Joo itse huomasin GM:ää käyttäessä vain tuon moniajovalikon saamisen. Kiitos muista vinkeistä!k@ke kirjoitti:Tässä ios5 GM versiossa ainakin toimii nuo iPadin multitouch gesturet. 4sormella vetämällä sivuille -> vaihtuu edelliset sovellukset näytöllä, vetämällä alhaalta ylös saa moniajoDockin näkyviin ja nipiställä näyttöä jonkun sovelluksen ollessa auki, palaa takaisin alkuvalikkoon.Viizei kirjoitti:Tulikohan 5:n mukana iPadiin:
neljällä sormella vetää näyttöä ylöspäin niin moniajovalikko liukuu alas näkyviin.
iOS 5 - ennakko-odotukset ja beta-vaihe
-
Re: iOS 5
Viesti Kirjoittaja Viizei »
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Pitäiskö niitten olla oletuksena päällä vai pitääkö ne laittaa jostain päälle? Miulla oli tässä iPadissa aikaisemmin 4.3-versio johon Xcodella laitoin nuo monisormieleet, mutta nyt tässä 5 GM:ssä ne ei toimi kun päivitin.Viizei kirjoitti:Joo itse huomasin GM:ää käyttäessä vain tuon moniajovalikon saamisen. Kiitos muista vinkeistä!k@ke kirjoitti:Tässä ios5 GM versiossa ainakin toimii nuo iPadin multitouch gesturet. 4sormella vetämällä sivuille -> vaihtuu edelliset sovellukset näytöllä, vetämällä alhaalta ylös saa moniajoDockin näkyviin ja nipiställä näyttöä jonkun sovelluksen ollessa auki, palaa takaisin alkuvalikkoon.Viizei kirjoitti:Tulikohan 5:n mukana iPadiin:
neljällä sormella vetää näyttöä ylöspäin niin moniajovalikko liukuu alas näkyviin.
Vai onko tää nyt taas joku idioottimainen rajoitus millä halutaan tehdä eroa iPadin ja iPad 2:n välille?
Edit: nettiä hieman tutkittuani vaikuttais että kyse on juuri tästä idioottimaisesta rajoituksesta. Voi päivänkakkara.
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Mihin tämä perustuu? Olen koettanut itsekin etsiä tietoa aiheesta. Aikaisemmin iOS-julkaisut ovat tainneet tulla härmään iltakahdeksalta.The96 kirjoitti:klo 18.00 Suomen aikaa tulee
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja Delli »
Aina ennen tullut 20:00 (eli 10:00 am Cupertinon aikaa).The96 kirjoitti:klo 18.00 Suomen aikaa tulee
Laitatko linkkiä mistä tuon 18:00 löysit?
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Kalenteriin voi tuttuun tapaan lisäillä "muita kalentereita" esim. liputuspäiviä ym. juhlapäiviä. Olen jo kymmenkunta kertaa yrittänyt poistaa ne tuolta kalenterin asetuksista painamalla DELETE. Hetken ne ovat poissa, mutta vähän ajan päästä kun katson esim. notification centeristä niin vanhat juhlapäivät ym. liputuspäiväthän ne siellä taas ovat tulleet takaisin (kalenterin asetuksiin mentäessä näkyy taas kanssa vanhat juhlapäivät "ruksittu" käyttöön). Onko kyseessä vakava bugi, jota ei pysty mitenkään kiertämään?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Nikon »
Huomenna julkaistaan virallinen versio, joten odottappas huomiseen ja päivitä viralliseenViizei kirjoitti:Mikäköhän bugi tämä on?
Kalenteriin voi tuttuun tapaan lisäillä "muita kalentereita" esim. liputuspäiviä ym. juhlapäiviä. Olen jo kymmenkunta kertaa yrittänyt poistaa ne tuolta kalenterin asetuksista painamalla DELETE. Hetken ne ovat poissa, mutta vähän ajan päästä kun katson esim. notification centeristä niin vanhat juhlapäivät ym. liputuspäiväthän ne siellä taas ovat tulleet takaisin (kalenterin asetuksiin mentäessä näkyy taas kanssa vanhat juhlapäivät "ruksittu" käyttöön). Onko kyseessä vakava bugi, jota ei pysty mitenkään kiertämään?Haluaisin todella päästä eroon noista kalenterimerkinnöistä.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Onko sulla peecee?Anniel kirjoitti:Tuo iCloud vois varmaan olla kiva mutta harmikseni mun koneeseen ei sitä saa.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Core DuoLe Corbusier kirjoitti:Onko sulla peecee?Anniel kirjoitti:Tuo iCloud vois varmaan olla kiva mutta harmikseni mun koneeseen ei sitä saa.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Älä välitä, parhailla on.Anniel kirjoitti:Core DuoLe Corbusier kirjoitti:Onko sulla peecee?Anniel kirjoitti:Tuo iCloud vois varmaan olla kiva mutta harmikseni mun koneeseen ei sitä saa.
Mullakin
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja mika_t »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Näin major -päivityksestä kun on kyse, niin miinanpolkijoita aina tarvitaan etujoukkoihin.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
niinniin kirjoitti:Kuinka kauan on yleensä mennyt aikaa ladata uusi päivitys heti kun se on saatavilla? Kun miljoonat ihmiset yrittävät ladata sitä samaan aikaan, niin ei voi tulla kauhean nopeasti.
Riippuu siitä mikä sulla on laajakaistan nopeus

-
Viesti Kirjoittaja The96 »
Jostakin näin luin, en tajunnut ottaa linkkiä ylös niin en sitten muista..E-W kirjoitti:Mihin tämä perustuu? Olen koettanut itsekin etsiä tietoa aiheesta. Aikaisemmin iOS-julkaisut ovat tainneet tulla härmään iltakahdeksalta.The96 kirjoitti:klo 18.00 Suomen aikaa tulee
-
Viesti Kirjoittaja MusicDoesMatter »
Minulla ainakin ilmoittaa version 10.4.1 olevan uusin versio ja asennettuna.jomppeli kirjoitti:hmm... iTunes 10.5 tuli just ohjelman päivityksen kautta.
Mac Mini mid 2011 Core i5 2,5GHz, 8GB DDR3, 60GB Kingston SSDNow V+200, OS X 10.9
MacBook Air mid 2012 13", 4GB DDR3, 128 GB SSD, OS X 10.9
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
MusicDoesMatter kirjoitti:Minulla ainakin ilmoittaa version 10.4.1 olevan uusin versio ja asennettuna.jomppeli kirjoitti:hmm... iTunes 10.5 tuli just ohjelman päivityksen kautta.
http://www.macrumors.com/2011/10/11/app ... ud-launch/
Jos muu maailma hoksas ja servut on jumis.?
Noh jatketaan tätä. http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=49&t=170440
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka