Hinnoittelusta esimerkkinä tuo Rio minkä latasin:freek kirjoitti:Joo kyllähän toi vuokraamona toimii jos valikoima on parempi kuin vaikka Voddlerissa. Mulla kotitetteri ihmisenä jää vaan kaikki leffat "hyllyyn" jos ei löydy 5.1 ääniä. Jo ihan periaatteesta.
Ostaminen on sen sijaan noilla hinnoilla melko kallista. Jos välttämättä haluaa maksaa extraa siitä että file on suoraan koneella niin mikäs siinä. Silti on vähän rahastamisen makua. Tiedostojen pitäisi olla halvempia kuin fyysisten levyjen.
iTunes musiikki menestyi juuri hinnan takia. Yksittäinen biisi 0.99€ ja koko 13 biisin levy 9.90€. Samalla hinnoittelulla kallein leffa saisi maksaa 9.90€ Valtaosa olisi alle sen.
Enemmän mua ja aika montaa muuta kiinnostaisi TV-Sarjojen vuokraus jenkkitahtiin. 2.99€/jakso samana iltana kun jakso on näytetty jenkeissä, niin mun eurot menis applelle. Tota skenaariota ei vaan tule tapahtumaan tällä vuosikymmenellä.
- iTunes 13.99€
- Raksilan Citymarket Oulu 16.99€ (dvd)
- Play.com 16.49€ (dvd)
Eli edullisin on tässä tapauksessa iTunes. Tosin oma kokemus oli pettymys, kun kuva ei ollut mielestäni edes dvd-tasoa. Onneksi sain rahat takaisin.