Huomasin juuri että iCloud antaa kirjautua sivuillaan http://www.icloud.com ja alkaa tehdä mobileme siirtoa. Itse en vielä tehnyt, koska odottelen iOS 5 ja OSX 10.7.2.
Pian ne varmaan tulevat.
R
iCloud antaa kirjautua MobileMe tunnareilla
Keskustelua tietoturvasta ja varmuuskopioinnista Mac-, iPhone- ja iPad -käyttäjien näkökulmasta
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
iCloud antaa kirjautua MobileMe tunnareilla
Viesti Kirjoittaja ramses »
-
Re: iCloud antaa kirjautua MobileMe tunnareilla
Viesti Kirjoittaja Rodeo Clown »
Siirto onnistuu tällä hetkellä vain developer - tunnuksilla.ramses kirjoitti:Huomasin juuri että iCloud antaa kirjautua sivuillaan http://www.icloud.com ja alkaa tehdä mobileme siirtoa. Itse en vielä tehnyt, koska odottelen iOS 5 ja OSX 10.7.2.
Pian ne varmaan tulevat.
R
-
Viesti Kirjoittaja Reiska80 »
Meinasin vastata samaa, mutta kun vilkasin vielä sivua on sen ulkoasu muuttunut. Eikös siinä ennen lukenut se että vain Developereilla?? Vai muistanko ihan väärin?Rodeo Clown kirjoitti:Siirto onnistuu tällä hetkellä vain developer - tunnuksilla.ramses kirjoitti:Huomasin juuri että iCloud antaa kirjautua sivuillaan http://www.icloud.com ja alkaa tehdä mobileme siirtoa. Itse en vielä tehnyt, koska odottelen iOS 5 ja OSX 10.7.2.
Pian ne varmaan tulevat.
R
Reiska80 - "Luoja loi miehen ja lepäsi, Luoja loi naisen ja siihen loppuikin lepäämiset"
MacBook Pro - Mac Mini - iPad 2 - iPad Mini 3 - iPhone 6S - Apple TV 2G & 3G - 2x iPod Shuffle - Game Center: Reiska
MacBook Pro - Mac Mini - iPad 2 - iPad Mini 3 - iPhone 6S - Apple TV 2G & 3G - 2x iPod Shuffle - Game Center: Reiska
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Reiska80 kirjoitti:Meinasin vastata samaa, mutta kun vilkasin vielä sivua on sen ulkoasu muuttunut. Eikös siinä ennen lukenut se että vain Developereilla?? Vai muistanko ihan väärin?Rodeo Clown kirjoitti:Siirto onnistuu tällä hetkellä vain developer - tunnuksilla.ramses kirjoitti:Huomasin juuri että iCloud antaa kirjautua sivuillaan http://www.icloud.com ja alkaa tehdä mobileme siirtoa. Itse en vielä tehnyt, koska odottelen iOS 5 ja OSX 10.7.2.
Pian ne varmaan tulevat.
R
Mulla on muistikuva että siinä luki beta.
-
Viesti Kirjoittaja ramses »
Mulla ei ole dev tunnareita, ja palvelu olisi antanut alkaa siirtää tunnarini mobileme:Stä iCloudiin. Sivun ulkoasu on siis muuttunut myös vanhasta.
R
R
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Mulla kun oli beta käytössä ja sillon ei saanu varattua iCloudiin vanhaa me.com osotettta vaan piti siis tehä uusi, nyt en saa yhdistettyä näitä. Saakohan niitä edes? Tuskimpa vaan. Pitää varmaan laittaa postia Applelle ja kysästä miten homma on. ![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Monta juttuu
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Sama täällä, olis sallinut mun tunnarin siirron mutta eihän sitä nyt vielä voi.
Muuten, jos siirron tekee, katoaako MobileMe-tili MobileMe.n käytöstä eli lähinnä siellä olevat iWeb-sivut?
Muuten, jos siirron tekee, katoaako MobileMe-tili MobileMe.n käytöstä eli lähinnä siellä olevat iWeb-sivut?
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja masa »
Samaa mietin, saattaapi olla että odotan hamaan MobileMe:n loppuun asti.MacFinn kirjoitti:Sama täällä, olis sallinut mun tunnarin siirron mutta eihän sitä nyt vielä voi.
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.
-
Viesti Kirjoittaja Reiska80 »
MacFinn kirjoitti:Sama täällä, olis sallinut mun tunnarin siirron mutta eihän sitä nyt vielä voi.
Lainaan suoraan Applen sivulta
Eli minun ymmärryksellä nuo ei katoa kunnes tuona annettuna päivämääränä kenties sitten.What happens to the iWeb sites that I’ve published to MobileMe?
You will be able to continue publishing iWeb sites to MobileMe through June 30, 2012, even after moving to iCloud. With iWeb you can easily move a site published to MobileMe to another web hosting service and you should do so before that date. Please read this article for details.
What happens to the pictures that I’ve posted to my MobileMe Gallery?
You will be able to continue using MobileMe Gallery through June 30, 2012, even after moving to iCloud. You should save copies of all photos published to your Gallery before that date. If you have a Mac, it is likely that most of your Gallery photos are already in iPhoto. If not, you can sync the Gallery photos to your iPhoto library. You can also download your photos and movies from the web. Please read this article for details
.
What happens to the files on my MobileMe iDisk?
You will be able to continue using MobileMe iDisk through June 30, 2012, even after moving to iCloud. You should save copies of all files stored on iDisk before that date. Please read this article for details.
Reiska80 - "Luoja loi miehen ja lepäsi, Luoja loi naisen ja siihen loppuikin lepäämiset"
-
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Vaan lakkaako perheen jaettu MobileMe-kalenteri toimimasta vaimon iPhone 3G:ssä, jos otan iCludin käyttöön? 

Mac Mini 2 GHz | 4 GB | 500 GB | Lion
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
-
Viesti Kirjoittaja Machist »
Nyt ei järki juokse..
Kokeilin kirjautumista ID:lläni etunimi.sukunimi iCloudiin ja se käski vaihtamaan ID:n muotoon etunimi.sukunimi@me.com.
Kirjauduin tilin hallintaan ja huomasin että minulla on kaksi ID:tä?
etunimi.sukunimi ja etunimi.sukunimi@me.com. näköjään olen käyttänyt tuota ensimmäistä ostoksissa yms ja se ehdottikin vaihtamaan ID:n etunimi.sukunimi@me.com, mutta se ei kuitenkaan onnistu?
Toiseen tiliin käy AppStoren salasana ja toiseen Mobilemen?
Kummalla minun nyt täytyy kirjautua iCloudiin?
Kokeilin kirjautumista ID:lläni etunimi.sukunimi iCloudiin ja se käski vaihtamaan ID:n muotoon etunimi.sukunimi@me.com.
Kirjauduin tilin hallintaan ja huomasin että minulla on kaksi ID:tä?
etunimi.sukunimi ja etunimi.sukunimi@me.com. näköjään olen käyttänyt tuota ensimmäistä ostoksissa yms ja se ehdottikin vaihtamaan ID:n etunimi.sukunimi@me.com, mutta se ei kuitenkaan onnistu?
Toiseen tiliin käy AppStoren salasana ja toiseen Mobilemen?
Kummalla minun nyt täytyy kirjautua iCloudiin?
-
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Mulla on nyt ongelma:
Olen ollut MobileMe -mies tuossa taannoin, mutta hylännyt palvelun. Tunnus on kuitenkin olemassa. Kun yritän kirjautua sillä iCloudiin, pyytää se minua siirtämään tilin MobileMestä, ja heittää mut MM:n kirjautumissivulle. MM kuitenkin sanoo, että:
Linkistä klikkaamalla tulee kuitenkin 404 -errori:
"The requested URL /"http:/support.apple.com/kb/HT4597 was not found on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request."
Yhyhyy, mikä neuvoksi ja avuksi? En mä haluaisi tehdä taas uutta tunnusta.
Olen ollut MobileMe -mies tuossa taannoin, mutta hylännyt palvelun. Tunnus on kuitenkin olemassa. Kun yritän kirjautua sillä iCloudiin, pyytää se minua siirtämään tilin MobileMestä, ja heittää mut MM:n kirjautumissivulle. MM kuitenkin sanoo, että:
Näyttökuva 2011-10-12 kohteessa 14.20.36.png
Okei.Linkistä klikkaamalla tulee kuitenkin 404 -errori:
"The requested URL /"http:/support.apple.com/kb/HT4597 was not found on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request."
Yhyhyy, mikä neuvoksi ja avuksi? En mä haluaisi tehdä taas uutta tunnusta.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-
Viesti Kirjoittaja Modifier »
Eipä tuo vielä aloita siirtoa. Kun klikkaa sitä aloita siirto nappi, tulee esiin se ilmoitus jossa sanotaan, että palvelu on vain kehittäjille käytössä.
Mac mini M4
MacBook Pro 13"
iPad Pro 12,9"
iPhone 15Pro
Apple Watch Ultra
MacBook Pro 13"
iPad Pro 12,9"
iPhone 15Pro
Apple Watch Ultra
13 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Tietoturva ja varmuuskopiointi”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka