen tullut siihen lopputulokseen että toimenpide on täysi mahdottomuus tällä hetkellä ainakin. Onko näin?
4.3.5-firmikselle löytyy tällä hetkellä vain tethered jailbreak. Tethered tarkoittaa sitä että joka kerta kun käynnistät iPodin sinun pitää käynnistää se tietokoneen kautta.
lartza kirjoitti:Sen verran mullekin selvisi mutta enkö pysty millään keinolla "päivittämään" mihinkään aikaisempaan firmikseen ilman noita SHSH -blobseja?
lartza kirjoitti:Sen verran mullekin selvisi mutta enkö pysty millään keinolla "päivittämään" mihinkään aikaisempaan firmikseen ilman noita SHSH -blobseja?
Elikkäs minulla on IPhone 3gs 4.3.5 firmis ja sen BB. Tietokoneessa XP . Cydiassa oli SHSH 4.2.1+ kun tein 4.3.5 tethered jailbreakin.
Eli puhelimessani on ennen ollut jailbreak mutta puhelin on "vahingossa" päivitetty uuteen firmikseen.
Pystynkö päivittämään puhelimen tuohon vanhaan firmikseen ja saamaan unlockin Ultrasn0wlta ?
"The early bird gets the worm, but the second mouce gets the cheese"
renesanssi kirjoitti:Elikkäs minulla on IPhone 3gs 4.3.5 firmis ja sen BB. Tietokoneessa XP . Cydiassa oli SHSH 4.2.1+ kun tein 4.3.5 tethered jailbreakin.
Eli puhelimessani on ennen ollut jailbreak mutta puhelin on "vahingossa" päivitetty uuteen firmikseen.
Pystynkö päivittämään puhelimen tuohon vanhaan firmikseen ja saamaan unlockin Ultrasn0wlta ?
renesanssi kirjoitti:Elikkäs minulla on IPhone 3gs 4.3.5 firmis ja sen BB. Tietokoneessa XP . Cydiassa oli SHSH 4.2.1+ kun tein 4.3.5 tethered jailbreakin.
Mitä meinaat tolla "sen BB"-kommentilla?
Tarkottaisko uusinta basebandia..?
Basebandia et pysty downgradee, eli vaihtoehtoina Gevey tai iPadin basebandi jos unlockia tarttet..
Itse nyt olen tapellut koko pääivän ton jailbreikkauksen kanssa, ja vieläkin tuloksetta. iphonen versio on 4.3.5..on koitettu redsn0wta, limeraa, redmontpieta..mikään ei tunnu toimivan
Perry kirjoitti:Itse nyt olen tapellut koko pääivän ton jailbreikkauksen kanssa, ja vieläkin tuloksetta. iphonen versio on 4.3.5..on koitettu redsn0wta, limeraa, redmontpieta..mikään ei tunnu toimivan
Perry kirjoitti:Itse nyt olen tapellut koko pääivän ton jailbreikkauksen kanssa, ja vieläkin tuloksetta. iphonen versio on 4.3.5..on koitettu redsn0wta, limeraa, redmontpieta..mikään ei tunnu toimivan
dasb00t kirjoitti:Onnistuuko uusimmasta iOS versiosta ja tuoreimmalla basebandila jailbreak ja unlock kaikille sim korteille? Pelkästään softalla siis.
dasb00t kirjoitti:Onnistuuko uusimmasta iOS versiosta ja tuoreimmalla basebandila jailbreak ja unlock kaikille sim korteille? Pelkästään softalla siis.
Mikä iPhone sulla on?
Ei vielä mitään, mutta jos kytkyllisenä nelosen ostaa, niin saako sen uusimmista softista vielä jailbreikattua ja unlockattua elisan simmille esim?
Mikä iPhone sulla on?
Ei vielä mitään, mutta jos kytkyllisenä nelosen ostaa, niin saako sen uusimmista softista vielä jailbreikattua ja unlockattua elisan simmille esim?
Perry kirjoitti:Mulla on PC ja luuri on iphone 4. kytky..ja siinä on nyt 4.3.5. ohjelma versio
Jos haluat Jailbreikkaa sen, niin tethered jailbreak onnistuu, eli ainakun puhelin sammuu, nii se pitää liittää tietokoneeseen ja käynnistää RedSn0win avulla.
Jailbreak onnistuu uusimalla RedSn0willa jonka voit lataa tuolta: