Konetta käytän pääasiassa tekstinkäsittelyyn ja surffailuun. Toisaalta tarvitsen myös kevyeeseen kuvankäsittelyyn kykenevän koneen. Lisäksi haluan, että koneen kautta voi katsella DVD-leffoja, koska minulla ei ole tarkoitukseen omaa soitinta.
Entä pyöriikö Tiger kunnolla kevyimmässä iBookissa, vai tarvitseeko hankkia raskaampaa kalustoa? Miten kovalevyn koko? Mahtuuko koneelle paljon musiikkia, ym?
Periaatteesa tahtoisin myös pelata koneellani, mutta Nintendoni pystynee hoitamaan sen homman kyllä jatkossakin. Ja kivahan se olisi, että koneessa olisi tarpeeksi ytyä video-editointia varten. Tämä ei kuitenkaan ole välttämättömyys, koska videokamera on vasta kaukainen haave. Taitaa tulla hankitua toinen tietokone ennen videokameraa...
Jokatapauksessa odottanen Apple Expoon ennenkuin tilaan yhtään mitään. Harmittaa vain koko prosessorivaihdos. Sitä hankkii joko vanhentuvaa tekniikka tai kämäistä esiversiota. Jollei siis jaksa odottaa taas yli vuotta.
Niin ja olen opiskelija. Kannettavuus on plussaa, mutta se ratkaisee vasta vaa'ankieliasemassa.
Olen käsittänyt, että iBook on laadukkaampi kuin ongelmallinen iMac G5. Pitääkö paikkansa?
Kiitos etukäteen!
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)