Puhelin aukeaa siis sillä kuviolla nykyyän, niin kuin Android siis? Eikä ole edes sitä vetoa sitä ennen pelkkä kuvio ja sillä selvä. Ja trolliko? Millä perustein? Toki olen trollannut mutta olen kyl 17 ihan ja tos oli toi pieni teksti "Ettei oo vaa ikää ehkä." Että eiks luottokortiin tarvi olla 18? Kyllä.
Enkä tuhlaa rahojani ES ja muuhun kuraan.
arttula kirjoitti:E-W kirjoitti:Alkaa jo haiskahtaa trollilta. Tosin olen aikaisemminkin erehtynyt.
Kyllä tuo ihan tosissaan tuntuu olevan. "Kaikki mulle nyt heti" -junnu...
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Taidan olla ainoa "junnuista" täällä ketä on oikeasti maksanut itse kesätöillä tienaamilla rahoilla puhelimen?
TR8 kirjoitti:
Dreamboardikin vois toimii iOS 4.1:ssä (ei ole testattu) ja sen mukana tulee teemaa jolla saat iPhonesta HTC:n näköisen.
Ei toiminut ainakaan se mitä ekana testasin. Ja nyt kun puhuin tosta niin NYT joudun kai lataamaan jonkun "laittoman" sourcen mistä saan tuon.
arttula kirjoitti:
On, jätä lataamatta.
Onko sinulla autoa ? Eikö ole ? No, voithan käydä sitten tuolla perustelulla ottamassa minkä tahansa auton kadun varresta, koska satut semmoista tarvitsemaan.
Hiphei, kylläpä sivalsit, "On, jätä lataamatta". En tiedä etkö oikeasti lukenut vai yritätkö vain tehdä tästä jotenkin koomista?
No ehkä mä en kuitenkaan varastais autoa tai lataa tähän puhelimeen edes mitään angry birdsiä laittomasti.
Itseasiassa kytkin tänään iTunes tiliini "click and buy"-tilin mihin laitoin rahaa muutaman Angry Birdsin ja GeoCachingin lataamiseen. Päivityksiä ja 100% toimimista varten. Ootteko nyt tyytyväisiä? En päivänkakkara oo mikää autovaras.