Elikkä miten tämä tapahtuu. Haluaisin vanhan 4.3.3:n takaisin että voisin päivittää virallisen iOS5:n turvallisesti. Vai voiko iOS 5 päivittää suoraa iOS 5 GM:n päälle ? Nyt kun yritän Restorettaa 4.3.3 firmistä niin tulee seuraavaa: "The iPhone "xxxxx" could not be restored. An unknown error occurred (3194). Koitettu vanhempaa itunesia, mutta käskee päivittää 10.5:n joka minulla jo siis on. Windows 7 64bit käyttis alla. Puhelimena iPhone 4.
Pikaista apua kiitos.
Viimeksi muokannut Reiliseppo, 9.10.2011 klo 22.06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lisää tietokoneesi HOSTS-tiedostoon seuraavanlainen rivi 74.208.10.249 gs.apple.com
Yritä sitten uudestaan palauttaa firmis 4.3.3:seen. Muista pistää puhelin ennen palautusta DFU-tilaan.
Kiitos kaikille auttajille, erityisesti sinulle tuomaril. Illalla olin niin väsynyt, että jotain jäi laittamatta, mutta nyt sain 4.3.3:n sisään ja erittäin iloinen olen. 8)
Anteeksi tuplapostaus, sain sen 4.3.3 siis sisään, mutta nyt menee aina DFU tilaan kun koittaa laittaa päälle. Nyt kun koitan laittaa 4.3.5 firmistä sisään niin valittaa loppuvaiheilla (1) erroria. Missä kiikastaa.
EDIT: Nyt toimii.
Viimeksi muokannut Reiliseppo, 10.10.2011 klo 19.17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.