Sorruin kytkyyn, oli todella houkuttelevan halpa.
Päivitin puhelimen kolmisen viikkoa sitten uusimpaan käyttikseen, tänään vaihtui liittymä mutta verkko (netti+herkut) ei lähdekään toimimaan.
Onko jollai onnistuneesti asennettu DNAPro??
Mikä vikana/puuttuu ohjeissa http://www.dnapro.fi/dna-pro-asetukset-iphonelle
tai sitten puhelimessa?
Pelkkä puhelutoiminta on ookoo, muut mättää.
sanomattakin selvää, että eka Iphone, mutta tuntematon taitaa olla asiakaspalvelussakin, sieltä ei ole mitään osattu neuvoa, muuta kun että "täältäpäin kaikki näyttää olevan kunnossa".
No haluisin kepsit ja kilkkeet, reittioppaan ja muut käyttöön.
Ja vielä, nyt kun päivitin käyttiksen, Yhteyspisteen perustaminen lienee mahdollista ? Etenkin kun internet-jako -kohtaa en enää puhelimesta löydä.
Kiitolline olisin kaikesta avusta!
iPhone 3GS ja DnaPro - netti ei toimi, pelkät puhelut
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
2 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 10.10.2011 klo 21.24
iPhone 3GS ja DnaPro - netti ei toimi, pelkät puhelut
Viesti Kirjoittaja alavee »
Viimeksi muokannut kallekilponen, 10.10.2011 klo 23.14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 10.10.2011 klo 21.24
Re: iPhone 3GS ja DnaPro - netti ei toimi, pelkät puhelut
Viesti Kirjoittaja alavee »
Tänä aamuna kaikki (oletan) sovellukset toimivat - ilman mitään toimia minun puoleltani.
Olivat alunperin lähettäneet käyttäjätunnuksen väärään osoitteeseen ja siksi sain liittymän siirtopäivänä pika-kt:n, joka ei silloin meinannut olla lainkaan validi. Puhelut alkoi pelaa siirtopäivän ip:llä, netti siis vasta seuraavan päivän aamuna.
Tietokanta oli ilmeisesti päivitetty yön aikana ja tunnus validoitui. Tämä vaan omaa päättelyä,
Viimeisin ohje pro:lta oli nollata puhelin, asentaa käyttis uudelleen.. tuli liian myöhään, onneksi, sillä se oli turha.
Jep jep.
Olivat alunperin lähettäneet käyttäjätunnuksen väärään osoitteeseen ja siksi sain liittymän siirtopäivänä pika-kt:n, joka ei silloin meinannut olla lainkaan validi. Puhelut alkoi pelaa siirtopäivän ip:llä, netti siis vasta seuraavan päivän aamuna.
Tietokanta oli ilmeisesti päivitetty yön aikana ja tunnus validoitui. Tämä vaan omaa päättelyä,
Viimeisin ohje pro:lta oli nollata puhelin, asentaa käyttis uudelleen.. tuli liian myöhään, onneksi, sillä se oli turha.
Jep jep.
2 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit