Kain kirjoitti:Miksköhän minä aina jätän anime-sarjoista pari viimeistä jaksoa poistamatta?
Älä poista vaan myy minulle. Saisit rahaa uusien jaksojen ostamiseen. Voin ostaa levyt. Ihmettelen, että ilmaiseksi niitä poistat tai lahjoitat. Ilmoita mitä poistat seuraavaksi niin voin ostaa niitä. Laita viestiä. Maksan postit. Itse säästän kaikki. Noin 50 levyä hyllyssä.
Minulla taitaa olla ne ihan MKV-tiedostoina.
Jos ihmiset saisivat sateenkaaren eläintarhaan, niin he tekisivät sen.
Tauvo kirjoitti:Tänään näin töiden merkeissä erään asiakkaani, jonka olen viimeksi nähnyt n. vuosi sitten. Väitti että olen laihtunut. Korjasi kyllä, että: "et sinä nyt ennenkään lihava ole ollut..." Jäin miettimään, että jos olikin niin, että hän oli itse laihduttanut ja odotti minun sitten sanovan hänelle samaa? Toimiiko se koodi siten??
Jos ei osaa mielistellä, vaan on suorapuheinen kuten vaikka minä, ei tuon sanomisen taakse sisälly muuta kuin faktinen näkemys tonnistosi suhteen. Älä nyt siis liikaa laihdu!
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
amanita kirjoitti:Jos ei osaa mielistellä, vaan on suorapuheinen kuten vaikka minä...
Just tuosta minä niin tykkään sinussa!
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Kain kirjoitti:Miksköhän minä aina jätän anime-sarjoista pari viimeistä jaksoa poistamatta?
Älä poista vaan myy minulle. Saisit rahaa uusien jaksojen ostamiseen. Voin ostaa levyt. Ihmettelen, että ilmaiseksi niitä poistat tai lahjoitat. Ilmoita mitä poistat seuraavaksi niin voin ostaa niitä. Laita viestiä. Maksan postit. Itse säästän kaikki. Noin 50 levyä hyllyssä.
Minulla taitaa olla ne ihan MKV-tiedostoina.
Voi itku. En siis voinut laittaa sinulle tarjousta. Aina ei voi voittaa, mutta elämä on.
Tauvo kirjoitti:
Kyllä se tummuusero edelleen seilaa sen mukana kun siirtää (omaa)päätä vertikaalisesti.
Eikä muutu, ylempi on koko ajan aivan selvästi tummempi. Pidä nyt kuule tauko noissa hommissa.
Olette molemmat syöneet sieniä. Kyllähän ne ovat yhtä tummia.
Vähän sama kuin seuraava. Ruudut A ja B ovat yhtä tummia.
Vastalause.
Ei ole ihan samanvärisiä.
Siinä tapauksessa, onpas typerä "testi". Itse olisin laittanut nuo värit täsmälleen samoiksi tai sitten päinvastoin, eli että ylempi onkin hieman vaaleampi.
Jotenkin tuli taas huomattua kun optikolla kävi, että ne tarjouskehykset harvoin ovat täysin itseään miellyttävät ja lopulta kuitenkin päädyt ostamaan 300e lasit, vaikka sellaiseen ei juuri ole varaa. Tosin osamaksu ja pitkäaikainen sijoitus. Silti... kallista.
MacBook Pro 13,3" ML 2,53Ghz/8Gb/SSD256Gb
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
Aadee kirjoitti:Jotenkin tuli taas huomattua kun optikolla kävi, että ne tarjouskehykset harvoin ovat täysin itseään miellyttävät ja lopulta kuitenkin päädyt ostamaan 300e lasit, vaikka sellaiseen ei juuri ole varaa. Tosin osamaksu ja pitkäaikainen sijoitus. Silti... kallista.
Joo, ja kun ottaa ohennetut linssit ja hajataitot ja taitontaitot lukuun, niin halvoillakin kehyksillä hinta nousee tonne 300 euroon. Tiedän mistä puhun. Nimim. laserleikkausrahoja odotellessa.
/V
Se on jännää miten vähän saa aikaiseksi, kun vain lakkaa yrittämästä.
Halvalla olette päässeet. Minulle maksoivat keväällä Instrussa moniteholasit melkein 900€. Edelliset kestivät kolme vuotta. Yksinkertainen laskutoimitus kertoo, että lasit tulevat maksamaan minulle lähes euron päivässä!
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
KunkkuJ kirjoitti:Halvalla olette päässeet. Minulle maksoivat keväällä Instrussa moniteholasit melkein 900€. Edelliset kestivät kolme vuotta. Yksinkertainen laskutoimitus kertoo, että lasit tulevat maksamaan minulle lähes euron päivässä!
Eli jo lähes 9 vuodessa olis laserleikkausrahat jo kasassa Kunkulla.
Itse olen nyt joka vuosi yhdet lasit joutunut ostamaan, yleensä kestämättömyyden tai väkivallan vuoksi. Ehkä joskus voisi kyllä laserin ottaa, mutta 3000e on kivempi tällä hetkellä matkakassassa.
MacBook Pro 13,3" ML 2,53Ghz/8Gb/SSD256Gb
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
KunkkuJ kirjoitti:Halvalla olette päässeet. Minulle maksoivat keväällä Instrussa moniteholasit melkein 900€. Edelliset kestivät kolme vuotta. Yksinkertainen laskutoimitus kertoo, että lasit tulevat maksamaan minulle lähes euron päivässä!
Olen toisinaan ihmetellyt samaa noissa optikkojen hinnoissa. Miten moniteholinssit (jos siis haluaa kutakuinkin laadukkaat) voivat maksaa niin paljon, varsinkin kun laatuoptiikan harrastajat pitävät (kaikenhintaisia) silmälaseja muutenkin roskaoptiikkana? Edulliset lasit (ihan yksitehoissakin) ovat sitten aina jotenkin vähän oikaistuja (joko ei ole ohennuksia tms. ehdottomasti 2000-luvulle kuuluvaa (saati sitten 2010-luvulle)). Sangoissa hintaeron ymmärtääkin. Toki kuuluisan suunnittelijan brändisangat maksavat nimettömiä enemmän, se on kuitenkin oma valinta. Linssien hinnat ihmetyttävät.
Aadee kirjoitti:Eli jo lähes 9 vuodessa olis laserleikkausrahat jo kasassa Kunkulla.
Joo, mutta enää ei voi olla varma siitä, että elän niin monta vuotta. Ja jos en elä, menee osa sijoituksesta hukkaan. Liian suurelta kuulostaa riski.
Minusta yritetään tehdä alkoholistia?
Kävin eilen illalla asentamassa pari kerrosta alempana asuvan tätösen digiboxiin kanavat ja suosikkilistan. Huomasi minun tulleen töistä ja toi minulle Torresin Coronas-viinipullon. Juuri pari päivää sitten sain 3ltr punkkua. Ei tässä enää uskalla kohta auttaa lähimmäisiään, kun heti ollaan tuomassa viettelysmehua...
Viimeksi muokannut Tauvo, 7.10.2011 klo 19.02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tauvo kirjoitti:Minusta yritetään tehdä alkoholistia?
Kävin eilen illalla asentamassa pari kerrosta alempana asuvan tätösen digiboxiin kanavat ja suosikkilistan. Huomasi minun tulleen töistä ja toi minulle Torresin Coronas-viinipullon. Juuri pari päivää sitten sain 3ltr punkkua. Ei tässä enää uskalla kohta auttaa lähimmäisiään, kun heti ollaan tuomassa viettelysmehua...
Onneks mulla ei oo tollasia naapureita, mitä siitäkin tulis kun edes juo punkkua!
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen