Asetuksissa internet-jaon yhteysosoite näkyy, mutta mistään sitä ei näytä saavan päälle.sahkari kirjoitti:Gm asennuksen jälkeen internetjako hävisi näkyvistä, onko muilla käynyt näin?
EDIT : Nollaamalla verkkoasetukset sen saa takaisin
Viesti Kirjoittaja pmalm »
Asetuksissa internet-jaon yhteysosoite näkyy, mutta mistään sitä ei näytä saavan päälle.sahkari kirjoitti:Gm asennuksen jälkeen internetjako hävisi näkyvistä, onko muilla käynyt näin?
Viesti Kirjoittaja Wurthur »
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
iCloudin kautta synkronoituu kaikkiin iOS-laitteisiin joissa on sama iCloud-tili ja iMessage päällä.Wurthur kirjoitti:Mites toi iMessage oikein toimii? Ei jostain syystä pysty asetuksiin laittamaan me.com sähköpostiosoitetta. Jos saan tekstiviestin niin tuleeko viesti niin ipadiin kuin iphoneen?
Miksiköhän toi herjaa että "sähköpostiosoitetta ei voida vahvistaa, koska se on jo käytössä" kun yritän laittaa iCloud tunnuksia asetuksiin?tuomas92 kirjoitti:iCloudin kautta synkronoituu kaikkiin iOS-laitteisiin joissa on sama iCloud-tili ja iMessage päällä.Wurthur kirjoitti:Mites toi iMessage oikein toimii? Ei jostain syystä pysty asetuksiin laittamaan me.com sähköpostiosoitetta. Jos saan tekstiviestin niin tuleeko viesti niin ipadiin kuin iphoneen?
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Voi palauttaaZeve kirjoitti:Laitoin IOS5 iPad ykköseeen ja hyvinhän toi toimii. Mietin että jos päivittäisin myös iPhone 4 että jos siinä menee jotain vikaan niin voiko siihen palauttaa 4.3.5 vai onko laite ns. tiiliskivi?
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Mihin kohtaan olet laittamassa sitä, missä tulee tuollainen virheilmoitus? Itse sain ongelmitta laitettua iMessagen asetuksiin me.com-osoitteen, jonka olin ensin luonut iCloud-asetuksissa.Wurthur kirjoitti:Miksiköhän toi herjaa että "sähköpostiosoitetta ei voida vahvistaa, koska se on jo käytössä" kun yritän laittaa iCloud tunnuksia asetuksiin?tuomas92 kirjoitti:iCloudin kautta synkronoituu kaikkiin iOS-laitteisiin joissa on sama iCloud-tili ja iMessage päällä.Wurthur kirjoitti:Mites toi iMessage oikein toimii? Ei jostain syystä pysty asetuksiin laittamaan me.com sähköpostiosoitetta. Jos saan tekstiviestin niin tuleeko viesti niin ipadiin kuin iphoneen?
Viesti Kirjoittaja Nez »
Tässä kysymys, joka kuvastaa myös omia ajatuksia parhaiten. En löytänyt vastausta tähän mistään. Niin, eli jääkö Siri pois iPhone 4:stä vai tuleeko se iOS5:n mukana?jomppeli kirjoitti:Menikö itseltäni ohi tai oliko SIRI ainut ominaisuus joka jää pois nelkusta?
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Siri tulee vain 4s:ään.Nez kirjoitti:Tässä kysymys, joka kuvastaa myös omia ajatuksia parhaiten. En löytänyt vastausta tähän mistään. Niin, eli jääkö Siri pois iPhone 4:stä vai tuleeko se iOS5:n mukana?jomppeli kirjoitti:Menikö itseltäni ohi tai oliko SIRI ainut ominaisuus joka jää pois nelkusta?
Viesti Kirjoittaja Alapta »
Tuon mukaan näyttäisi, että gevey toimisi, kun ei päivitä basebandia. Sehän onnistuu uusimmalla sn0wbreezellä. Himottaisi kovasti jo päivittää tuohon GM versioon, mutta jb on ainakin tällä hetkellä vielä tethered iPhone4:ssa. Saa nähdä malttaako sitä odottaa.. =Ddasb00t kirjoitti:Onko missään tietoa siitä, toimiikohan nuo operaattorilukon poistot iOS5:llä & iPhone4:llä? Esim geveyllä tai ylipäätään jollain tapaa. Onko toiminut iOS5 betassa esim gevey?
Viesti Kirjoittaja AKL »
Viesti Kirjoittaja Legge »
Viesti Kirjoittaja Eqi »
Miten olet sitä yrittänyt asentaa ?AKL kirjoitti:Olen eilen illalla ja tänään aamulla yrittänyt asentaa iOS 5 GM versiota, mutta saan jatkuvasti virheilmoituksen "...Software update server is temporarily unavailable..."
Oletteko muut saaneet tätä ilmoitusta toistuvasti? Yhteyksissä ei ole mitään vikaa, joten siitä ei voi olla kiinni. Onko vain niin, että kaikki iPhone omistajat yrittävät päivittää samaan aikaan käyttistään?
Viesti Kirjoittaja Haksu »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mikäli ei ole kehittäjä-tunnareita, lataaminen on laitonta. Täältä ei kannata kysellä laittomia linkkejä eikä jakaa aiheeseen liittyviä neuvoja.Eqi kirjoitti:Miten olet sitä yrittänyt asentaa ?AKL kirjoitti:Olen eilen illalla ja tänään aamulla yrittänyt asentaa iOS 5 GM versiota, mutta saan jatkuvasti virheilmoituksen "...Software update server is temporarily unavailable..."
Oletteko muut saaneet tätä ilmoitusta toistuvasti? Yhteyksissä ei ole mitään vikaa, joten siitä ei voi olla kiinni. Onko vain niin, että kaikki iPhone omistajat yrittävät päivittää samaan aikaan käyttistään?
Itse latasin dmg:n developer-sivuilta ja asensin iTunesin kautta Alt + Restore ja kaikki meni ok.
Viesti Kirjoittaja Haksu »
Itse itselleni vastaten, uudelleen boottaus auttoi.Haksu kirjoitti:App store hävis asennuksen jälkeen ( Kyse siis GM 5 ) ainoastaan haulla antaa se taustalle mutta kuvaketta ei ilmesty.
Viesti Kirjoittaja Eqi »
Totta, mutta mikäli ei ole developer-tunnareita lataaminen on myös mahdotonta.amanita kirjoitti:Mikäli ei ole kehittäjä-tunnareita, lataaminen on laitonta. Täältä ei kannata kysellä laittomia linkkejä eikä jakaa aiheeseen liittyviä neuvoja.Eqi kirjoitti:Miten olet sitä yrittänyt asentaa ?AKL kirjoitti:Olen eilen illalla ja tänään aamulla yrittänyt asentaa iOS 5 GM versiota, mutta saan jatkuvasti virheilmoituksen "...Software update server is temporarily unavailable..."
Itse latasin dmg:n developer-sivuilta ja asensin iTunesin kautta Alt + Restore ja kaikki meni ok.
Viesti Kirjoittaja Salzi »
Ipad asetuksista löytyy Viestit osio ja sieltä löytyy vastaanotto kenttä?tuomas92 kirjoitti:Mihin kohtaan olet laittamassa sitä, missä tulee tuollainen virheilmoitus? Itse sain ongelmitta laitettua iMessagen asetuksiin me.com-osoitteen, jonka olin ensin luonut iCloud-asetuksissa.Wurthur kirjoitti:Miksiköhän toi herjaa että "sähköpostiosoitetta ei voida vahvistaa, koska se on jo käytössä" kun yritän laittaa iCloud tunnuksia asetuksiin?tuomas92 kirjoitti:iCloudin kautta synkronoituu kaikkiin iOS-laitteisiin joissa on sama iCloud-tili ja iMessage päällä.Wurthur kirjoitti:Mites toi iMessage oikein toimii? Ei jostain syystä pysty asetuksiin laittamaan me.com sähköpostiosoitetta. Jos saan tekstiviestin niin tuleeko viesti niin ipadiin kuin iphoneen?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”