Mahdollisesti nykyiset psilosybiinin väärinkäyttäjät ovat jo valmiiksi "hörhöjä", eli heidän "hörhöytensä" ei välttämättä johdu psilosybiinistä.arttula kirjoitti:Hmmm... Et vissiin ole koskaan nähnyt yhtään psilotsybiiniä vetänyttä ?Thoth kirjoitti:
http://psychcentral.com/news/2011/10/01 ... 29977.htmlEivät ole kovin mukavia asiakkaita välttämättä - avoimmuudestaan huolimatta.
Mitä teit juuri äsken?
-
Thoth
Re: Mitä teit juuri äsken?
Viesti Kirjoittaja Thoth »
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
Näinkin voi olla. Mutta yleensä nuo hörhöt ovat aamulla vähemmän hörhöjä, kun aineen vaikutus on päättynyt.Thoth kirjoitti:Mahdollisesti nykyiset psilosybiinin väärinkäyttäjät ovat jo valmiiksi "hörhöjä", eli heidän "hörhöytensä" ei välttämättä johdu psilosybiinistä.arttula kirjoitti:Hmmm... Et vissiin ole koskaan nähnyt yhtään psilotsybiiniä vetänyttä ?Thoth kirjoitti:
http://psychcentral.com/news/2011/10/01 ... 29977.htmlEivät ole kovin mukavia asiakkaita välttämättä - avoimmuudestaan huolimatta.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
tuomaril kirjoitti:En minä osaa.arttula kirjoitti:Mutta veikkaanpa, että jokainen nykynuori osaa nimetä ainakin yhden diilerin.Kain kirjoitti:^ Nyt olisi hyvä aika vähentää tuota Subutexin käyttöä.![]()
Olet erilainen, syrjäytynyt nuori.
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
En ole todellakaan syrjäytynyt! On mulla paljon kavereita mutta minä ja kaverinit emme kuulu tähän "ryyppäys"-porukkaan.KunkkuJ kirjoitti:tuomaril kirjoitti:En minä osaa.arttula kirjoitti:Mutta veikkaanpa, että jokainen nykynuori osaa nimetä ainakin yhden diilerin.Kain kirjoitti:^ Nyt olisi hyvä aika vähentää tuota Subutexin käyttöä.![]()
Olet erilainen, syrjäytynyt nuori.
-
Thoth
Ehkä et ollut samalla "frekvenssillä".arttula kirjoitti: Näinkin voi olla. Mutta yleensä nuo hörhöt ovat aamulla vähemmän hörhöjä, kun aineen vaikutus on päättynyt.
Opiskeluaikoina tulivat nuo psilosybiininkin vaikutukset tutuiksi. Enempää en uskalla tässä kertoa.
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
En ilmeisesti sitten ollut...Thoth kirjoitti:Ehkä et ollut samalla "frekvenssillä".arttula kirjoitti: Näinkin voi olla. Mutta yleensä nuo hörhöt ovat aamulla vähemmän hörhöjä, kun aineen vaikutus on päättynyt.![]()
Opiskeluaikoina tulivat nuo psilosybiininkin vaikutukset tutuiksi. Enempää en uskalla tässä kertoa.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
TR8
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Ootas vaan kun ne ekat humalat juot..tuomaril kirjoitti:En ole todellakaan syrjäytynyt! On mulla paljon kavereita mutta minä ja kaverinit emme kuulu tähän "ryyppäys"-porukkaan.
-
tuomaril
En aio ikinä juoda alkoholia. Saattaa kuulostaa vähän siltä että "sanon vaan", mutta yritän pitää tuosta kiinni eläkepäiviin saakka.TR8 kirjoitti:Ootas vaan kun ne ekat humalat juot..tuomaril kirjoitti:En ole todellakaan syrjäytynyt! On mulla paljon kavereita mutta minä ja kaverinit emme kuulu tähän "ryyppäys"-porukkaan.
-
TR8
Viesti Kirjoittaja TR8 »
No kaikki elävät kuten haluavattuomaril kirjoitti:En aio ikinä juoda alkoholia. Saattaa kuulostaa vähän siltä että "sanon vaan", mutta yritän pitää tuosta kiinni eläkepäiviin saakka.TR8 kirjoitti:Ootas vaan kun ne ekat humalat juot..tuomaril kirjoitti:En ole todellakaan syrjäytynyt! On mulla paljon kavereita mutta minä ja kaverinit emme kuulu tähän "ryyppäys"-porukkaan.
-
tuomaril
En minäkään sitä pahana pidä mutta en silti ymmärrä että mitä järkeä on juoda "myrkkyä" ja vieläpä maksaa siitä.....TR8 kirjoitti:No kaikki elävät kuten haluavattuomaril kirjoitti:En aio ikinä juoda alkoholia. Saattaa kuulostaa vähän siltä että "sanon vaan", mutta yritän pitää tuosta kiinni eläkepäiviin saakka.TR8 kirjoitti:Ootas vaan kun ne ekat humalat juot..tuomaril kirjoitti:En ole todellakaan syrjäytynyt! On mulla paljon kavereita mutta minä ja kaverinit emme kuulu tähän "ryyppäys"-porukkaan.itse en pidä pientä juhlimista pahana silloin tällöin
ja muistan vieläki ne ensimmäiset kerrat, fiilis oli kyllä hieno
-
Thoth
En halua mitenkään huokutella sinua juomaan tai mitään sellaista. Mutta ei se pelkästään myrkkyä ole, parhaimmillaan (jos mukaan otetaan naiset ja musiikki), se on lähellä ekstaasia.tuomaril kirjoitti: En minäkään sitä pahana pidä mutta en silti ymmärrä että mitä järkeä on juoda "myrkkyä" ja vieläpä maksaa siitä.....
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
Saaneen nauraa.tuomaril kirjoitti: En aio ikinä juoda alkoholia. Saattaa kuulostaa vähän siltä että "sanon vaan", mutta yritän pitää tuosta kiinni eläkepäiviin saakka.
-
tuomaril
Miksi? Tuskin olen ainoa tässä maailmassa? Sana "Absolutisti" tuotti aika paljon tuloksia Googlessa.Kain kirjoitti:Saaneen nauraa.tuomaril kirjoitti: En aio ikinä juoda alkoholia. Saattaa kuulostaa vähän siltä että "sanon vaan", mutta yritän pitää tuosta kiinni eläkepäiviin saakka.
-
ZeiEizh
-
mercury
Viesti Kirjoittaja mercury »
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
Korvaa ratsastus kotirodeolla!mercury kirjoitti:Tutkin netistä nykyaikaisen viisiottelun sisältöä. Tuskin tulee laitettua koskaan tavoitteeksi, kun rataesteratsatus on pikkasen kovempi homma aloittaa, mutta jospa joskus kokeilis 4-otteluksi typistettynä.
-
Lare
Et ole mode-ainesta.tuomaril kirjoitti:En aio ikinä juoda alkoholia. Saattaa kuulostaa vähän siltä että "sanon vaan", mutta yritän pitää tuosta kiinni eläkepäiviin saakka.
-
tuomaril
Miten niin?Lare kirjoitti:Et ole mode-ainesta.tuomaril kirjoitti:En aio ikinä juoda alkoholia. Saattaa kuulostaa vähän siltä että "sanon vaan", mutta yritän pitää tuosta kiinni eläkepäiviin saakka.
Hyvä mode musta voisi tulla!
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
Lare
Voisi muuten mutta Pe iltana tulee olla nenän punainen ja La aamuna naaman olla valkoinen. Eräänlaista rasismia...tuomaril kirjoitti:Miten niin?![]()
Hyvä mode musta voisi tulla!
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
Lähinnä nauratti tuo "En koskaan."tuomaril kirjoitti:Miksi? Tuskin olen ainoa tässä maailmassa? Sana "Absolutisti" tuotti aika paljon tuloksia Googlessa.Kain kirjoitti:Saaneen nauraa.tuomaril kirjoitti: En aio ikinä juoda alkoholia. Saattaa kuulostaa vähän siltä että "sanon vaan", mutta yritän pitää tuosta kiinni eläkepäiviin saakka.
-
KunkkuJ
Tässä on se ainoa syy, miksi minua ei ole toistaiseksi hyväksytty modeksi. Yksikään mode ei ole kuulema vielä pystynyt hoitamaan tehtäväänsä selvin päin.Lare kirjoitti:Voisi muuten mutta Pe iltana tulee olla nenän punainen ja La aamuna naaman olla valkoinen. Eräänlaista rasismia...
-
Lare
Se moderaattorikunta on eräänlainen sateenkaarihallitus. Erään kriteerin täytät: Kielesi on ruskea.KunkkuJ kirjoitti:Tässä on se ainoa syy, miksi minua ei ole toistaiseksi hyväksytty modeksi. Yksikään mode ei ole kuulema vielä pystynyt hoitamaan tehtäväänsä selvin päin.
-
KunkkuJ
Lare kirjoitti: Erään kriteerin täytät: Kielesi on ruskea.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka