Kun sitte liitin sen koneeseen ja koitin laittaa jonkun kappaleen soimaan niin siihen kappaleen eteen tulee vaan huutomerkki. Mulla oli niitä biisejä n. 1400 ja nyt iTunes suostuu soittamaan vaan 909? Mihin ne muut on kadonnut!? Synkronoin ja tein vaikka mitä mutta ei auttanut!
Ennenkin on käynyt noin, mut nyt en pysty enää ees lisäämään biisejä tai poistamaan niitä. Kun yleensä siinä kappaleen edessä on semmonen musta ruksin paikka, niin nyt se näkyy mulla harmaana.
Viimeks kun kävi tolla tavalla että biisin eteen tulee huutomerkki eikä soita kappaleita niin jouduin poistamaan kaikki biisit yksitellen ja sitte lisäämään uudestaan. Sen jälkeen toiminut ihan moitteettomasti tähän asti. Eikä iPodissa pitäis mitään vikaa olla, toiminut ihan loistavasti! Mulla on Aspiren miniläppäri käytössä ja siinä Windows XP. Ne kaikki "kadonneetkin" kappaleet kyllä löytyy tästä koneesta.
Jos jollain mua viisaammalla on jotain vinkkejä niin oisin TODELLA kiitollinen, oon ihan hukassa kun ei pysty kuuntelemaan mitään musaa!