Joo se. Mut paremmin tuntunu pelittävän ku aikasempi et tommoset parit viat mitä Mission Controllissa oli niin häipy mulla ainaki.aritko kirjoitti:Dev julkaisu? Vai jotain muuta?darkgnome kirjoitti:10.7.2 korjas vähä mut suosittelen tosiaan venaan ton 10.7.3
Leijonaa koskevat kysymykset
Mac OS X, Boot Camp ja virtualisointi
-
Re: Leijonaa koskevat kysymykset
Viesti Kirjoittaja darkgnome »
-
Viesti Kirjoittaja Fakap »
Pyöritän nyt neljättä päivää Logicia Lionilla ja kaikki näyttää toimivan hämmästyttävän hyvin. Mainstagea en ole kokeillut.Fantomx kirjoitti:Kertoisiko joku, toimiiko Logic studio 9 moitteettomasti Lionissa. Lähinnä kiinnostaa mainstagen stabiilisuus. Kiitos!
16" M1 Pro, iPhone XS, iPad Pro
-
Viesti Kirjoittaja ooet »
Lionin uudessa selainominaisuudessa, jossa pyyhkäisemällä siirryttäessä edelliselle/seuraavalle sivulle, sivu päivittää aina itsensä. Onko tätä automaattista refressiä saada pois päältä?
Viimeksi muokannut ooet, 29.9.2011 klo 20.54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Fakap »
Ei sen kai pitäisi? Olen huomannut joillain harvoilla sivuilla käyvän näin, mutta ei yleensä. Ei esim. Hompussa.ooet kirjoitti:Lionin uudessa selainominaisuudessa, jossa pyyhkäisemällä siirryttäessä edelliselle/seuraavalle sivulle, sivu päivittää aina itsensä. Onko tätä automaattista refressiä saada pois päältä?
16" M1 Pro, iPhone XS, iPad Pro
-
Viesti Kirjoittaja k@ke »
Tämä on itseänikin alkanut ärsyttämään. En ole osannut ajatellakaan, että automaattisen päivityksen saisi pois päältä. Olisihan se hienoa, jos tuohon voisi vaikuttaa.ooet kirjoitti:Lionin uudessa selainominaisuudessa, jossa pyyhkäisemällä siirryttäessä edelliselle/seuraavalle sivulle, sivu päivittää aina itsensä. Onko tätä automaattista refressiä saada pois päältä?
iPhone | Apple Watch | iPad | Macbook Pro | Airpods
-
Viesti Kirjoittaja kurkinen »
k@ke kirjoitti:Tämä on itseänikin alkanut ärsyttämään. En ole osannut ajatellakaan, että automaattisen päivityksen saisi pois päältä. Olisihan se hienoa, jos tuohon voisi vaikuttaa.ooet kirjoitti:Lionin uudessa selainominaisuudessa, jossa pyyhkäisemällä siirryttäessä edelliselle/seuraavalle sivulle, sivu päivittää aina itsensä. Onko tätä automaattista refressiä saada pois päältä?
Minulla sivu ei nimenomaan päivity, jos tulen sweepilla takaisin. Esim. Hopeisessa omenassa joudun erikseen reloadaamaan Uudet viestit -sivua erikseen, kun olen käynyt lukemassa jotain viestejä nähdäkseni mitkä ovat vielä lukematta. Haluaisin että reloadaa ainakin tässä tapauksessa.
-
Viesti Kirjoittaja k@ke »
Kokeiles vaikka iltalehden sivuja. Vieritä pääsivua alas päin, avaa joku uutinen ja palaa pyyhkäisyllä taakse päin, kyllä pojat ruksuttaa ennen ku voi vierittää pääsivua taas alas/ylös päin.kurkinen kirjoitti:k@ke kirjoitti:Tämä on itseänikin alkanut ärsyttämään. En ole osannut ajatellakaan, että automaattisen päivityksen saisi pois päältä. Olisihan se hienoa, jos tuohon voisi vaikuttaa.ooet kirjoitti:Lionin uudessa selainominaisuudessa, jossa pyyhkäisemällä siirryttäessä edelliselle/seuraavalle sivulle, sivu päivittää aina itsensä. Onko tätä automaattista refressiä saada pois päältä?
Minulla sivu ei nimenomaan päivity, jos tulen sweepilla takaisin. Esim. Hopeisessa omenassa joudun erikseen reloadaamaan Uudet viestit -sivua erikseen, kun olen käynyt lukemassa jotain viestejä nähdäkseni mitkä ovat vielä lukematta. Haluaisin että reloadaa ainakin tässä tapauksessa.
Viimeksi muokannut k@ke, 30.9.2011 klo 12.25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPhone | Apple Watch | iPad | Macbook Pro | Airpods
-
Viesti Kirjoittaja Lionel Mandrake »
Mikähän mahtaa olla minulla ongelmana, kun avainnippu jatkuvasti kyselee salasanaa Mailia varten? Olen säätänyt avainnipusta suoraan sen salasanan jo täysin vapaaksi, mutta eipä tuonut onnea.
Alkaa hiljalleen syömään jatkuvat kyselyt.
EDIT: Näköjään Avainnippu menee jatkuvasti kiinni. Olen yrittänyt korjata levyn oikeudet ja käyttää Avainnipun ensiapua.
Alkaa hiljalleen syömään jatkuvat kyselyt.
EDIT: Näköjään Avainnippu menee jatkuvasti kiinni. Olen yrittänyt korjata levyn oikeudet ja käyttää Avainnipun ensiapua.
Viimeksi muokannut Lionel Mandrake, 2.10.2011 klo 12.44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Jaa, sama ongelma kun aikonaan Snow Leopardissa.
Spotlight indeksoi ittensä turhan tiuhaan tahtiin.
Mitä on tehtävissä?
E: Ja indeksoinnin aikana jokin vie kiintolevytilaa koko ajan.
Spotlight indeksoi ittensä turhan tiuhaan tahtiin.
Mitä on tehtävissä?
E: Ja indeksoinnin aikana jokin vie kiintolevytilaa koko ajan.
Viimeksi muokannut Kain, 3.10.2011 klo 1.56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos ihmiset saisivat sateenkaaren eläintarhaan, niin he tekisivät sen.
-
Viesti Kirjoittaja Kahvikatti »
Olen vähän pantannut Lionin hankkimista, kuin aiemmin Snow Leopardinkin. Jokos se Lion kannattaisi ostaa, onko jo tarpeeksi bugiton?
Toinen asia on että vaatiiko Lion sen Magic TrackPadin? Minä kun olen niin naimisissa hiiren kanssa ja on tullut sijoitettua Logitech Performance MX -hiireen pienen pieni "omaisuus"... Ja toimiiko tuo hiiri ja myös mun näppis kun on sekin Logitech'n (Mac-malli)?
Kiinnostaisi kyllä Lion ja toki myös Magic TrackPad, vaikka olen epävarma tulenko sen kanssa sinuiksi...
Vielä tuli mieleen että olisiko Lionissa mahdollisesti mitään asetusta, että ikkuna(t) aukeaisi aina saman kokoisena (ja muotoisena)? Tämä olisi joissain tilanteissa näppärä ominaisuus.
Toinen asia on että vaatiiko Lion sen Magic TrackPadin? Minä kun olen niin naimisissa hiiren kanssa ja on tullut sijoitettua Logitech Performance MX -hiireen pienen pieni "omaisuus"... Ja toimiiko tuo hiiri ja myös mun näppis kun on sekin Logitech'n (Mac-malli)?
Kiinnostaisi kyllä Lion ja toki myös Magic TrackPad, vaikka olen epävarma tulenko sen kanssa sinuiksi...
Vielä tuli mieleen että olisiko Lionissa mahdollisesti mitään asetusta, että ikkuna(t) aukeaisi aina saman kokoisena (ja muotoisena)? Tämä olisi joissain tilanteissa näppärä ominaisuus.
Viimeksi muokannut Kahvikatti, 3.10.2011 klo 5.06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
iMac (5K 27" 2017) 4,2 GHz Intel Core i7, 64 Gt 2400 MHz DDR4, macOS Mojave v. 10.14.6 - iPad-2 - iPhone SE, iPhone SX 512 Gt.
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka