Elikkä iTunes ei oo suostunu päivittämään tuohon versioon 10.5 ja muutenkin jotain päivitysongelmia on ollut niin päätin poistaa sen ja asentaa uudelleen suoraan tuon 10.5. Eipä vain suostu enään asentumaan. Kokeilin vähän googlata, mutten apuja löytänyt ja noita Applen omia vinkkejä vähän katselin, että josko sieltä apua löytyisi mutta eeeei.. Eli hyvinkin kiitollinen olisin jos joku osaisi jeesata tästä tilanteesta eteenpäin.
Eli jokaisella asennus kerralla tämä pätkähtää ruudulle.
Siitä kun OK painan niin se peruuttaa jotain ja jatkaa silti asennusta, mutta iTunes ei asennuksen jälkeen käynnisty vaan erroria heittää. Mikäpä tähän auttaisi? Olishan se kiva päästä tuo iOS 5 hankkimaan tälle 3GS:lle tai saisi nyt edes toimimaan jotenkin tuon iTunesin.
Itselläni vähän vastaava ongelma, mutta erilainen vikakoodi.. Kuvaa alla. On kokeiltu ladata päivitys uudestaan, käynnistelty konetta ja vanha itunes poistettu, mutta ei ole ollut vaikutusta millään toimenpiteellä tähän mennessä. Alla w7 64bit. Alkaa hermot ja usko loppua kesken, vinkkejä otetaan vastaan...
Myöhänen kirjoitti:Itselläni vähän vastaava ongelma, mutta erilainen vikakoodi.. Kuvaa alla. On kokeiltu ladata päivitys uudestaan, käynnistelty konetta ja vanha itunes poistettu, mutta ei ole ollut vaikutusta millään toimenpiteellä tähän mennessä. Alla w7 64bit. Alkaa hermot ja usko loppua kesken, vinkkejä otetaan vastaan...
Mulla oli toi sama, käyttis xp. Yritin ohjauspanelin kautta poistaa "Apple installation updater" tms ohjelmaa, mutta se herjasi samaa, eli vika on siinä. Valitsin "korjaa" kyseiselle ohjelmalle jolloin se asentui uudelleen ja sen jälkeen sai 10.5 sisään.
Myöhänen kirjoitti:Itselläni vähän vastaava ongelma, mutta erilainen vikakoodi.. Kuvaa alla. On kokeiltu ladata päivitys uudestaan, käynnistelty konetta ja vanha itunes poistettu, mutta ei ole ollut vaikutusta millään toimenpiteellä tähän mennessä. Alla w7 64bit. Alkaa hermot ja usko loppua kesken, vinkkejä otetaan vastaan...
Mulla oli toi sama, käyttis xp. Yritin ohjauspanelin kautta poistaa "Apple installation updater" tms ohjelmaa, mutta se herjasi samaa, eli vika on siinä. Valitsin "korjaa" kyseiselle ohjelmalle jolloin se asentui uudelleen ja sen jälkeen sai 10.5 sisään.
Kiitos ja kumarrus!! Vihdoinkin pitkällisten taistelujen jälkeen antautui asennettavaksi.
Miten poistan itunesin asennuksen turvallisesti niin, että en menetä tärkeitä tiedostoja kuten yhteystietoja, kalentereita jne? Sellanen rautalanka väännös win7 olisi mahtava! Mitä pitää ottaa mistä talteen, että mikään ei katoa, mutta itunes asentuu täysin uusiksi? En ole puoleen vuoteen saanut omalla koneella tehtyä ohjelmistopäivityksiä. Herjaa aina verkkoajan loppumisesta tms. itunesin saan päivitettyä, mutta esim ios5 piti hakea perheen toisella koneella.
Sen verran tutkimus edisty, että vika on Apple Application Support:issa jota ei pysty asentamaan. Se heittää tuon errorin. Purin tuon iTunes 10.5.exe winrarilla ja sieltä koitin erillisenä asennella. Mitenkähän lie joutuuko laittaa wintoosan uusiksi vai löytyykö jotain ohitus/korjaus keinoja? Justiin 2-3kk sitte siirtelin kuvia ulkoselle ja tyhjäsin koneen ja ei millään jaksais TAAS tehä koko operaatiota alusta.
Taaaaneli kirjoitti:Sen verran tutkimus edisty, että vika on Apple Application Support:issa jota ei pysty asentamaan. Se heittää tuon errorin. Purin tuon iTunes 10.5.exe winrarilla ja sieltä koitin erillisenä asennella. Mitenkähän lie joutuuko laittaa wintoosan uusiksi vai löytyykö jotain ohitus/korjaus keinoja? Justiin 2-3kk sitte siirtelin kuvia ulkoselle ja tyhjäsin koneen ja ei millään jaksais TAAS tehä koko operaatiota alusta.
Auttaisko jos meet Ohjauspaneeliin ja sieltä Ohjelmat kohdan alta "Poista asennettu ohjelma" ja sieltä etit ton Apple Application Supportin ja valkkaat, että "Korjaa"?
Taaaaneli kirjoitti:Sen verran tutkimus edisty, että vika on Apple Application Support:issa jota ei pysty asentamaan. Se heittää tuon errorin. Purin tuon iTunes 10.5.exe winrarilla ja sieltä koitin erillisenä asennella. Mitenkähän lie joutuuko laittaa wintoosan uusiksi vai löytyykö jotain ohitus/korjaus keinoja? Justiin 2-3kk sitte siirtelin kuvia ulkoselle ja tyhjäsin koneen ja ei millään jaksais TAAS tehä koko operaatiota alusta.
Auttaisko jos meet Ohjauspaneeliin ja sieltä Ohjelmat kohdan alta "Poista asennettu ohjelma" ja sieltä etit ton Apple Application Supportin ja valkkaat, että "Korjaa"?
Iiihan hyvä idea muuten mutta en saa ollenkaan asennettua tuota Apple Application Supportia niin sitä ei voi korjata.
Minulla oli sama ongelma. Huomasin, että minulla oli asennettuna sekä englanninkielinen Apple Application Support että suomenkielinen Applen ohjelmatuki. Kun poistin tuon suomenkielisen, niin sain sitten päivitettyä iTunesin ihan hyvin.
iPhone 6+ 64 Gb avaruusharmaa ja iPad with Retina display 64G valkoinen
Veikkonen kirjoitti:Minulla oli sama ongelma. Huomasin, että minulla oli asennettuna sekä englanninkielinen Apple Application Support että suomenkielinen Applen ohjelmatuki. Kun poistin tuon suomenkielisen, niin sain sitten päivitettyä iTunesin ihan hyvin.
Käsittääkseni ei minun koneella noista pitäisi kumpaakaan olla kun ei suostu asentamaan, mutta tutkailenpa töiden jälkeen.
Viimeksi muokannut Taaaaneli, 14.10.2011 klo 4.54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos muuta ei enää tule mieleen niin voisi vielä kokeilla näillä ohjeilla kaikkien Applen softien poistamista ja uudelleenasennusta. Apple lupailee että musiikit säilyvät (ja itselläni kyllä ovat säilyneet kun pariin kertaan olen tämän tehnyt) mutta varmuuskopio musiikkikirjastosta on tietysti aina paikallaan.
js kirjoitti:Jos muuta ei enää tule mieleen niin voisi vielä kokeilla näillä ohjeilla kaikkien Applen softien poistamista ja uudelleenasennusta. Apple lupailee että musiikit säilyvät (ja itselläni kyllä ovat säilyneet kun pariin kertaan olen tämän tehnyt) mutta varmuuskopio musiikkikirjastosta on tietysti aina paikallaan.
Valitettavasti tätäkin oon kokeillu. Ei taida pian olla muita mahiksia ku koneen tyhjäys ja windowsin uudelleen asennus mutta sitä en jaksa taas tehdä eli jäädään iOS 4 käyttäjäksi sitten.