Eikös tää oo laitonta? Eihän tota GM versioo saa laillisesti ilman Developer tunnuksia, vai oonko nyt ihan ulapalla?MasBe kirjoitti:Huoh.... suosittelen edelleenkin tätä viestiketjun lukemista vaikka pari viestiä ennen aikaisempaa kysymystäsi oli linkki http://XXXXXXXXthomas-96 kirjoitti:sitä GM versiota tarkotimkin et jos sen haluis mistä sen itunes betan saa ladattua?
Saattaa hieman tökkiä, mutta sieltähän tuo näyttäisi löytyvän
iOS 5 - ennakko-odotukset ja beta-vaihe
-
TR8
Re: iOS 5
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Syy: Laiton linkki poistettu
-
Henkali
Viesti Kirjoittaja Henkali »
-
Legge
Viesti Kirjoittaja Legge »
Niin no, sen takia niitä ei ole ennen täällä levitelty...nyt näköjään levitellään.TR8 kirjoitti:Eikös tää oo laitonta? Eihän tota GM versioo saa laillisesti ilman Developer tunnuksia, vai oonko nyt ihan ulapalla?
Pääset, tämä ei ole beta vaan GM. GM:n versio on yleensä ollut sama kuin varsinaisen version, mutta jos ei ole, niin uudempi pukkautuu luuriin normaalisti julkaisupäivänä. iTunesin varsinaisen version voit joutua lataamaan manuaalisesti Applen sivuilta sen ilmestyessä, koska automaattipäivityksellä menee yleensä sormi suuhun betan versiotiedoista.Henkali kirjoitti:Jos asennan IOS5:n ja iTunesin betan, niin pääsenkö tuotantoversioiden pariin niiden ilmestyessä, vai tuleeko laitteeseen jatkossakin beta-versioita? Lioniin nyt varmasti Applen sivulta löytyy iTunes, mutta tuon iPhonen osalta mietityttää.
-
MusicDoesMatter
Viesti Kirjoittaja MusicDoesMatter »
Ootko syntynyt -96?thomas-96 kirjoitti:sitä GM versiota tarkotimkin et jos sen haluis mistä sen itunes betan saa ladattua?
Mac Mini mid 2011 Core i5 2,5GHz, 8GB DDR3, 60GB Kingston SSDNow V+200, OS X 10.9
MacBook Air mid 2012 13", 4GB DDR3, 128 GB SSD, OS X 10.9
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Minä olen!MusicDoesMatter kirjoitti:Ootko syntynyt -96?thomas-96 kirjoitti:sitä GM versiota tarkotimkin et jos sen haluis mistä sen itunes betan saa ladattua?
Anteeksi offtopic.
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ei levitellä enää ja muutama viesti jouti roskikseen. Hompussa ei levitellä laittomia tai piraattisivujen linkkejä!Legge kirjoitti:Niin no, sen takia niitä ei ole ennen täällä levitelty...nyt näköjään levitellään.TR8 kirjoitti:Eikös tää oo laitonta? Eihän tota GM versioo saa laillisesti ilman Developer tunnuksia, vai oonko nyt ihan ulapalla?
Muistakaahan se ilmoitusnappula, sillä saa moden nopeasti paikalle, mikäli viesteissä on jotain huomauttamista.
-
thomas-96
Viesti Kirjoittaja thomas-96 »
tuomaril kirjoitti:Minä olen!MusicDoesMatter kirjoitti:Ootko syntynyt -96?thomas-96 kirjoitti:sitä GM versiota tarkotimkin et jos sen haluis mistä sen itunes betan saa ladattua?![]()
Anteeksi offtopic.
Juu oon 96
-
MasBe
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Juu mun moka, en ajatellut pidemmälle, kun kattelin Amanitan (?) vaan vilkuilleen linkkiä, notta olisi sitten ok....Anniel kirjoitti:Ei levitellä enää ja muutama viesti jouti roskikseen. Hompussa ei levitellä laittomia tai piraattisivujen linkkejä!Legge kirjoitti:Niin no, sen takia niitä ei ole ennen täällä levitelty...nyt näköjään levitellään.TR8 kirjoitti:Eikös tää oo laitonta? Eihän tota GM versioo saa laillisesti ilman Developer tunnuksia, vai oonko nyt ihan ulapalla?
Muistakaahan se ilmoitusnappula, sillä saa moden nopeasti paikalle, mikäli viesteissä on jotain huomauttamista.
I get my coat...
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
MasBe
Viesti Kirjoittaja MasBe »
12.10Toivo1 kirjoitti:Moi
Tätä on saatettu jo kysyä tässä threadissa mutta laiskuuttani en jaksanut kahlata läpi joka kirjoitusta. Milloinka luulette, että ios5 voi ladata iphone4:seen?
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
Toivo1
Viesti Kirjoittaja Toivo1 »
Kiitoksia!MasBe kirjoitti:12.10Toivo1 kirjoitti:Moi
Tätä on saatettu jo kysyä tässä threadissa mutta laiskuuttani en jaksanut kahlata läpi joka kirjoitusta. Milloinka luulette, että ios5 voi ladata iphone4:seen?
