Mercury päissään?mercury kirjoitti:Kirjoitan Homppuun
Aivotonta runoutta
Hieman päissäni
Minä oon ja mikastus
runous kuol' just
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mercury päissään?mercury kirjoitti:Kirjoitan Homppuun
Aivotonta runoutta
Hieman päissäni
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Ilman runoaKain kirjoitti:Tuulta ja Sadetta.
Keskipäivän aurinko,
ei tiennyt mihin leikkiin meni,
Aamulla tullessaan.
E: Ei kait täällä olis mitään runoketjua?
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Eiiei.Kain kirjoitti:^ Siksikö krapulaa kutsutaan nykyään?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Harvemmin noin päinTauvo kirjoitti:Vietän siestaa kesken työpäivän. Tulin käymään kotona. Syön vähän särkylääkettä ja kun olo on riittävän pehmeä aion lähteä ostamaan itselleni uuden vyön. Lempivyöni on tullut tullut liian suureksi.
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Itse raahautuisin ravintolavaunuun vaikka pakolla. Siellä saa nettiä, olutta ja piparia.tosikko kirjoitti:Junailen, ja kiroan kämäistä verkkoa ja siitä aiheutuvaa tuskaa surffailuun. Ravintolavaunuun matkaa kuusi vaunua, en jaksa lähteä sinne saakka.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ainakin matkalla Helsinki-Kouvola on ollut. En tiedä sitten yleisemmin.KunkkuJ kirjoitti:Onko junien ravintolavaunuissa nykyään nettiyhteys?
No joo, mulla on itseasiassa nytkin jo olutta ja piparia (ja pistaasipähkinöitä), ainoastaan tämä verkko hieman tökkii. En jaksa moisen vuoksi raahautua muiden kuolevaisten pariin, saattaisi pian joutua jonkun turilaan viereen istumaan. Siis se siellä ravintolavaunussa jo nyt oleva.Thoth kirjoitti:Itse raahautuisin ravintolavaunuun vaikka pakolla. Siellä saa nettiä, olutta ja piparia.tosikko kirjoitti:Junailen, ja kiroan kämäistä verkkoa ja siitä aiheutuvaa tuskaa surffailuun. Ravintolavaunuun matkaa kuusi vaunua, en jaksa lähteä sinne saakka.
Juu tuolla kävinkin jo kurkkimassa ennen matkaa, ja totesin että valitettavasti ei koske kaikkia junia. Esim. tämä jossa nyt olen ei kuulu ko. palvelun piikkiin, prkl. No eipä tässä muutenkaan kovin hyvät kyydit ole.Thoth kirjoitti:Tuolla on jotain tietoa VR:n nettiyhteyksistä:
http://www.vr.fi/fi/index/palvelut/palv ... erkko.html
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja the-Rane »