Omalla Nelosella + iOs5 toimii ihan hienosti tämä uus Facebook, vaikuttaa siltä vaa et kuluttaa aika paljon akkua toi ku pitää ilmotuskeskusta päällä, onko mäin vai onko vaa mielikuvitusta??:)
Ja viimeinki tää on kivannäkönen fb
mika_t kirjoitti:Näkyi päivittyneen Facebook -apps viimein versioon 4.0 ja tämä on nyt samalla myös iPad -yhteensopiva tuote.
Tosin, jotain pientä häikkää lienee, kesti ensimmäisellä kerralla avata noin 5 minuuttia tuota softaa omalla 3Gs:llä ja kaverin nelosella välähtää vain Facebook -teksti ja sitten takaisin kotinäkymään. Kumpaakin luuria yritettiin starttailla uusiksi yms. mutta ei auttanut neloselle mikään vippaskonsti. Pädiä ei ole vielä kerinnyt testaamaan. 3Gs avaa sen nyt ihan normaalisti sen ensimmäisen kerran takkuamisen jälkeen.
Koititteko poistaa koko ohjelman luuristaa ja synkata uudelleen? Sitähän tuolla suositellaan ongelmien sattuessa. Itse vedin heti samantien vanhan version pois ja 4.0 sisään. Toimii nätisti iOS5:lla.
Mulla Facebook ei päivityksen jälkeen käynnistynyt iPhone 4:ssa. Poistin koko ohjelman ja laitoin asentumaan uudelleen. Asennus taas ei edennyt lainkaan, joten koitin käynnistää puhelimen uudelleen. Vaan nyt ei koko iPhone enää suostu käynnistymään! Jämähtää vaan Ompun kuva ruutuun. PRKL!
Crimson kirjoitti:Mulla Facebook ei päivityksen jälkeen käynnistynyt iPhone 4:ssa. Poistin koko ohjelman ja laitoin asentumaan uudelleen. Asennus taas ei edennyt lainkaan, joten koitin käynnistää puhelimen uudelleen. Vaan nyt ei koko iPhone enää suostu käynnistymään! Jämähtää vaan Ompun kuva ruutuun. PRKL!
Mulla teki saman yöllä. Hard reset ja palautus auttoivat ja nyt FB app toimii normaalisti.
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Itse latasin puhelimella päivityksen, samoin duunikaveri joka tuskin on vieläkään saanut sitä toimimaan, pitää myöhemmin vinkata, että poistaa sen ja asentaa uudestaan. Ensimmäinen käynnistys tosiaan kesti ja pitkään sönerän 3G -verkossa, en tiedä hakiko se jotain verkosta vai mikä siinä kesti.
Softanahan tuo on harppaus vanhempaan ulkoasun, käytettävyyden ja aika tulee näyttämään miten vakauden on käynyt, tuskin huonompaan suuntaan on mahdollista mennä.
Sama homma. Yöllä ajattelin nopeasti päivittää ja vilkaista uutta facebookia. No ensimmäistä kertaa mun iphone historiassa (2g,3g,3gs,4) iphone kaatui totaalisesta. Kun sain luurin jälleen pystyyn niin uskomaton taistelu erinäisten ongelmien kanssa tuon facebook apin kanssa. Nyt kun kaikki on kunnossa niin täytyy sanoa että muilta osin tuo uusi facebook app on erittäin toimiva, nopea ja laadukas. Kunhan tuon alun pommin selvittää
Itselläni lähti samantien normaalisti päälle kun poistin vanhan alta ja latasin tuon uusimman FBn. Ja lataus suoraan puhelimella (IPhone 4) ilman tietokonetta, Wlan päällä. Eli ei ainakaan ongelmia täällä.
Mulla ainakin sujui lataus suoraa puhelimella nopeasti ja hyvin. Nyt on jo huomattavasti parempi käyttää. Ainoa ongelma on, että kun tulee joku ilmoitus, sen avaaminen kestää älyttömän kauan. Ootteko huomanneet samanlaisia ongelmia?
hra.P kirjoitti:
Julkaistiin uusi päivitys, jonka pitäisi poistaa tuo kaatuilu päivittäessä vanhemmasta versiosta.
Joo ja sen ku asensin niin sittenhän App Store ilmottaa koko ajan päivityksestä ja vaikka kuinka asennan Facebookin uusimman version ni ei lähe pois. Kokeiltu hardresetit yms.. No olkoot
hra.P kirjoitti:
Julkaistiin uusi päivitys, jonka pitäisi poistaa tuo kaatuilu päivittäessä vanhemmasta versiosta.
Joo ja sen ku asensin niin sittenhän App Store ilmottaa koko ajan päivityksestä ja vaikka kuinka asennan Facebookin uusimman version ni ei lähe pois. Kokeiltu hardresetit yms.. No olkoot
Itselläni tarjosi päivityksen asentamisen jälkeen vielä kerran uudestaan, ja asensin uudestaan. Tämän jälkeen ei ole enää tarjonnut.
hra.P kirjoitti:
Itselläni tarjosi päivityksen asentamisen jälkeen vielä kerran uudestaan, ja asensin uudestaan. Tämän jälkeen ei ole enää tarjonnut.
Mulla se tarjos sitä päivitystä koko ajan vaan uudestaan ja uudestaan. Tänä aamuna katoin taas uudestaan ja sittenpä ei enää tarjonnukkaa.
Crimson kirjoitti:Mulla Facebook ei päivityksen jälkeen käynnistynyt iPhone 4:ssa. Poistin koko ohjelman ja laitoin asentumaan uudelleen. Asennus taas ei edennyt lainkaan, joten koitin käynnistää puhelimen uudelleen. Vaan nyt ei koko iPhone enää suostu käynnistymään! Jämähtää vaan Ompun kuva ruutuun. PRKL!
Mulla teki saman yöllä. Hard reset ja palautus auttoivat ja nyt FB app toimii normaalisti.
Täällä kans hyytyi iPhone. Jäi omppulogo looppiin vaikka resetoi. Palautuksen kautta henkiin...
Hyvältä näyttää kuitenkin tuo uus FB-sovellus.
Viimeksi muokannut Wilhu, 12.10.2011 klo 13.18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
m.facebook.com:ssa on paremmat ylälaiden pop"down"-valikot, mutta siitä hävisi mahdollisuus postata kuvia suoraan seinälle. Vain status- ja sijaintipäivitykset onnistuvat suoraan. Facebook-app eo tosiaankaan näytä tökkäyksiä tapahtumissa, mutta m.facebook.com:llakaan ei voi enää tökätä.