-
Virgo
Viesti Kirjoittaja Virgo »
Eikö varmuuskopion palautus auta? Kai asensit tuon restorella (ei päivityksenä) ja sitten palautit varmuuskopion takaisin?wiggin kirjoitti:Mulla hävitti viitoseen päivitys kaikki kuvat ja videot. Saaliina ne jotenkin tongittua vanhasta backupista?
Sanapeli iPhoneen: http://uusitupa.org/projects/lost-words
Ajopäiväkirja iPhoneen: http://uusitupa.org/projects/drive-journal
-
The96
Viesti Kirjoittaja The96 »
Tadaa!thomas-96 kirjoitti:tuomaril kirjoitti:Minä olen!MusicDoesMatter kirjoitti:Ootko syntynyt -96?thomas-96 kirjoitti:sitä GM versiota tarkotimkin et jos sen haluis mistä sen itunes betan saa ladattua?![]()
Anteeksi offtopic.
Juu oon 96
-
wiggin
Viesti Kirjoittaja wiggin »
Kyllä kai? Taisi pitää pitää jotain nappulaa pohjassa että pääsi valitsemaan oikean fileen. Kaikki muu tuntui palautuvan paitsi kuvat ja musat.Virgo kirjoitti:Eikö varmuuskopion palautus auta? Kai asensit tuon restorella (ei päivityksenä) ja sitten palautit varmuuskopion takaisin?wiggin kirjoitti:Mulla hävitti viitoseen päivitys kaikki kuvat ja videot. Saaliina ne jotenkin tongittua vanhasta backupista?
-
Virgo
Viesti Kirjoittaja Virgo »
Kameran rullan kuvat pitäisi palautua varmuuskopiosta, musiikit ja mahdolliset muut kuvat pitää synkata uudestaan. Joten tarkista, että iTunesissa on ruksit oikeissa synkrointikohdissa.wiggin kirjoitti:Kyllä kai? Taisi pitää pitää jotain nappulaa pohjassa että pääsi valitsemaan oikean fileen. Kaikki muu tuntui palautuvan paitsi kuvat ja musat.Virgo kirjoitti:Eikö varmuuskopion palautus auta? Kai asensit tuon restorella (ei päivityksenä) ja sitten palautit varmuuskopion takaisin?wiggin kirjoitti:Mulla hävitti viitoseen päivitys kaikki kuvat ja videot. Saaliina ne jotenkin tongittua vanhasta backupista?
Sanapeli iPhoneen: http://uusitupa.org/projects/lost-words
Ajopäiväkirja iPhoneen: http://uusitupa.org/projects/drive-journal
-
wiggin
Viesti Kirjoittaja wiggin »
Toisella kierroksella kuvatkin palautui muiden mukana.Virgo kirjoitti:Kameran rullan kuvat pitäisi palautua varmuuskopiosta, musiikit ja mahdolliset muut kuvat pitää synkata uudestaan. Joten tarkista, että iTunesissa on ruksit oikeissa synkrointikohdissa.wiggin kirjoitti:Kyllä kai? Taisi pitää pitää jotain nappulaa pohjassa että pääsi valitsemaan oikean fileen. Kaikki muu tuntui palautuvan paitsi kuvat ja musat.Virgo kirjoitti:Eikö varmuuskopion palautus auta? Kai asensit tuon restorella (ei päivityksenä) ja sitten palautit varmuuskopion takaisin?wiggin kirjoitti:Mulla hävitti viitoseen päivitys kaikki kuvat ja videot. Saaliina ne jotenkin tongittua vanhasta backupista?
-
Henkali
Viesti Kirjoittaja Henkali »
"Synkronointi jatkuu, kun "[tietokoneen nimi]" on käytettävissä."
Olen koittanut käynnistää sekä konetta että puhelinta uusiksi ja tuo näyttää samalta, oli puhelin sitten töpselin perässä tai ei.
edit: Enpäs ollut huomannut ruksata tuon sallmista päälle
-
tuomas92
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Edit: hihkuin liian aikaisin tuosta Notification Centeristä… kenelläkään muulla sellaista että vaikka on valittuna Sort Apps Manually, niin joka kerta kun menee asetuksiin niin se itse asetettu järjestys on hävinnyt ja ohjelmat sekoittuneet?
Edit 2: koska iPadilla ei tapahtunut tätä, ajattelin että se on varmaankin tilapäinen bugi. Käynnistin iPhonen uudestaan ja toden totta, haluamani järjestys säilyy nyt.
-
Eqi
Viesti Kirjoittaja Eqi »
Kyllä täällä on sama vika. Olin juuri kokouksessa enkä päässytkään nettiin, oli vähän nihkeääsahkari kirjoitti:Gm asennuksen jälkeen internetjako hävisi näkyvistä, onko muilla käynyt näin?
Settings -> Network -> Cellular Data Network alta löytyy kyllä kohta Internet Tethering mutta eipä muuta.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka