amanita kirjoitti:
Eikös muuten Homppu olekin loistopaikka, vastauksen saa vaikka mihin ongelmaan!
Et muuten usko, miten helpottava tieto tuo oli. Tässä keskustassa tuppaa noita tyhmäksi syntyneitä vaeltamaan toisinaan... Olen äärimmäisen kiitollinen.
Voi Tauvo parkaa, tiedän tunteen tuollaisen tapahduttua, arvaapas miksi. Juu, vuosia, vuosia sitten minunkin ajoradallani oli autohallipylväs, joka hyökkäsi autoni kimppuun. Sen koommin minua ei ole saanut ahtaisiin autohalleihin. Turun Stockan halliin en mene kirveelläkään, huh.
On vissiin aika matalaprofiiliset renkaat sulla autossa, vai onko toi joku näköharha?
Viimeksi muokannut amanita, 9.10.2011 klo 22.44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Tauvo kirjoitti:Perskuta. Ei nyt olisi enää tällaista tarvinnut käydä. Nyt pitää jostain repiä aikaa käydä vahinkotarkastuksessa.
Auts, ei Skoda ollutkaan ihan vahingoittumaton.
Peruutin toissaviikolla Ääs-marketin parkkihallissa betonipylvääseen. maanalaisen paikan ääni ja kerkesin jo aloittaa "ei vttu vttu päivänkakkara" -hokeman. Yllätykseksi puskuriin ei tullut naarmuakaan! Ilmeisesti jotakin joustavaa matskua nuo Skodan puskurit, ovet ei näytä olevan joustavia...
Jos ihminen olisi tarkoitettu etenemään juoksemalla, ei evoluutio olisi kehittänyt meille liikkumista varten polttomoottorikäyttöisiä kulkimia, eikä fossiilisia polttoaineita. - Hatey http://sisainenaani.com
amanita kirjoitti:
On vissiin aika matalaprofiiliset renkaat sulla autossa, vai onko toi joku näköharha?
hatey kirjoitti:Siinon näemmä nuorisokumekset.
Tuossa mallissa on rekisteriotteessa teksti, että rengaskoko on vähintään tuo. Olisin ottanut talvikumit korkeammalla profiililla, mutta jarrulevyt eivät kuulemma mahdu. Mutta eniten ottaa päähän se kun ei ehtisi hoitaa tällasia hölmöilyjä (huoh).
redhat kirjoitti:
Auts, ei Skoda ollutkaan ihan vahingoittumaton
... jotakin joustavaa matskua nuo Skodan puskurit, ovet ei näytä olevan joustavia...
Kyllä se ovikin näytti joustavan, mutta ikäväkseni vain toiseen suuntaan...
Huh, eipä mennyt nappiin köyhän maalaispojan iMac päivitys, vuodesta -06 moitteettomasti palvelleen iMacin tilalle ostin ison G:n nettosunnuntaina 27" mid 2011 iMacin, joka tuli vielä Snoukalla viikko sitten perjantaina.
No, näyttö välkkyi matalilla kirkkausasetuksilla ensimmäisessä yksilössä joten eilen lauantaina kävin sen Raision megastoressa vaihtamassa (erittäin hyvää palvelua Raision G:ssä!!! Vaikkakin tuote oli ostettu G:n verkkokaupasta)
Tämä toinen yksilö olikin virheetön kuvaltaan, mutta se hurina!!! Ihan sietämätön resonointi (jopa tuntui kun kädellä kosketti jalkaa) ja siitä se sitten resonoi pöydän pintaan... Aargh.
Tänään takaisin Raision isoon G:hen, kysyttiin haluanko kolmannen koneen? En halunnut, vaan otin rahat takaisin ja nyt on sitten aikalisän paikka, onko Applen laatu todellakin mennyt näin alas? Vai onko tuurini nyt näissä laitteissa samaa tasoa kuin normi elämässänikin:(
Onneksi vanha sotajuhta ei mennyt täällä kaupaksi, sillä kirjoitan ja se on hiljainen, näyttö virheetön...Mutta aika pieni tää kyllä on:-)
Mietin pitäisikö vain tilata ihan Storesta se kone, saisi ainakin Lionilla, eikä mitään Huhtikuussa tehtyjä...
waiski
Mac mini M2 16Gt/512Gt + Studio Display 27"
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
amanita kirjoitti:Voi Tauvo parkaa, tiedän tunteen tuollaisen tapahduttua, arvaapas miksi. Juu, vuosia, vuosia sitten minunkin ajoradallani oli autohallipylväs, joka hyökkäsi autoni kimppuun. Sen koommin minua ei ole saanut ahtaisiin autohalleihin. Turun Stockan halliin en mene kirveelläkään, huh.
Miten auton saa mahtumaan edes parkkihalliin? Minulla on meinannut tulla vastaavat jäljet kattoon, koska eihän noihin parkkihalleihin edes paku mahdu. Ainakin parissa paikkaa ollut ongelmaa. Miksi nekin rakennetaan sellaisille pienille autoille kuten markettien parkkiruudut. Aja siinä sitten jonkun Sprintteri mersun ja xc90 volvon väliin. Nykyään en edes yritä parkkihalliin, vaikka talvinakit on matalammat kuin kesäkumini.
MacFinn kirjoitti:Lukekaas Petteri Järvisen vuodatus Uuden Suomen blogissaan. Onko se mies täysin sokea? Vai onko joku muu syy, ettei ymmärrä Applea alkuunkaan.
Tämä on huikea:
Mikä tahansa muu yritys saisi kielteistä julkisuutta kiinalaisten työntekijöiden surkeista työoloista, samalla kun tilaaja itse tahkoaa huikeita voittoja.
MacBookin tuuletin alkaa olemaan tiensä päässä. Hirveää huutoa pitää ja kun käynnistää pari kertaa uudestaan niin saattaa loppua se tuulettimen ujellus. Voiko jollain enää mennä minua huonommin? Tuskimpa. Kaikki hajoaa käsiin normaali käytössä. Kirotun yhteiskunta.
Mikä tahansa muu yritys saisi kielteistä julkisuutta kiinalaisten työntekijöiden surkeista työoloista, samalla kun tilaaja itse tahkoaa huikeita voittoja.
Juuh, huikeaa on että alipalkatut Foxconnin työtekijät hyppii alas katolta. Asia korjataan turvaverkoilla.