Aivan, jotenkin on sellainen kiintiö täynnä ja toisessa threadissakin yrittänyt selittää omaa tuntemusta, että vaikka olisi kuinka hieno uus iPhone vaikka isommalla näytöllä niin ei ehkä sekään niin olisi wow, en tiedä mitä tekee sillä isommalla näytöllä kun ei ole kuin ne samat kuvakkeet paikallaan, juuri siinä missä ne aiemmassakin iPhonessa oli. Apple heittää pallon kokonaan kehittäjille, ne vastaa sisällöstä kokonaan, mutta tietysti tiukat on rajoitukset. Tietysti softatarjonta on iOS:lla kyllä kattava.imasan kirjoitti:Softapuolella olen odottanut Applen antavan pikkuhiljaa edes hieman enemmän mahdollisuuksia personointiin. Pelkkä taustakuvan vaihto ei minulle enää riitä, en halua että niinkin henkilökohtainen vekotin kuin puhelin näyttää samalta kuin 100:lla miljoonalla muulla. Jos IOSia vertaa vaikka HTC Sensationin käyttöliittymään, niin onhan ne kuin eri vuosikymmeniltä, eikä todellakaan Applen hyväksi. Molemmissa on toki puolensa.
Myös Applen iänikuinen hehkutus uusimmasta ja parhaasta puhelimesta ja tekniikasta alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään, varsinkin kun kilpailijoilla on vähintäänkin yhtä hyviä laitteita saatavilla paljon aikaisemmin.
Minä annan nyt muille valmistajille mahdollisuuden monen hyvän iphone-vuoden jälkeen, saa nähdä onko virhe. Ainahan voi palata takaisinEi puhelimet ole kuitenkaan maailman vakavimpia tai tärkeimpiä asioita.
Mielestäni iPhone 4s on sillä tasolla kuten muilakin valmistajilla, että alkaa oikeasti tuo OS ja UI vaikuttamaan.