Niin säkin.Anniel kirjoitti:Te ootte ihania

Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Niin säkin.Anniel kirjoitti:Te ootte ihania
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Tauvo kirjoitti:Ite olet...Anniel kirjoitti:Te ootte ihania
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Miksi puhut monikossa? Tarkoitit varmaan minua?Anniel kirjoitti:Te ootte ihania
Viesti Kirjoittaja iDock »
Ja monettako kertaa se on taas iskemässä?KunkkuJ kirjoitti:Miksi puhut monikossa? Tarkoitit varmaan minua?Anniel kirjoitti:Te ootte ihania
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Lapset hiljaa!iDock kirjoitti:Ja monettako kertaa se on taas iskemässä?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Taidan mennä pusukoppiin pommisuojaan…Anniel kirjoitti:Te ootte ihania
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Olen liian ujo ja siveä sellaiseen. Ällös huoli...iDock kirjoitti:^Et kai sinä ala toimimaan kuten KunkkuJ?
Har har...KunkkuJ kirjoitti:Lapset hiljaa!iDock kirjoitti:Ja monettako kertaa se on taas iskemässä?Sitä paitsi tämä ei ole mitään iskemistä, vaan rakentavaa ja lähentävää keskustelua.
Viesti Kirjoittaja app13 »
AAAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA... ai eiks se ollukkaa läppä?KunkkuJ kirjoitti:Sitä paitsi tämä ei ole mitään iskemistä, vaan rakentavaa ja lähentävää keskustelua.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Ei mihinkään nukkumaan vaan naisiin.M.P.T kirjoitti:Hammaspyykillä kävin. Nyt on hampaat puhtaat ja voi mennä nukkumaan. Tuli myös suihkussa käytyä, joten koko mies on pesty.
Miten kävi? Napsahtiko nalli? Toivottavasti, sillä on ollut aistittavissa vähän negatiivista fiilistä viesteistäsi. Pallien tyhjennyksen jälkeen lienee kevyempi helinä kellossa.Kain kirjoitti:Ei mihinkään nukkumaan vaan naisiin.M.P.T kirjoitti:Hammaspyykillä kävin. Nyt on hampaat puhtaat ja voi mennä nukkumaan. Tuli myös suihkussa käytyä, joten koko mies on pesty.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mitä työtä? Olen kesälomalla. Eikä siivous ole työtä, siivous palkitsee: On niin kivaa kun on siistiä ja puhtoista.iDock kirjoitti:^Miten voitkaan tehdä työtä?
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Taitaa minun nainen olla tuo lapio. Hajosi taas yksi. Viides menossa ja aina hajoaa varresta. Olen töissä, joten naisiin en pääse. Tulisivatpa naiset minun luokse. Ei haittaa vaikka olisi mode yms. Saunaan taas yksin suoraan töistä. Liftaritkin on hävinnyt tieltä ja sen laidalta.Tauvo kirjoitti:Miten kävi? Napsahtiko nalli? Toivottavasti, sillä on ollut aistittavissa vähän negatiivista fiilistä viesteistäsi. Pallien tyhjennyksen jälkeen lienee kevyempi helinä kellossa.Kain kirjoitti:Ei mihinkään nukkumaan vaan naisiin.M.P.T kirjoitti:Hammaspyykillä kävin. Nyt on hampaat puhtaat ja voi mennä nukkumaan. Tuli myös suihkussa käytyä, joten koko mies on pesty.
Viesti Kirjoittaja amanita »
M.P.T kirjoitti:
Taitaa minun nainen olla tuo lapio. Hajosi taas yksi. Viides menossa ja aina hajoaa varresta. Olen töissä, joten naisiin en pääse. Tulisivatpa naiset minun luokse. Ei haittaa vaikka olisi mode yms. Saunaan taas yksin suoraan töistä. Liftaritkin on hävinnyt tieltä ja sen laidalta.
Ai, sinäkin fantasioit modeista?M.P.T kirjoitti:Tulisivatpa naiset minun luokse. Ei haittaa vaikka olisi mode.
Viesti Kirjoittaja app13 »
+1.hatey kirjoitti:^ Olette omituisia.